Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mschien tips over mijn setup??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 836 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22084 - mschien tips over mijn setup??
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1410 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotappel86 15-9-2004 16:36 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

gvd laat ook maar...


hard rijden zonder op te voeren kan gewoon niet want ook bij een scooter met een andere uitlaat die is nie meer origineel dus opgevoerd dus "illegaal" bezig.... snap je ?

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Neonlampje 15-9-2004 16:37 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

NIET opvoeren...maar wel harder..niet zo moeilijk dacht ik ..ik weet alleen niet hoe..

ik noem een voorbeeld:
Je koopt een scooter, nieuw en helemaal orgineel...dus je zet er een snelle uitlaat op..maar wel een die "street legal" is, dan gaat ie misschien wel sneller maar krijg je geen gezeik dat ie is opgevoerd..

denk ik dan, wil ik ook graag blijven denken
Als je harder gaat rijden, ben je automatisch in overtreding...

Nadeel van opvoeren is dus, tune je voor meer trekkracht.. dan kun je hem zwaarder vertanden en ga je alsnog sneller. Je draait nl relatief snel overtoeren met de verkeerde verhouding.

Wat jij wilt is dus heel lastig, je wilt een betere ontbranding van je mengsel, waardoor je harder op trekt.. maar je wilt niet harder rijden, jammer genoeg lukt je dat dus niet
 
Splendid 15-9-2004 18:26 Print reply

Posts: 8421
oke kijk sjon...zo zit het

harder rijden vind ik niet erg...maar ik wil bij 50cc blijven! ik wil niet dat als ik word aangehouden dat ze zeggen .. O wat rijd jij netjes 50 met je 70cc

en een snelle uitlaat is NIET illegaal als je er gewoon een ring tussen propt(ik doe in mijn geval een begrenzer)!, je zegt gewoon dat je hem mooi vind of dat er een mooi geluid uit komt...
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
wiebutt 15-9-2004 18:42 Print reply

Posts: 6264
Dat ''mooie'geluid kost je tog echt een bonnetje , en voer hem gewoon op .
Want je zou zogenaamd al in overtreding zijn als je 60 rijd , dus 60 of 130 maakt dan ook geen hol meer uit
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Roedi-Loerbeek 15-9-2004 18:48 Print reply

Posts: 1492
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Dat ''mooie'geluid kost je tog echt een bonnetje , en voer hem gewoon op .
Want je zou zogenaamd al in overtreding zijn als je 60 rijd , dus 60 of 130 maakt dan ook geen hol meer uit


het sgeelt maar 70 km en een paar honderd euro
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
wiebutt 15-9-2004 18:50 Print reply

Posts: 6264
Sst
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
kpotappel86 15-9-2004 18:54 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

oke kijk sjon...zo zit het

harder rijden vind ik niet erg...maar ik wil bij 50cc blijven! ik wil niet dat als ik word aangehouden dat ze zeggen .. O wat rijd jij netjes 50 met je 70cc

en een snelle uitlaat is NIET illegaal als je er gewoon een ring tussen propt(ik doe in mijn geval een begrenzer)!, je zegt gewoon dat je hem mooi vind of dat er een mooi geluid uit komt...


ok dan koop een 50cc zeta of eurokit ofzo en een leuke uitlaat vertand da een beetje licht zodat je 75 80 rijdt en klaar ben je maar da zal je wel weer niet willen
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Dit topic is 1410 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved