Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nieuwe setup mt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 791 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22033 - nieuwe setup mt
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2285 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rogier - mt5 18-9-2004 19:45 Print reply

Posts: 257
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc

je kunt beter gewoon mengsmering gaan rijden met smering 1:40 en goede syntetishe olie!!


wat bedoel je met syntetishe olie?
carterolie soms?
 
honda_2takt_power 18-9-2004 19:46 Print reply

Posts: 6744
nee als je zelf mengt goede meng olie bijv castrol tts
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
rogier - mt5 18-9-2004 19:52 Print reply

Posts: 257
nah.. dat zelf mengen lijkt me nix eiglijk
 
honda_2takt_power 18-9-2004 19:54 Print reply

Posts: 6744
wat heb ej dna tank je bij benzine statuion of heb je nog olie pompje zoja dan kan je daar ok ff wat betere olie ingooien en het kan eiglijk nooit kwaat scheutje extra olie in je benzine tank gooien
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Ubermens 18-9-2004 20:18 Print reply

Posts: 1111
50 imi kopen en goed afstellen, dan loopt ie wel 65.
 
Oost, west.........Honda best!
Denracer 18-9-2004 20:25 Print reply

Posts: 1440
TUNEN
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
rogier - mt5 20-9-2004 11:56 Print reply

Posts: 257
50 imi is dat een 50cc import?

bij 50cc.nl hebbik keus uit 50cc import en 50cc eurokit
 
brutalmb70 21-9-2004 8:23 Print reply
Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rogier - mt5

50 imi is dat een 50cc import?

bij 50cc.nl hebbik keus uit 50cc import en 50cc eurokit


uhm vraagje, maar hoe kom jij aan een euroclindro ? want als ik dat goed begrijp was je dat van plan erop te zetten ?!?! ik weet alleen dattie dinge al lang niet meer te verkrijge zijn (nieuw)...

maar goed toen ik nog met 50 cc reed had ik een 50 cc imi(importje dus) met 13 mm keihin een een std uitlaat, liep best wel door voor een imi 85 @ teller dus ong. 80 was ut wel ! heel veeel toeren zeer veel slijtage, maar niet duur zo'n cilinder !

toch gaat mijn voorkeur naar die 50 cc eurokit(airsal), zijn zeer laag toerig, tis btje te vergelijken met een std cil. denk ik...maar rijden ook gewoon 65 als je hem goed afsteld en met bijv. tecno erop rijd, als je 50 imi neemt heb je denk ik best wel veel over toere bij 65..bij een eurokitje niet...

eurokit = nicasil = 70 euro
imi = giet = 45 euro

dat zijn ong. de prijze...maar kzou dus voor eurokit gaan....kdenk dat je alleen makkelijker 65 rijd met een imi....
 
Ariej 21-9-2004 8:26 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-dude

TUNEN


jij met je tunen
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
brutalmb70 21-9-2004 9:34 Print reply
Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej

[...]


jij met je tunen


idd, dat kan je altijd nog doen als je toch wat meer snelheid wilt hebbe !

ovegens niet eenz zo duur om btje meer vermoge te krijge, mss wel leuke optie om zelfde snelheid te balen maar met veel meer trekkracht, dat zou je best is kunnen proberen ! als je uit eindelijk natuurlijk dat wil...
 
rogier - mt5 21-9-2004 11:32 Print reply

Posts: 257
dat was mijn bedoeling dus ja

maar met zo'n imi.. der werd net gezegd dat die hoog in toeren zit ofzo...
en een eurokit lager..
betekent dat dus dat je met eurokit beter optrekt?
 
brutalmb70 21-9-2004 11:39 Print reply
Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rogier - mt5

dat was mijn bedoeling dus ja

maar met zo'n imi.. der werd net gezegd dat die hoog in toeren zit ofzo...
en een eurokit lager..
betekent dat dus dat je met eurokit beter optrekt?


ik denk dat een eurokit 50 ong. 7 tot 8 max toeren maakt, trekt idd wel lkkr onderin, maar het vermogen is gewoon btje verschoven

met mijn 50 cc import reed ik wel 11.5 a 12 k op top ! dus das nogal een verschil

maar je hebt idd meer kracht met een eurokit onderin...
 
rogier - mt5 21-9-2004 13:07 Print reply

Posts: 257
okay ff als overzichtje

als gewoon redelijk afstel
(verder heb ik alles gewoon standaard, wel wil ik dan gelijk de t aanzuigrubber vergroten)

50cc import (?50)
13mm carb
hoe hard rijd ik met,
standaard uitlaat:
luhao uitlaat:
optrekken: zacht/normaal/hard
__________________________________

50cc eurokit (?90)
13mm carb
hoe hard rijd ik met,
standaard uitlaat:
luhao uilaat:
optreken: zacht/normaal/hard

(mooi schema'tje he)
maar als iemand die zo'n beetje kan invullen dan kan ik een mooie keus maken
alvast bedankt




Dit bericht is ge-edit door rogier - mt5 op 21-9-2004 13:17
 
mxmaster 21-9-2004 14:12 Print reply

Posts: 736
50cc import (?50)
13mm carb
hoe hard rijd ik met,
standaard uitlaat:standaard uitlaat met dunne bocht gaat nooit harder dan 60
luhao uitlaat:75/80
optrekken: normaal
__________________________________

50cc eurokit (?90)
13mm carb
hoe hard rijd ik met,
standaard uitlaat:....
luhao uilaat:80/85
optreken:/normaal/

 
sorry he
rogier - mt5 21-9-2004 14:17 Print reply

Posts: 257
ok thank you

ik hoef niet zo hard te gaan, maat t gaat me meer om het optrekken.

ik ga dan denk ik voor 50cc import, en dan een beetje aan vertanding werken ofzo
 

Dit topic is 2285 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved