Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Algemeen tuning topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 893 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21660 - Algemeen tuning topic
Pagina 53 van 95
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 93, 94, 95Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 293045 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mulder 19-1-2006 22:56 Print reply

Posts: 13701
hmm het gaat me vooral om die lelijke rand die erom heen zit, heeft het zin als je die mooi wegdremelt en afwerkt voor de doorstroming van het mengsel?
 
S.Z.O. huug 19-1-2006 22:56 Print reply

Posts: 692
@ chinees boer net als wat jij deed met je autisa

Dit bericht is gewijzigd door cannonbal ben op 19-1-2006 om 22:57 uur.
 
just keep driving
buldogo2 19-1-2006 22:57 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niekmtx
afbeelding is deze al bewerkt of? k heb nog nooit een ori poortmap voor me gehad dus vandaar..


Da mijn oude poortmap , timingen kloppen idd noet had een rekenfoutje gemaakt :P. Maar hierbij was de uitlaat poort al lichtjes verwerkt, wil je er 80 mee kunnen rijden dan moet je er best veel tijd en moeite in stoppen maar ik zal je mijn nieuwe poortmap effe geven, daar rijd (reed) de mijne ongeveer 83km/h mee met de volgende setup:
proma 2t uitlaat
proma demper
powerfilter in orgineele filterbak
20mm keihin (met 16 reed i ongeveer even hard maar die ging kapot vandaar deze carb.)
malossi 4v membraam
cilinder is opgeboort naar 41mm met pro-x zuiger
ontsteekeing uitgevijlt om verder te vervroegen
kop gevlakt
een 5 bak en twv 15 52
max. rpm. is ongeveer 9500, en trekt lekker rap op(opt achter wiel... no problem)

En jij hij heeft idd een boostpoortje bij gekreegen



 
Born to ride
niekmtx 19-1-2006 23:18 Print reply

Posts: 471
chilll! danku

edit: waaro is de inlaat aan de ene kant 0,3mm breed?


Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 19-1-2006 om 23:21 uur.
 
Brommerloos
buldogo2 19-1-2006 23:23 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niekmtx
chilll! danku

edit: waaro is de inlaat aan de ene kant 0,3mm breed?


Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 19-1-2006 om 23:21 uur.


ik zie geen 0,3 staan, alleen de boostpoort is 13mm denk dat je die beldoeld?!?? die is in 2e geldeeld omdat het een layout is
En jik heb btw ook alle poorten netjes afgewerkt en dingen opgevult met vloeibaar metaal.

En ik wil binnekort aan me speolers eens een keer wat gaan doen, maar dan begin ik weer helemaal opnieuw met een voledig ogineele sh cilinder(heb ik toch nog liggen) als die af is mag je die poortmap ook wel hebben .

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 19-1-2006 om 23:25 uur.
 
Born to ride
niekmtx 19-1-2006 23:30 Print reply

Posts: 471
acj, als ik eerst de 80 maar haal, ma ga nu slapen.. ga er morgenvroeg mee bezig..

boedoel trouwens die 7,1 en 6,8

Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 19-1-2006 om 23:32 uur.
 
Brommerloos
buldogo2 19-1-2006 23:35 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niekmtx
acj, als ik eerst de 80 maar haal, ma ga nu slapen.. ga er morgenvroeg mee bezig..

boedoel trouwens die 7,1 en 6,8

Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 19-1-2006 om 23:32 uur.


ja orgineel is nogal but afgewerkt he, en daar heb ik dus nog nix aan veranderd
 
Born to ride
niekmtx 20-1-2006 10:35 Print reply

Posts: 471
Ok, is goed.. nog bedankt hea..
 
Brommerloos
Mr Pain 20-1-2006 10:43 Print reply
Posts: 4966
zijn er ook regels voor het omhoogbrengen van de boostpoort ?
 
buldogo2 20-1-2006 18:20 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr Pain
zijn er ook regels voor het omhoogbrengen van de boostpoort ?


ik neem aan dezelfde als voor je spoelers, maar als je dan je boostpoort omhoog brengd en je spoelers niet heb je kans dat je een raare vermogens afgift krijgd, tenminste dit is wat ik er van denk.
 
Born to ride
Mr Pain 20-1-2006 21:31 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


ik neem aan dezelfde als voor je spoelers, maar als je dan je boostpoort omhoog brengd en je spoelers niet heb je kans dat je een raare vermogens afgift krijgd, tenminste dit is wat ik er van denk.


maar boostpoort ligt zowiezo al hoger als spoelpoorten, boost poort is lijkt mij gewoon een inlaat poort met de spoelrichting kop die de laatste beetjes brandstof de cilinder in brengt.

heeft het uberhaubt zin om een boostpoort te aanpassen?

 
Sypie_Honda 20-1-2006 21:36 Print reply

Posts: 13830
heb het eens geprobeer

ging het gas direct de uitlaatpoort weer uit bij mij
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
buldogo2 20-1-2006 21:40 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-5 driver
heb het eens geprobeer

ging het gas direct de uitlaatpoort weer uit bij mij


Dan moet je de hoek van de poort ook in de gaten houden

 
Born to ride
Sypie_Honda 20-1-2006 21:42 Print reply

Posts: 13830
jah idd er zit als ware zown stepje dat het naar boven geleid wordt.

maja wist ik weel de boor erin zouk zegge (dat dacht ik toen) nu dus nie meer

mja ff gefixt door er een bout in te draaien
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Mr Pain 20-1-2006 21:46 Print reply
Posts: 4966
maar heeft het nut om die omhoog te brengen dan (onder dezelfde hoek dan) of kan je het beter laten en alleen je spoelpoorten/inlaat/uitlaat doen?
 

Dit topic is 293045 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 53 van 95
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 93, 94, 95Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved