Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Algemeen tuning topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 865 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21660 - Algemeen tuning topic
Pagina 47 van 95
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 93, 94, 95Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 293023 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda-mbx 3-12-2005 16:34 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm
[...]

Heb ff nagerekend, spoelpoorttiming is 132 dus zou blowdown

188-132=56/2=28 zijn, klopt iets beter


haha ja dat is idd veel en veel beter:P
 
ik vlam je..
Harm 4-12-2005 14:32 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


haha ja dat is idd veel en veel beter:P

Zijn dat een beetje redelijke timingen?
 
http://www.durtikkers.tk
Draven 4-12-2005 14:51 Print reply

Posts: 47
Zou het een positief effeckt hebben als ik mijn vliegwiel zou afdraaien?


zal ik zo geen power verliezen?

Dit bericht is gewijzigd door Draven op 4-12-2005 om 14:53 uur.
 
Honda!
HayeSM 4-12-2005 14:52 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Draven
Zou het een positief effeckt hebben als ik mijn vliegwiel zou afdraaien?




miss op gasreactie.. maar met tegenwind en berg op heb je nadeel
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
christianos 4-12-2005 14:56 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Draven
Zou het een positief effeckt hebben als ik mijn vliegwiel zou afdraaien?


zal ik zo geen power verliezen?

Dit bericht is gewijzigd door Draven op 4-12-2005 om 14:53 uur.

helpt wel iets
 
Shoot_me 4-12-2005 14:57 Print reply

Posts: 1535
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Draven
Zou het een positief effeckt hebben als ik mijn vliegwiel zou afdraaien?


zal ik zo geen power verliezen?

Dit bericht is gewijzigd door Draven op 4-12-2005 om 14:53 uur.


Lagere top maar sneller optrekken toch?
 
miauw
christianos 4-12-2005 14:57 Print reply

Posts: 20445
zelfde top

snellere gasreactie
 
-Tom- 4-12-2005 15:03 Print reply

Posts: 4152
Zou het niet doen. Er zijn meer risico's als voordelen.
 
FTS Member
christianos 4-12-2005 15:04 Print reply

Posts: 20445
ik zie niet zoveel risico's

als je hem maar niet te ver afdraait...

dan vallen je magneten eruit, ik wil het ook nog es een keer gaan doen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 4-12-2005 om 15:04 uur.
 
HayeSM 4-12-2005 15:05 Print reply

Posts: 3052
en je vertanding kan lang zo zwaar niet, ik zou het ook niet doen als je vaak iemand achterop hebt...
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
-Tom- 4-12-2005 15:09 Print reply

Posts: 4152
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ik zie niet zoveel risico's

als je hem maar niet te ver afdraait...

dan vallen je magneten eruit, ik wil het ook nog es een keer gaan doen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 4-12-2005 om 15:04 uur.

Idd, de magneten kunnen eruit lopen, dat wil je niet met heel veel duizend toeren, er kan onbalans onkomen door verkeerd afdraaien, dat wil je ook niet. Ook moet je oppassen voor vermoeiing. Ieder keer zal (zeker de afgedraaide rand) buigen onder invloed van de centrifugale kracht. En op een gegevn moment komen er haarscheurtjes in...en dan gaat het snel. Dan loop je wel de kans dat de rand van het vliegwiel het begeeft of van de naaf afscheurt. Daar wil je niet bij zijn dus.

 
FTS Member
christianos 4-12-2005 15:11 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
en je vertanding kan lang zo zwaar niet, ik zou het ook niet doen als je vaak iemand achterop hebt...

www.sure.nl


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Idd, de magneten kunnen eruit lopen, dat wil je niet met heel veel duizend toeren, er kan onbalans onkomen door verkeerd afdraaien, dat wil je ook niet. Ook moet je oppassen voor vermoeiing. Ieder keer zal (zeker de afgedraaide rand) buigen onder invloed van de centrifugale kracht. En op een gegevn moment komen er haarscheurtjes in...en dan gaat het snel. Dan loop je wel de kans dat de rand van het vliegwiel het begeeft of van de naaf afscheurt. Daar wil je niet bij zijn dus.



okeej, tja, het kan gebeuren, maar als je het goed laat doen kan je er aardig plezier aan beleven
 
HayeSM 4-12-2005 15:11 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Idd, de magneten kunnen eruit lopen, dat wil je niet met heel veel duizend toeren, er kan onbalans onkomen door verkeerd afdraaien, dat wil je ook niet. Ook moet je oppassen voor vermoeiing. Ieder keer zal (zeker de afgedraaide rand) buigen onder invloed van de centrifugale kracht. En op een gegevn moment komen er haarscheurtjes in...en dan gaat het snel. Dan loop je wel de kans dat de rand van het vliegwiel het begeeft of van de naaf afscheurt. Daar wil je niet bij zijn dus.



stalen vliegwielkapje kopeN? niet zo'n plastic ding iig
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
christianos 4-12-2005 15:11 Print reply

Posts: 20445
bijv. voor nsr bestaan er geen stalen
 
HayeSM 4-12-2005 15:12 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

www.sure.nl


[...]


okeej, tja, het kan gebeuren, maar als je het goed laat doen kan je er aardig plezier aan beleven


k.. vertanding is niet waar als je even nadenkt, maar met een beetje wind heb je veel meer kans dat je in toern terugvalt als met een zwaarder vliegwiel..
denk ook maar aan die oude trekkers.. die zo'n superr groot vliegwiel hebbe
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice

Dit topic is 293023 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 47 van 95
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 93, 94, 95Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved