Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Technical Forum - Topic #21660 - Algemeen tuning topic
|
Pagina 32 van 95
|
Dit topic is 292957 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
buldogo2 |
27-4-2005 17:06 |
|
Ruben. |
27-4-2005 21:54 |
 Posts: 6131 |
D=( ((1.5^2) x (35200^2)) / (4 x Pi x vol x (66.7^2)) ) ? ( 1.7 x 1.5)
zou iemand dat ff duidelijk voor me kunnen maken, is voor powerbox berekenen, maar ik snap er geen reet meer van
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
Joostvdw |
27-4-2005 21:56 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ruben.
D=( ((1.5^2) x (35200^2)) / (4 x Pi x vol x (66.7^2)) ) ? ( 1.7 x 1.5)
zou iemand dat ff duidelijk voor me kunnen maken, is voor powerbox berekenen, maar ik snap er geen reet meer van
kzou bimotion gebruiken, is veel makkelijker
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Ruben. |
27-4-2005 21:57 |
 Posts: 6131 |
ja maar dat mag niet met wiskunde, want moet de berekeningen opschrijven
|
|
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt? |
|
Hondalover19 |
30-4-2005 17:48 |
 Posts: 1255 |
Kan een lekke krukaskering Veel carterdruk verlies veroorzaken?En hoe zit dit ivm prestaties...
|
|
Honda The Power Of My Wet Dreams !! |
|
S1lv3r |
4-5-2005 16:18 |
 Posts: 5213 |
bij mij sluiten de carterspoelen (ofzo) niet goed aan op de cilinder. Als je dit mooi aansluitend maakt, merk je dan een (groot) vermogenverschil?
|
|
|
|
chineesboer |
4-5-2005 20:02 |
 Posts: 3676 |
wat is mn deckheight??
iemand uitleg oid?
|
|
|
|
Mitchell17 |
4-5-2005 20:03 |
 Posts: 556 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
Kan een lekke krukaskering Veel carterdruk verlies veroorzaken?En hoe zit dit ivm prestaties...
dohhh hij kan alles verliezen
|
|
|
|
Joostvdw |
4-5-2005 20:06 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
wat is mn deckheight??
iemand uitleg oid?
deckheight is de ruimte tussen je zuiger op BDP en het vlak van je cilinder waar je pakking op ligt zegmaar,
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Joostvdw |
4-5-2005 20:08 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
bij mij sluiten de carterspoelen (ofzo) niet goed aan op de cilinder. Als je dit mooi aansluitend maakt, merk je dan een (groot) vermogenverschil?
ligt eraan hoeveel ze verschillen, maar over het algemeen merk je er ong niks van,
maaaar, als je nou heel veel van die kleine dingetjes goed doet, (goed membraan, goeie afstelling, enz) dan ga je het wel merken, vele kleine, maken een grote
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
chineesboer |
4-5-2005 20:16 |
 Posts: 3676 |
iemand nog goede sites waar je je timingen kan berekenen?
|
|
|
|
Joostvdw |
4-5-2005 20:18 |
 Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
iemand nog goede sites waar je je timingen kan berekenen?
doe het zelf?
er is een "tuningsfaq" daar staan de formule's in
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
mulder |
4-5-2005 20:19 |
 Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
bij mij sluiten de carterspoelen (ofzo) niet goed aan op de cilinder. Als je dit mooi aansluitend maakt, merk je dan een (groot) vermogenverschil?
andere zuiger erin gedaan ofzo, dat het daardoor niet goed aansluit?
|
|
|
|
chineesboer |
4-5-2005 20:19 |
 Posts: 3676 |
ik weet, maar ik heb het zitten te berekenen, en nu heb ik net nog een site gevonden met zon excel bestandje, daar kwamen hele andere uitkomsten uit
|
|
|
|
S1lv3r |
4-5-2005 20:20 |
 Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]
andere zuiger erin gedaan ofzo, dat het daardoor niet goed aansluit?
heeft er niks mee te maken, ik bedoel de overgang van carter naar cilinder  .
|
|
|
|
Dit topic is 292957 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 32 van 95
|
|