Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vraag de sproeier topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 992 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21550 - Vraag de sproeier topic
Pagina 68 van 127
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 125, 126, 127Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 206244 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 14-7-2005 11:18 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
ik las net@profiel dat het een malossi is daar zou ik zelf trouwens geen 12 mm opzetten eerder 16 t/m 20mm ongeveer


ja en getuned.. dus zou een 18mm doen en een nog wel wat grotere sproeier 100 lijkt me, maar kan me vergissen

Dit bericht is gewijzigd door Remco RS op 14-7-2005 om 11:18 uur.
 
Scozzisa 14-7-2005 11:27 Print reply

Posts: 2077
idd ff een ander vraagje : is het trouwens vreemd dat m'n luchtschuif van m'n carb. helemaal open moet bij zo'n setup?


ik hou die kleine (nog) om hem wat in te houden

en wat die sproeier betreft denk ik zelf ook wel zo'n 100 want nu is de bougie wit/grijs --> nie goed
 
Remco RS 14-7-2005 11:31 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozz
idd ff een ander vraagje : is het trouwens vreemd dat m'n luchtschuif van m'n carb. helemaal open moet bij zo'n setup?


ik hou die kleine (nog) om hem wat in te houden

en wat die sproeier betreft denk ik zelf ook wel zo'n 100 want nu is de bougie wit/grijs --> nie goed


volgens mij moet die luchtschuif wel wat dichter, daardoor is hij juist wit,je mengsel is te arm

 
Scozzisa 14-7-2005 11:35 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]


volgens mij moet die luchtschuif wel wat dichter, daardoor is hij juist wit,je mengsel is te arm




ja alleen dan start hij weer moeilijker...

volgens mij trekt hij ook iets valse lucht alleen waar moet ik nog ff ontdekken
 
Remco RS 14-7-2005 11:36 Print reply

Posts: 11463
ja dan valkt er weinig af te stellen zorg eerst dat er geen valse lucht is zou ik zeggen
 
barry 14-7-2005 11:40 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stivoman
[...]


hoe doe je dat dan



gewoon

wou sproeier wisselen, knap bij de sproeier af in de sproeierbuis... alleen schroefdraad van sproeier zit dus nog in de sproeierbuis.

dus dacht ik van, laat ik eens zonder sproeier proberen. en hij liep gewoon
 
He?
mtx freak 16-7-2005 13:08 Print reply

Posts: 2711
mijn setup is
13mm carb met powerfilter
80cc pijp
70cc imi
ik moet heb nog inrijden dus welke sproeier raden jullie me aan (ik rij al 1:40) dus dat is goed

edit: kan iemand mij a.u.b helpen want ik heb nog genoeg geld om een sproeier te kopen dus ik moet in een keer de goede hebben

Dit bericht is gewijzigd door mtx freak op 16-7-2005 om 14:57 uur.
 
fordescortracing 18-7-2005 19:37 Print reply

Posts: 620
Ik heb nu een proma pijp (op 50cc.nl noemen ze het een proma grand prix) op men puch liggen wat voor een sproeier moet ik nu derin zetten

Dit bericht is gewijzigd door fordescortracing op 18-7-2005 om 19:10 uur.

 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
Evilmex 18-7-2005 19:59 Print reply

Posts: 4458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fordescortracing
Ik heb nu een proma pijp (op 50cc.nl noemen ze het een proma grand prix) op men puch liggen wat voor een sproeier moet ik nu derin zetten

Dit bericht is gewijzigd door fordescortracing op 18-7-2005 om 19:10 uur.



istie verder helemaal origineel? meestal moet tie dan 2-4 maten groter dan wat je er nu in hebt zitte
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
fordescortracing 18-7-2005 20:08 Print reply

Posts: 620
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Evilmex
[...]


istie verder helemaal origineel? meestal moet tie dan 2-4 maten groter dan wat je er nu in hebt zitte



Jaa hij is origineel maar het probleem is ik heb hem zo met een te grote sproeier gekocht dus ik weet ook niet wat die origineel is en ik VERMOED dat de sproeier te groot is dus wat is dan origineel of het beste om der nu in te zetten
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
mt power 18-7-2005 20:11 Print reply
Posts: 592
nu effe een vraagje van mij...

mijn brommer verzuipt elke keer..
setup:
5? cc cilinder
16 mm mikuni sproeier 88
chrome bocht...
techno demper zonder dmperwol
powerfilter
het betreft hier een mt5

wie weet welke sproeier BETER is..?
 
areaderbi 18-7-2005 20:20 Print reply
Posts: 163
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fordescortracing
Ik heb nu een proma pijp (op 50cc.nl noemen ze het een proma grand prix) op men puch liggen wat voor een sproeier moet ik nu derin zetten

Dit bericht is gewijzigd door fordescortracing op 18-7-2005 om 19:10 uur.



Ik denk dat je rond de 62- 64 moet gaan zitten. Origineel zit er dacht ik 56 in.
 
Prodigital 19-7-2005 17:27 Print reply

Posts: 728
Nogmals, nieuwe carb ditmaal:
50cc getuned
Luhao chroom pijp
21mm mikuni met 18-19mm spruitstuk

Sproeier 110 doet het hem niet.

 
yellow-derbi 19-7-2005 17:44 Print reply

Posts: 1075
derbi senda r oud model
airsal 50 snel
malossi powerfilter
bidalot racing
 
De text hierboven is zinnig, slim en goed doordacht. Lees hem nog eens, zou ik zeggen.
skoeddies 25-7-2005 9:51 Print reply
Posts: 237
mijn tomos quadro is helemaal standaard.
nu wil ik er een uitlaat met dikke bocht onder leggen (zeg maar de originele zonder krul dus ietsje sneller)
dus:
alles standaard
dikke bocht
sproeier?

en als ik dan de sproeier wil vervangen..
dan moet ik deze zeker in de vlotterbak zoeken?? net zoals bij een puch bing??
pff jongens ik ben de oude techniek gewent..
dit is allemaal weer nieuw voor mij haha

 

Dit topic is 206244 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 68 van 127
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 125, 126, 127Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved