ik had dat ook mijn MT8 reed mega hard met zijn cdi toen ging die stuk hak nog een ligge van een MT-5 en die er in toen deed hij alsof hij amper benzine kreeg enzo echt buurhrhrhehehe en toen hak zon zelfde gehaald deej die het weer perfect.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser
Ja dat zal dan toch die CDI zijn
ik had dat ook mijn MT8 reed mega hard met zijn cdi toen ging die stuk hak nog een ligge van een MT-5 en die er in toen deed hij alsof hij amper benzine kreeg enzo echt buurhrhrhehehe en toen hak zon zelfde gehaald deej die het weer perfect.
dan plant ik er gewoon een grotere sproeier in maar wat ik vreemd vin is dat hihj bij testrijden wel goed reageerde
mij lijkt het toch echt niet goed dat je bezinefilter hoger zit als je kraantje, je carb moet dan echt je benzine aanzuigen. en aangezien dat niet kan met je vlotter....
mij lijkt het toch echt niet goed dat je bezinefilter hoger zit als je kraantje, je carb moet dan echt je benzine aanzuigen. en aangezien dat niet kan met je vlotter....
maar werkt dat dan niet hetzelfde manier als het water vanuit een hogergelegen emmer naar een iets lagere emmer via een een slangetje??? ff aanzuigen en stromen maar en aanzuigen doet ie wel.. blijft namelijk lopen en carb zit vol benzine..
vandaag gaan rijden weer op shoke begint ie ook te arm te lopen
mij lijkt het toch echt niet goed dat je bezinefilter hoger zit als je kraantje, je carb moet dan echt je benzine aanzuigen. en aangezien dat niet kan met je vlotter....
ooit gehoord van zwaartekracht?
zolang het filter niet hoger zit als het bezinepeil, blijft hij echt wel doorstromen.