Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1082 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21200 - Cilinder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 323 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS-dude 15-8-2004 20:57 Print topicpost
Posts: 5
ik heb een rs met 70 cc ik wil eigenlijk een 80 erop zetten maar ik weet niet of dit kan sommigen zeggen dat ik een verloopje nodig heb, zodat hij wel op het blok past.
 

Teunmenator 15-8-2004 21:07 Print reply

Posts: 2524
Ik weet niet hoe het specefiek bij RS zit. Maar bij eigenlijk alle brommers gaat dat niet. Op een 50 blok kun je een 70cc zetten. Als je een 80cc wilt of zelf een 110 dan heb je een 80cc blok nodig..

Ik denk dat dat bij RS ook zo is. Van een verloop stukje heb ik iig nog nooit gehoord.
 
Leen 15-8-2004 21:10 Print reply

Posts: 26877
op Rs kan volgens mij gewoon 80cc hoor, net als bij derbi, kan je ook zo en 80 cilinder opzetten
 
Tsxdude AKU MicheL 15-8-2004 21:12 Print reply

Posts: 10676
Alleen mijn 80cc nog verkrijgbaar worden...

Maar volgens mij is dat er net, of komt heel snel nu....
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
KaWaReZ 15-8-2004 21:13 Print reply

Posts: 20582
asje 80 op een rs zet, heb je dan geen sterkere kruk nodig??

(en altijd vergeten mensen weer de uitzondering: bij kawa kun je zonder problemen een 93 op een 50blok zetten )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
voederbiet 15-8-2004 21:15 Print reply

Posts: 10000
volgens mij is die 80cc of hoe ze het noemen een 74cc en dan pas het net aan op een RS of je moet al je blok gaan aanpassen voor de bredere cilinder hemd

Dit bericht is ge-edit door MTzoeperman op 15-8-2004 21:21
 
BF is gewoon een kk site
REPSOL_MIKE 15-8-2004 21:21 Print reply

Posts: 2238
pakvoor de lol is je rekenmachine en men komt uit dat bv een 80 mhr geen 80 cc is maar iets van in de buurt van 73 ofsow

er gaat geloofk tot 74,9 cc op een am-6 blok...
dus zon 80 mhr of wat dan ook past er wel op..maar is in werkelijkheid geen 80 cc
 
KaWaReZ 15-8-2004 21:22 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: REPSOL_MIKE

pakvoor de lol is je rekenmachine en men komt uit dat bv een 80 mhr geen 80 cc is maar iets van in de buurt van 73 ofsow

er gaat geloofk tot 74,9 cc op een am-6 blok...
dus zon 80 mhr of wat dan ook past er wel op..maar is in werkelijkheid geen 80 cc


is dit niet algemeen bekend??

geldt voor de meeste 70/80/100/110cilinders
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
REPSOL_MIKE 15-8-2004 21:25 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

[...]


is dit niet algemeen bekend??

geldt voor de meeste 70/80/100/110cilinders


het was bijkbaar bij de topicstarter niet bekend anders zou die der geen topic voor openen...


 
Joostvdw 15-8-2004 21:26 Print reply

Posts: 4789
er zijn toch helemaal geen rs80 blokken

of iig een blok waar "echte" 80cc op past?

tis rs50, rs125, rs250, right?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Roedie 15-8-2004 21:30 Print reply

Posts: 3531
laatmaar

Dit bericht is ge-edit door Roedie op 15-8-2004 21:30
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Tsxdude AKU MicheL 15-8-2004 21:30 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

er zijn toch helemaal geen rs80 blokken

of iig een blok waar "echte" 80cc op past?

tis rs50, rs125, rs250, right?



right
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
REPSOL_MIKE 15-8-2004 21:31 Print reply

Posts: 2238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

laatmaar

Dit bericht is ge-edit door Roedie op 15-8-2004 21:30



die past op een 50 blok
 

Dit topic is 323 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved