Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
.
Maar probeer er alleen een beetje meer over te weten te komen over wrom suzuki dat zo doet en honda dat zo..
----------------------------------------
het inlaatsysteem van suzuki komt uit de begin motorcross periode 1976 - en dat heeft jaren stand gehouden.
in die tyd was er nog geen glasfiber membraam plaatjes , en een vol membraamsysteem werkte nog niet optimaal .
maar het combi systeem van suzuki werkte wel .
er was iets minder top vermogen ,[ maar er zat een erg breede powerband in ]
en als er iets fijn is met crossen , dan is dat het wel.
grafieken daar over staan in het boek van BELL.
in 1978 -79- 80- 81 zag het grootste gedeelte [ suzuki geel] op de nederlanse cross banen.
daarna is door de glas[ carbonfiber ] de andere systeemen beter geworden.
maar als je als merk dit systeem had dan gaan ze daar nog jaren mee door, in de straat blokken.
[ staat leuk voor de reklame,,, is afgeleid van de motorcross GP blokken]
|