Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nog maar 2 versnellingen? > Honda MTX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 664 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #20101 - Nog maar 2 versnellingen? > Honda M...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1780 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 30-6-2004 22:11 Print reply

Posts: 10835
staan als het goed is letters op die schakelvorken.
L= left
C= center
R= right

als je van boven op je blok kijkt. (als het blok onder je brommer hangt)

en probeer of hij schakelt als je het blok net in elkaar hebt(zonder koppeling enzo) dat scheelt weer sleuteltijd
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Saknet 30-6-2004 22:13 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cross_ man_ teun

heb je een 16 tandwiel voor waar de ketting aan zit neem ik aan.
Anders moe je is wat kleiner proberen.

omg
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Speakerfreak 30-6-2004 22:23 Print reply

Posts: 4941
en dan? heeft nix te makenmet dat ie maar 2 versnellingen heeft hoor



edit:laat ook maar,late reactie :p

Dit bericht is ge-edit door Speakerfreak op 30-6-2004 22:23
 
Vieze naaiers hier
Michiel_W 1-7-2004 10:14 Print reply

Posts: 12
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

staan als het goed is letters op die schakelvorken.
L= left
C= center
R= right

als je van boven op je blok kijkt. (als het blok onder je brommer hangt)

en probeer of hij schakelt als je het blok net in elkaar hebt(zonder koppeling enzo) dat scheelt weer sleuteltijd


Oke, zal k proberen, ik denk dat ik zo verder ga..

Met het boekje erbij natuurlijk
 
Michiel_W 1-7-2004 17:47 Print reply

Posts: 12
Ik heb vandaag de carters gesplitst, alles nagekeken.

Als ik de primaire en secundaire as erin heb en schakelwals ook, kan ik soepel schakelen door aan de schakelwal te draaien (en met de primaire as te draaien).

Dat zat dus goed dacht ik.

Dus zette ik de carters weer in elkaar...

Maar nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem : de schakelwals draait zeer stroef, als ik de schakelas erop zet is er bijna geen beweging in te krijgen met het pedaaltje, emt een bout op de schakelwals en dan draaien gaat het heel moeizaam..

Het lijkt alsof de schakelwals in beetje geklemd zit in het carter, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Iemand die dit probleem kent?


 
bart de scootergek 1-7-2004 18:12 Print reply

Posts: 8916
overal de goede afstandsringen ertussen? bij mijn rv4blok zat er ook 1 ring niet in en gelijk had ik dezelfde symptomen als jij.
 
Honda RC-33
Eyeball 1-7-2004 18:25 Print reply

Posts: 356
Heb je er wel een pakking tussen. Want zonder pakking word alles aangedrukt en draait het stroef. Das iig bij mb wel zo. En het blok word hetzelfde gesplitst duzzz.
 
Saknet 1-7-2004 18:34 Print reply

Posts: 10355
ik had hetzelfde als ik zowel voor als achter de kickstart een ring deed zoals aangegeven staat op de plaatjes,

de achterste weggehaald en toen was het goed :S

maar dat was bij mb/t/x-OT blok

Dit bericht is ge-edit door barteld op 1-7-2004 18:34

Dit bericht is ge-edit door barteld op 1-7-2004 18:34

en zitten alle pennetjes wel in de schakelwals..

Dit bericht is ge-edit door barteld op 1-7-2004 18:36
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
RS_70_power 1-7-2004 18:49 Print reply

Posts: 1990
als je je blok split ODE HET MET FUCKING BELEID alsjeblieft ,

ik heb al een keer een krukass naar ze moer gerost , ( althans het hele schroefdraad )

 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Michiel_W 1-7-2004 19:12 Print reply

Posts: 12
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Eyeball

Heb je er wel een pakking tussen. Want zonder pakking word alles aangedrukt en draait het stroef. Das iig bij mb wel zo. En het blok word hetzelfde gesplitst duzzz.


Dit zou best kunnen ja..k zal de bouten eens wat losser draaien en dan kijken hoe ie draait..

 
Michiel_W 1-7-2004 19:13 Print reply

Posts: 12
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power

als je je blok split ODE HET MET FUCKING BELEID alsjeblieft ,

ik heb al een keer een krukass naar ze moer gerost , ( althans het hele schroefdraad )







 
Blorn 1-7-2004 19:16 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power

als je je blok split ODE HET MET FUCKING BELEID alsjeblieft ,

ik heb al een keer een krukass naar ze moer gerost , ( althans het hele schroefdraad )

Dat ligt aanjezelf...?
 
Leen 1-7-2004 19:30 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cross_ man_ teun

heb je een 16 tandwiel voor waar de ketting aan zit neem ik aan.
Anders moe je is wat kleiner proberen.


ja dat gaat helpen ..
als er iets mis zit in je schakelbak, krijg je dat met een ander tandwiel niet verholpen hoor
 

Dit topic is 1780 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved