Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Putje in voorpoten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 646 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19785 - Putje in voorpoten
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 852 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 17-6-2004 22:36 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tijzzz

[...]


Mja, ook weer waar.

Maar op zich is dichtbakken leuker om te doen (vind ik) en als dat fout gaat kan ik natuurlijk altijd nog andere chroompoten halen.

En om een indruk te geven hoe lek mn vering is:
Als ik op mn stuur druk zakt hij, en moet ik hem weer omhoog trekken...




Dan zijn je poten krom of je stabilisator zit niet goed. Ook zonder olie erin moet je stuur uit zijn eigen weer goed omhoog komen.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
mr200r 17-6-2004 23:46 Print reply
Posts: 5122
Nieuwe binnenpoten
2x nieuwe kering ,olie verversen zal wel al veel verlorenzijn door die sleuf,maak het goed zou
ik zeggen.
 
mr200r
wipe-out 18-6-2004 8:41 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
-Niellesie- 18-6-2004 8:53 Print reply

Posts: 6454
alle olie zal er wel uitzijn als ie nie meer automatisch omhoog komt
 
allalallalallalalallalala
mBeter 18-6-2004 9:22 Print reply

Posts: 983
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

alle olie zal er wel uitzijn als ie nie meer automatisch omhoog komt


hoezo dat? er zit een lange veer in die de binnenpoot contstant omhoog drukt. enige verklaring is met die olie dat ie niet meer gesmeerd word en daarom stroef gaat lopen. btw hij komt wel lager te liggen zonder olie
 
gSuper?

Dit topic is 852 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved