Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vastloper met honda MT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 707 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18962 - vastloper met honda MT
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1338 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Shy fx 23-5-2004 13:11 Print topicpost

Posts: 486
Ik heb een vast loper gehad omdat hij te warm werd. Zuiger voor de helft weg gevaagt dus de krukass zat er niet meer een vast.

Maar nu heb ik een vraag al de afgebroken stukken zitten nu bij de krukass. kan het nu ook int blok komen of niet??

Want ik heb de olie er uit laten lopen en daar zaten geen stukken in toen heb ik bij de krukass diesel er in gegooit om al het olie weg te krijgen EN toen kwan de diesel ergens achter het vliegwiel er weer uit.

en niet bij de olie afvoer.

WAT moet ik doen het hele blok ff uit elkaar halen????


edit alwin: edit topictitle (je capslock bleef hangen ofzo..)


Dit bericht is ge-edit door Hier_ben_ik op 23-5-2004 14:06
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity

bast 23-5-2004 13:30 Print reply
Posts: 4
de diesel komt langs je keeringen eruit die ringe zitten achter je rollementen blokje openhalen nieuwe keerringe erin en rijde
 
koen-z 23-5-2004 14:07 Print reply

Posts: 3702
en dus, weetje meteen de reden dat hij vastliep, die keringen.
 
jeroen 23-5-2004 14:08 Print reply

Posts: 15066
HEeft dus gewoon enorm veel valse lucht gehad.
veel te arm gelopen.
 
Teunmenator 23-5-2004 14:48 Print reply

Posts: 2524
Je hoeft dus niet heel je blok te splitse ofzo, ff vliegwiel eraf en dan je grondplaat. Daarachter zit die keerring die bij jou lekt. (je kunt dan ook net zo goed die keerring aan de andere kant vervangen..). Uiteraard moet je er wel voor zorge dat er geen troep meer in je blok zit..
 
koen-z 23-5-2004 14:49 Print reply

Posts: 3702
ah joh ff spoelen . klaar
 
Shy fx 23-5-2004 18:05 Print reply

Posts: 486
Valse lucht zeg je?
denk niet dat het daar aan licht
heb 50cc met 20mm cab met 135 sproeier

maar het is gekomen omdat ik een lange afstand heb gereden met iemand achter op dus maar om te checken of er nog shit bij de krukass in zit wat moet ik dan doen moet ik dan de kant van de versnellingsbak uit elkaar halen OR WHAT.
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity
koen-z 23-5-2004 18:45 Print reply

Posts: 3702
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shy fx

Valse lucht zeg je?
denk niet dat het daar aan licht
heb 50cc met 20mm cab met 135 sproeier

ooh okey zelf weten...
 
Abarth-500 23-5-2004 18:54 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shy fx

Valse lucht zeg je?
denk niet dat het daar aan licht
heb 50cc met 20mm cab met 135 sproeier




sja daar heb je wel gelijk in....... als je een 20mm op een 50cc hebt kun je natuurlijk nooit valse lucht trekken...
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
Pol de MT5 Crosser 23-5-2004 19:30 Print reply

Posts: 2892
kijk naar je bigend zal wel flink beschadigd zijn. En anders nieuwe krukas
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
jupiler 24-5-2004 9:50 Print reply
Posts: 846
best ns kans dat ie is vastgelopen door teveel valse lucht... vandaar dat er waarschijnlijk ook sproeier 135 in moet, gewoon ff wa bezine in je krukasholte kletteren met een doek of keukenrol iedere keer als je een rondje gedraaid hebt afpoetsen en t klopt idd dat er geen stukjes metaal in je carterolie zitten... de krukas zit in aparte ruimte.
Enne je brom moet er tegen kunnen als je een lang stuk gaat rijden met iemand achterop.
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
hagedis 24-5-2004 11:16 Print reply
Posts: 120
Je brommer ken der echt niet meer tegen als jij lang gaat rijden met een 20 op een 50 hoor....
Koop meteen een 70, dan trek je der veel meer uit... Maar ik denk ook dat er niet voor niks een 135 sproeier in moet! dat is nieteens een normale sproeier voor een 70.
 
jupiler 24-5-2004 11:29 Print reply
Posts: 846
waarom zou een brommer met 50cc niet tegen een 20mm kunnen? da's echt geen reden dat ie kapot loopt hoor.
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
-jaZper- 24-5-2004 11:49 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler

waarom zou een brommer met 50cc niet tegen een 20mm kunnen? da's echt geen reden dat ie kapot loopt hoor.


bullshit, als je die goed afsteld zijn het goeie carburateurs, en die vastloper kan zoonbeetje overal door komen, niet gelijk de carb de schuld geven, kijk eerst eens naar de kleur van je boegietje
 
groene motoren gaan harder
jupiler 24-5-2004 11:52 Print reply
Posts: 846
Quote:
bullshit, als je die goed afsteld zijn het goeie carburateurs, en die vastloper kan zoonbeetje overal door komen, niet gelijk de carb de schuld geven, kijk eerst eens naar de kleur van je boegietje



Damn, lees ff ik zeg toch ook dat ik de carb er niet de schuld van geef...hagedis ofzo beweerd dat.. ik spreek t alleen maar tegen
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
acer 24-5-2004 15:34 Print reply

Posts: 871
boegie kleur was altijd goed met dat ding van em
hij reed ook gewoon super relaxed, lekker veel power, reed niet echt hard, maar wel lekker veel kracht had die!
 
Willy Billy

Dit topic is 1338 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved