Volgens mij draai je dat stuur bij de eerste bocht krom. Koper is minder sterk als materiaal, waarschijnlijk dunner ook en het stuur is nog breder dan een 'normale' maat.
@ -Tom-: strakke tank is toch juist mooi? komt nog een schildering op nl.
@ dovabo: op de tweede foto zie je dat het koper al weg is is nu mooi dik staal, komen nog knikken in en ik ben al aan het rondkijken voor een mooie, chromen dragbar, maar de betaalbare versies waren uitverkocht bij de motorzaak hier
Srry hij is een beetje groot uitgevallen, des te mooier zou ik zo zeggen! hierbij het woord aan mijn neef die in het gelukkige bezit van deze3 bromfiets mag zijn.
DIT IS PAS EEN ECHTE BROMMER een Sparta Sport 2 V uit 1968 met een sachs 50/ma blok.
In 1976 produceerde kreidler alleen RM Super Cockpit, Kreidler LF, Kreidler TRS, En Kreidler SL. Geen Kreidler RS, dat type is er trouwens nooit geweest. Waarschijnlijk bedoel je een andere. Je koplamp (op foto) is trouwens dan niet origineel. In 1976 had men een nieuwer type koplamp met losse cockpit.
Leuk brommerke bij ons op school rijd een blauwe 3v rond, en die lag de verleden keer tegen een muur op vanwege een uitwijkmanouvre (niet kapoet gelukkig)
waarom voel je nou weer aangesproken, je wilt wel dat iedereen weet/denkt dat je een rs hebt maar naar mijn weten is een rs altijd een motor fiets en geen brommer
er komt 80 blok onder met nieuwe 100 immi
20mm
autisa membraam carbonnen kleppen 2 kleps
K&N filter
110 homoet met alu demper
en de zijkappen +voorspatbord worden metallic zwart . Er zit een mtx voorvork in. frame en achterkap zijn gepowdercoat. tank is gespoten door autospuiter. er zit een sf kappie op. en er zit een carbon look zadel op