Ja, ikke
Haal je ''kleine'' vliegwiel kapje eraf, dan zie je je vliegwiel zitten...
Nu draai je aan je vliegwiel totdat het pijltje bijna bovenaan is. Dus dat dat grote ''vliegwiel gat'' boven is. Als je daardoor kijkt zie je je ''contactpuntjes'' zitten.
naast die contactpuntjes zit een klein schroefje, draai die een klein stukje los met je schroeven draaier. Dan kan je je contactpunt bewegen ( het onderste stukje moet je afstellen )
Als je ''voelermaatjes'' heb van 0,4mm of 0,35mm moet je die ertussen leggen, en dan dat schroefje weer vastdraaien.
wss, heb je deze dus niet, dus pak nu 2 schroevendraaier, en ga kutten, douw me de ene schroeven draaier het puntje een heeeeeel klein stukje naar beneden en draai met je andere schroeven draaier het boutje weer vast.
Start hem nu en laat hem volgas in zijn vrij draaien. Als hij nu ''volle toeren'' draait moet je ervan af blijven. Als hij dat nu nog niet doet, blijf proberen.
lolz, zo doe ik het ook altijd, en meestal na 5keer ofzo is het goed. Maar als je slim bent ga je naar de bromboer en haal je ff ''voelermaatjes'' van 0,4mm en 0,35mm .
Hoop dat je het een beetje snapt.
igg, suc6
|