Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DT bougi killer...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 811 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #18285 - DT bougi killer...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1875 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

EnErGy 29-4-2004 20:58 Print reply

Posts: 302
joh
die bobine van mij is ook best oud en doet ut nog als de ziekte gekke
 
weet ik veel
youp 29-4-2004 21:09 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EnErGy

joh
die bobine van mij is ook best oud en doet ut nog als de ziekte gekke


naja mn bougikabel is nog in orde... k snap alleen niet waarom dat kreng niet meer vonkt.... terwijl ie vanmiddag nog reed...
 
jij bent bob... en ik rij!
EnErGy 29-4-2004 21:12 Print reply

Posts: 302
vage shit
mss tog je bobine
heb ie die al getest of ie het nog een beetje in goede staat is dan
 
weet ik veel
youp 29-4-2004 21:19 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: EnErGy

vage shit
mss tog je bobine
heb ie die al getest of ie het nog een beetje in goede staat is dan


nope.. kep gewoon een nieuwe besteld zaterdag heb k m... maar straks komt een maat van me en die brengt een multimeter mee... toch maar ff spoelen enzo doormeten denk ik... :S
 
jij bent bob... en ik rij!
EnErGy 29-4-2004 21:21 Print reply

Posts: 302
jah dat is best wel handig
 
weet ik veel
Honda & Puch Tuning 29-4-2004 21:27 Print reply
Posts: 132
CDI???? ook keertje gehad met me mt, kapte er ineens mee...
 
Goed is niet goed want zonder goed was er geen slecht!
youp 29-4-2004 21:29 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda & Puch Tuning

CDI???? ook keertje gehad met me mt, kapte er ineens mee...


als je ff de OP goed had gelezen had je gezien dat ik t over contactpuntjes en n condensator enzo had......... moet ik nog meer zeggen
 
jij bent bob... en ik rij!
youp 1-5-2004 12:47 Print reply
Posts: 325
ok ik heb hem weer aan het vonken gekregen... ergens was een kabeltje los gesprongen lekker lomp maar goed... nu is het zo dat de timing zwaar verneukt is... ik heb de contactpuntjes goed afgesteld maar als ik m probeer te starten doet hij niks... af en toe knalt hij door de uitlaat (veel te late timing) weet iemand waar dit nog door kan komen?
 
jij bent bob... en ik rij!
Ed Honda CB50J 1-5-2004 12:59 Print reply

Posts: 4190
Zo maar ff wachten totdat je je nieuwe bob binnen hebt

En ja, anders, te rijk afgesteld - timing verkeerd - en misschien anders de condensator kapot maar da week niet zeker :S

igg, ik heb het ook :S kijk anders ff in topic DT ontsteking kapot. misschien weet jij het antwoord aangezien jij ook een DT hebt.
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
youp 1-5-2004 13:04 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Zo maar ff wachten totdat je je nieuwe bob binnen hebt

En ja, anders, te rijk afgesteld - timing verkeerd - en misschien anders de condensator kapot maar da week niet zeker :S

igg, ik heb het ook :S kijk anders ff in topic DT ontsteking kapot. misschien weet jij het antwoord aangezien jij ook een DT hebt.


de timing IS ook verkeerd... want hij backfired... en loopt niet :S
 
jij bent bob... en ik rij!
bazzz 1-5-2004 13:10 Print reply

Posts: 182
waarschijnlijk je ontsteking/contactpunten niet goed afgesteld
 
PRO TUNING 1-5-2004 17:54 Print reply

Posts: 4000
Heb je misschien imitatie contactpunten gemonteerd ? heb het zelfde probleem een keer gehad, originele puntjes gemonteerd en het probleem was opgelost. Bleek teveel overgangsweerstand in de las te zitten.
 
Ed Honda CB50J 1-5-2004 18:14 Print reply

Posts: 4190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

Heb je misschien imitatie contactpunten gemonteerd ? heb het zelfde probleem een keer gehad, originele puntjes gemonteerd en het probleem was opgelost. Bleek teveel overgangsweerstand in de las te zitten.


bullshit

En wat voor een LAS ?? ga jij ff lassen op miniscule contactpuntjes

Ik heb ook van die imi dingen en doen het best, merk geen verschil.
Alleen doet hij het nou ff niet omdat ik geen zin heb om hem te maken aangezien me verzekering TOCH verlopen is.
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
ties 1-5-2004 19:08 Print reply
Posts: 1333
andere originele condensator. en je bougiekabel kan gewoon kapot zijn hoor. zonder dat je et ziet. interne breuken enzo.
 
PRO TUNING 1-5-2004 20:58 Print reply

Posts: 4000
Ed Honda,

De ronde puntjes van je contactpunten zijn van een ander materiaal als de plaatjes waar ze op zitten gelast, daar zijn ze dus gelast en daar kan er een overgangsweerstand ontstaan.
 

Dit topic is 1875 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved