Ik was gisteren bij de brommerboer voor een beurt en ik had et er over om mn brom nog sneller te late lopen maar nu blijkt dat er nog een membraam begrenzing in zit....
hoeveel kan dat ongeveer schillen
2e vraag
ik zit met een groot probleem
ik kan niet van carbu wisselen tenminste zo lang er geen kromme spruitstukken zijn... is echt stom...
ik moet ook nog aan de maat vasn mn luchtfilterslang denken]
is zon grote zeg maar '(SHA) type..
Membraan begrenzing maakt volgens mij niet zo heelveel uit, volgens mij was hier keer iemand die dat eruit gehaald heeft, en maakte niet zo vel verschil..
Luchtfilter..mss power filter?
Dan zou het ook kunnen schelen met andere carb, of past dat niet met ruimte met je blok?
NOU HEB LIEVER GEEN POWERFILTER OMDAT IK EEN HEATER KIT HEB (IS BUIS ROND DE UITLAAT DIE WARME LUCHT INBLAASD IN MN ORI LUCHTFILTER)
NIE DAT HET XO VEEL HELPT MAJA... IK ZIT MET DAT SPRUITSTUK?
NOU HEB LIEVER GEEN POWERFILTER OMDAT IK EEN HEATER KIT HEB (IS BUIS ROND DE UITLAAT DIE WARME LUCHT INBLAASD IN MN ORI LUCHTFILTER)
NIE DAT HET XO VEEL HELPT MAJA... IK ZIT MET DAT SPRUITSTUK?
zit je caps lock vast?
Maar wat is het nut van zo'n heater kit? Volgens mij gaat die daar alleen maar langzamer van. Warme lucht-> minder dichtheid-> dus minder zuurstof -> minder kracht -> minder snelheid
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
haha neej niet bepaald waarschijnlijk gaat de slang ook vandaag nog los hoor het heeft toch geen nut dusja... waarom zou ik...
maar jij denkt dat sneller membraam niet schilt...
en mikschien iemand idee over kromme spruitstukken
die warme lucht is nodig om je benzine te laten verdampen als je er heel veel koude lucht in doet verdampt de benzine ook niet dus verbrand ie minder goed dus dan loopt ie schadelijker
Hmm... klinkt we geinig zo'n slang naar je carb, maar ik zou het er alleen op zetten in de winter zodat je carb niet kan bevriezen. Zomers zou ik het ervan af halen, of iig als het niet meer vriest.
Man, als je zo'n slang er in de zomer op zet als het 35 graden is + de warmte van je uitlaat Kan krijgt kij geen zuurstof meer
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Wonen er geen handige mensen met draai/reezbanken in de buurt dan laat je het
spruit stuk aanpassen,of je besteld het spruitstuk van het zelfde model in de 125
uitvoering.
NOU HEB LIEVER GEEN POWERFILTER OMDAT IK EEN HEATER KIT HEB (IS BUIS ROND DE UITLAAT DIE WARME LUCHT INBLAASD IN MN ORI LUCHTFILTER)
NIE DAT HET XO VEEL HELPT MAJA... IK ZIT MET DAT SPRUITSTUK?
die warme lucht is nodig om je benzine te laten verdampen als je er heel veel koude lucht in doet verdampt de benzine ook niet dus verbrand ie minder goed dus dan loopt ie schadelijker
????
dus brommers waar dat niet op zit lopen minder goed?
Dit bericht is ge-edit door jeroen op 6-4-2004 16:05
die warme lucht is nodig om je benzine te laten verdampen als je er heel veel koude lucht in doet verdampt de benzine ook niet dus verbrand ie minder goed dus dan loopt ie schadelijker
hey mensen zijn brommer voelt begrensd aan als je er op rijdt draait genoeg toeren enzo(12k) maar loopt niet goed(lijkt of er meer uit gehaald kan worden) kan er niemand een spruitstuk vinden dan...
en hij is niet slechter gaan lopen na het platsen van de heaterkit du sdaar ligt het niet aan
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<