Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder schroefdraad

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 794 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17391 - cilinder schroefdraad
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

heuhj 2-4-2004 10:45 Print topicpost
Posts: 1
ik heb mn brommer net, had uitlaat er ff af en ondekte dit:


Links zit een m6 draad waar ik een moertje op kan draaien... rechts zit een schroefdraad waar ik M8 boutje in moet draaien.. kan ik daar ook niet op de een of andere manier een m6 draadje inzetten zoals het linker ding is?

want anders moet ik bij een nieuwe uitlaat een groter gaatje boren waar het boutje doorheen gaat

lat0r

 

Ralf 2-4-2004 11:55 Print reply

Posts: 9073
Ja, gaatje dichtlassen, uitboren en opnieuw tappen.
 
Leen 2-4-2004 12:00 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Ja, gaatje dichtlassen, uitboren en opnieuw tappen.

lassen op gietijzer? dat word niet echt een feest lijkt mij, beter gewoon andere gat ook uitboren naar M8
 
Neonlampje 2-4-2004 12:03 Print reply

Posts: 14825
last echt zwaar verrot.. breekt later altijd weer af... ff een grotere tap erin zetten met een helicon... is nog sneller klaar ook
 
RS1-DRIVER 2-4-2004 12:07 Print reply

Posts: 15
ik zou gewoon dat gat in de uitlaat iets opboren dan zit ie toch prima. succes ermee

 
Rieju rs1 evelution rules!!!
Blukaap 2-4-2004 12:07 Print reply

Posts: 10008
Of:
M8 bout afzagen, d'r in draaien, M6 draadeind d'r op lassen en je hebt je tapje (of je boort gewoon de gaten in je uitlaat even uit en zet in beide gaten M8, is nog sterker ook ws).
 
Bastila is lief

Dit topic is 713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved