Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda xl

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 670 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16770 - honda xl
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 791 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chappydriver 15-3-2004 10:19 Print topicpost
Posts: 291
ik kom weer eens zagen over men xl'etje
ik ben dus van plan om een dubbele uitlaat te maken, langs beide kanten van me brommer, ik ken iemand die de inoxe buize wilt plooien voor mij, maar welke dikte van inox neem ik best? welke dempers? waar splits ik het beste naar twee buizen? enz enz
en dan nog iets, weet er iemand of er begrenzers voor men xl (4takt) te verkrijgen zijn? zoja? waar?

 

bart de schakelgek 15-3-2004 11:23 Print reply

Posts: 5987
xl hoeveel cc?? foto?

je pakt gewoon je ori pijp, en je maakt je nieuwe pijp even groot als je ori pijp, anders moet je gaan rekenen en zo

gewoon staal van 2 mm of zo lijkt me dik genoeg, misschien iets dikker bij de cilinder

welke dempers maakt niet veel uit, laser heeft hele mooie

begrensers voor 4 takt, geen idee...
 
Limburger
Junkie XR 15-3-2004 11:51 Print reply

Posts: 5753
Heeft dat ding niet ook gewoon 2 uitlaatpoorten? Veel leuker om daar op te splitsen lijkt me dan!
 
JCG 15-3-2004 11:55 Print reply
Posts: 1531
denk dat je hem het best onder je zadel kan splitsen.
voor de begrenzer: heb je cdi? zoja scooter begrenzer. Anders word het lastig, misschien heb je hier wat aan: http://viertakt.mess...iewtopic.php?t=12646
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
MWvdK 15-3-2004 12:05 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chappydriver

ik kom weer eens zagen over men xl'etje
ik ben dus van plan om een dubbele uitlaat te maken, langs beide kanten van me brommer


 
bart de schakelgek 15-3-2004 12:07 Print reply

Posts: 5987
xl50 dan? ken ik niet, laat eens fotos zien
 
Limburger
chappydriver 15-3-2004 12:52 Print reply
Posts: 291
foto's heb ik nog niet, vanavond zal ik ze erop zetten als iemand me vertellen kan hoe je dit doet?

 
GroesNap 15-3-2004 23:29 Print reply
Posts: 230
Je hebt waarschijnlijk een puntenonsteking, dus zo'n cdi begrenzer werkt niet...

Je kan hem permanent begrenzen met een buisje in de carb zodat de gasschuif niet zo ver meer open kan.
 
Pistonpen Paultje 15-3-2004 23:56 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chappydriver

foto's heb ik nog niet, vanavond zal ik ze erop zetten als iemand me vertellen kan hoe je dit doet?



Mail ze anders ff naar mij (p_galama@hotmail.com) dan probeer ik ze er op te zetten...
 
chappydriver 16-3-2004 15:02 Print reply
Posts: 291
ok, ben nu nog op het school, straks stuur is ze door, ziet er wel nog niet echt mooi uit... komt andere nafttank op, ander achterkuipje, andere banden, ander zadel, andere voorlamp, ander kilometertellertje, ...
 
youp 16-3-2004 15:19 Print reply
Posts: 325
http://images.google...p;oe=UTF-8&hl=nl

-edit-

conclusie >> grappig dingetje loopt het ooke en beetje?

Dit bericht is ge-edit door youp op 16-3-2004 15:21
 
jij bent bob... en ik rij!
chappydriver 16-3-2004 19:07 Print reply
Posts: 291
ik ben nu aan het inrijden, maar daarvoor ging ik toch een kleine 70... heb nu vliegwiel nog laten vervroegen, nieuwe segmenten... dus ik denk dat ik nog wel beetje vooruit zal geraken, en hij lijkt helemaal niet op die foto...
da foto's worden er seffes opgezet
 
Pistonpen Paultje 16-3-2004 19:31 Print reply

Posts: 8678


Leuk begin!

(Vraag de rest v/d foto's maar via MSN, leg ik het je wel uit Niels)
 
chappydriver 16-3-2004 20:01 Print reply
Posts: 291
dat is em dus voorlopig nog, vooruitzichten : dubbele uitlaat(alsk iemand vind die kan plooien) andere nafttank, ander zadel, andere banden, digitaal kilometertellertje inbouwen, ...
zeg me wat je er van vind, en wat je er nog aan zou veranderen
 

Dit topic is 791 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved