Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Te late powerband

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 802 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16753 - Te late powerband
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jop 15-3-2004 10:59 Print reply
Posts: 1290
die van mij begint ook rond de 6500 en gaat door tot 10.500 maar dan zit ie al dik in het 'rode gedeelte' op mijn toerenteller dus dat is niet zo goed neem ik aan.. dit doet ie trouwens ook in z'n 3 (hoogste versnelling) ik heb nu de ori carb. 9mm del'lorto vlakschuif, zou ik het dan rond de 16/18 mm moeten zoeken?
 
foxbuster666 15-3-2004 11:22 Print reply

Posts: 670
Met andere carb komt je powerband niet anders te liggen hor.
Hij wordt er alleen maar krachtiger door.
Over wat voor brommer gaat het?
Denk ik wel normaal dat hij daar begint te trekken.
Mijn cil heeft powerband van 8000 rpm tot 13000 rpm
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Jop 15-3-2004 11:54 Print reply
Posts: 1290
gaat over af1 futura maar krachtiger is ook wel interresant komt de topsnelheid ook hoger te liggen dan?
 
foxbuster666 15-3-2004 12:15 Print reply

Posts: 670
Ligt eraan..
Topsnelheid komt in eerste instantie niet hoger door andere carb.
Misschien iets, omdat hij bij goede afstelling beter naar topsnelheid gaat.
Maar zo...

Grotere carb => meer trekkracht => zwaardere vertanding => hogere top
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Nightbat 15-3-2004 13:05 Print reply

Posts: 550
Nou weet ik niet hoe het zit met dat blok van een AF1 (AM5?)
Maar met die AM6 van mij lijkt het wel dat net als het hoogtoerige blok, de koppeling ook gemaakt is voor hoogtoerig weg te rijden
 
Jop 15-3-2004 13:53 Print reply
Posts: 1290
af1 = rv4 blok behalve die van mij die is raar die heeft rv3..
 
superkoex9 15-3-2004 14:45 Print reply
Posts: 5
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jop

af1 = rv4 blok behalve die van mij die is raar die heeft rv3..


Ik heb ook een Futura met rv 3 en ik heb gehoord dat die blokken uit italie komen omdat ze daar maar 3 versnellingen mochten.
 
Jop 15-3-2004 15:41 Print reply
Posts: 1290
oh.. ja kan ook wel dat weet ik allemaal niet, maar heb jij exact dezelfde als ik heb? (voor foto kijk maar in mijn profiel..)
 
apriliars50racing 31-8-2004 21:39 Print reply

Posts: 248
Die van mij begint pas bij 7 a 8k tot ong 13k. Ik heb een ninja twinner en een 14 mm carb en een std 50cc. Dus ik vind 6500 toeren wel heel weinig. Ik laat mijn kopeling gewoon slippen met het optrekken. en dan trek ik hem door tot ong 11 a 12 k.
 
Joscross 31-8-2004 21:46 Print reply

Posts: 12501
7 a 8k tot 13k lijkt me een beetje stug
Vooral met een ninja twinner..
 
Punk [Dave] 31-8-2004 21:50 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Hahahah man das Fucking vroeg....

K heb em by 95000RPM zitten


das kk veel 95000 voor een tsxje.. soso

Dit bericht is ge-edit door Punk [Dave] op 31-8-2004 21:50
 
MBX_cruiser 31-8-2004 21:50 Print reply

Posts: 828
Ik rij met een std (belgische) mbx rond,
hij begint pas door te trekken rond de 8k,
dus ik denk dat je het niet als een probleem moet opvatten.
 
Tsxdude AKU MicheL 31-8-2004 21:54 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

[...]


das kk veel 95000 voor een tsxje.. soso

Dit bericht is ge-edit door Punk [Dave] op 31-8-2004 21:50

Bericht van een halve maand geleden...Maar oke deef was een foutje
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

Dit topic is 2802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved