Jop |
15-3-2004 10:59 |
Posts: 1290 |
die van mij begint ook rond de 6500 en gaat door tot 10.500 maar dan zit ie al dik in het 'rode gedeelte' op mijn toerenteller dus dat is niet zo goed neem ik aan.. dit doet ie trouwens ook in z'n 3 (hoogste versnelling) ik heb nu de ori carb. 9mm del'lorto vlakschuif, zou ik het dan rond de 16/18 mm moeten zoeken?
|
|
|
|
foxbuster666 |
15-3-2004 11:22 |
 Posts: 670 |
Met andere carb komt je powerband niet anders te liggen hor.
Hij wordt er alleen maar krachtiger door.
Over wat voor brommer gaat het?
Denk ik wel normaal dat hij daar begint te trekken.
Mijn cil heeft powerband van 8000 rpm tot 13000 rpm
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
Jop |
15-3-2004 11:54 |
Posts: 1290 |
gaat over af1 futura maar krachtiger is ook wel interresant  komt de topsnelheid ook hoger te liggen dan?
|
|
|
|
foxbuster666 |
15-3-2004 12:15 |
 Posts: 670 |
Ligt eraan..
Topsnelheid komt in eerste instantie niet hoger door andere carb.
Misschien iets, omdat hij bij goede afstelling beter naar topsnelheid gaat.
Maar zo...
Grotere carb => meer trekkracht => zwaardere vertanding => hogere top
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
Nightbat |
15-3-2004 13:05 |
 Posts: 550 |
Nou weet ik niet hoe het zit met dat blok van een AF1 (AM5?)
Maar met die AM6 van mij lijkt het wel dat net als het hoogtoerige blok, de koppeling ook gemaakt is voor hoogtoerig weg te rijden
|
|
|
|
Jop |
15-3-2004 13:53 |
Posts: 1290 |
af1 = rv4 blok behalve die van mij die is raar die heeft rv3..
|
|
|
|
superkoex9 |
15-3-2004 14:45 |
Posts: 5 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jop
af1 = rv4 blok behalve die van mij die is raar die heeft rv3..
Ik heb ook een Futura met rv 3 en ik heb gehoord dat die blokken uit italie komen omdat ze daar maar 3 versnellingen mochten.
|
|
|
|
Jop |
15-3-2004 15:41 |
Posts: 1290 |
oh.. ja kan ook wel dat weet ik allemaal niet, maar heb jij exact dezelfde als ik heb? (voor foto kijk maar in mijn profiel..)
|
|
|
|
apriliars50racing |
31-8-2004 21:39 |
 Posts: 248 |
Die van mij begint pas bij 7 a 8k tot ong 13k. Ik heb een ninja twinner en een 14 mm carb en een std 50cc. Dus ik vind 6500 toeren wel heel weinig. Ik laat mijn kopeling gewoon slippen met het optrekken. en dan trek ik hem door tot ong 11 a 12 k.
|
|
|
|
Joscross |
31-8-2004 21:46 |
 Posts: 12501 |
7 a 8k tot 13k lijkt me een beetje stug
Vooral met een ninja twinner..
|
|
|
|
Punk [Dave] |
31-8-2004 21:50 |
 Posts: 7003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
Hahahah man das Fucking vroeg....
K heb em by 95000RPM zitten
das kk veel  95000 voor een tsxje.. soso
Dit bericht is ge-edit door Punk [Dave] op 31-8-2004 21:50
|
|
|
|
MBX_cruiser |
31-8-2004 21:50 |
 Posts: 828 |
Ik rij met een std (belgische) mbx rond,
hij begint pas door te trekken rond de 8k,
dus ik denk dat je het niet als een probleem moet opvatten.
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
31-8-2004 21:54 |
|