Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wat is afgas

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 564 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16651 - wat is afgas
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11088 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

scooterkiller 10-3-2004 23:59 Print reply

Posts: 2987
mmm oke deamon nn thnx voor het vertrouwen

Mare octaan-improver is dat wat of vrij nuteloos?
 
BIERTJUH!!!!!!!!
kpotappel86 11-3-2004 0:03 Print reply

Posts: 2679
ik denk niet dat het nuteloos is hoor het loopt echt wel wat beter(iets fellerre ontbranding enzo...)
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Ralf 11-3-2004 0:06 Print reply

Posts: 9073
Bijna goed, met een hoger octaangetal kan je met een hogere compressie gaan rijden, waardoor de ontbranding krachtiger is en er meer vermogen uitkomt
 
superior mt7 11-3-2004 0:09 Print reply

Posts: 2675
ik doe vliegtuig techniek en dara gebruiken ze bij de zuigermotoren meestal avgass ja ...je hebt avgas in vesrchillende octaan waardes maar het komt er op neer dat er meer octaan in zit voor betere verbranding en ter voorkoming van detonatie...
 
V8
scooterkiller 11-3-2004 0:09 Print reply

Posts: 2987
Thnx Ralfieieieieieie en superior

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 11-3-2004 0:11
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Lawrence 11-3-2004 0:20 Print reply

Posts: 663
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

ik doe vliegtuig techniek en dara gebruiken ze bij de zuigermotoren meestal avgass ja ...je hebt avgas in vesrchillende octaan waardes maar het komt er op neer dat er meer octaan in zit voor betere verbranding en ter voorkoming van detonatie...



er zit geen octaan in brandstof, octaan is een brandstof waarmee andere brandstoffen worden vergeleken.
Om de klopvastheid van een brandstof te bepalen zijn er 2 stoffen genomen, van de 1 werd aangenomen dat deze klopvastheid 0 heeft, dit is heptaan, en van de andere dat deze klopvastheid 100 heeft, dit is octaan.

Brandstof met octaangetal 98 heeft dus dezelfde klopvastheid als een mengsel van 98 procent octaan en 2 procent heptaan, maar dat zegt absoluut nix over de samenstelling ervan.


 
kpotappel86 11-3-2004 7:34 Print reply

Posts: 2679
welke soorten heb je dan avgas 100 afgsas 120 of niet zo berekend...

 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Hans F 11-3-2004 8:33 Print reply
Posts: 4326
av(iation)gas

verder krijg je, lijkt mij, als er niks op is aangepast, eerder minder vermogen door brandstoffen die moeilijker ontbranden.
 
Neonlampje 11-3-2004 8:39 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

av(iation)gas

verder krijg je, lijkt mij, als er niks op is aangepast, eerder minder vermogen door brandstoffen die moeilijker ontbranden.
shit ik was dat van aviation net aan het tiepen

nouwja
Tklinkt allemaal wel stoer, maar je krijgt er wat hans al zegt geen direct vermogen voor terug.. je zult je compressieverhouding omhoog moeten gooien, mocht je er winst uit willen behalen.
 
Hier_ben_ik - Administrator 11-3-2004 12:14 Print reply

Posts: 8499
men zegt dat de motor, als je avgas in je benzine hebt gemikt, ook kouder blijft oid.. heb ik ooit opgevangen op de crossbaan
 
Members zijn vervelend :-|
Hans F 11-3-2004 12:33 Print reply
Posts: 4326
tja, als het niet meer een klein beetje pingeld (wat het normaal wel doet, als je een beetje op het randje zit) zal het idd wel kouder blijven als het dat niet meer doet
 
dick1 11-3-2004 12:46 Print reply
Posts: 971
maat van mij rijd ook altijd op avgas. haald ie uit duitsland in drums. weet niet of ie het mengt met normale benz...

hij rijd trouwens met JR A-kit, onder de crossers wel bekend neem ik aan, tuning beurtje van 1500 euro

en die gekke verhalen die deamonkind verteld zijn natuurlijk bs.

 
Hier_ben_ik - Administrator 11-3-2004 12:48 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dick1

maat van mij rijd ook altijd op avgas. haald ie uit duitsland in drums. weet niet of ie het mengt met normale benz...

hij rijd trouwens met JR A-kit, onder de crossers wel bekend neem ik aan, tuning beurtje van 1500 euro

en die gekke verhalen die deamonkind verteld zijn natuurlijk bs.



Leven jullie ook nog?



maar idd.. wat michael zegt klopt niet.. je kunt het gewoon de hele tijd gebruiken zonder dat het kapot loopt
 
Members zijn vervelend :-|
dick1 11-3-2004 12:52 Print reply
Posts: 971
ja volgens mij leef ik nog

ik ben symen trouwens, te lui om me broertje uit te loggen.

cross jij nog wel aapwin?
 
Hier_ben_ik - Administrator 11-3-2004 12:57 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dick1

ja volgens mij leef ik nog

ik ben symen trouwens, te lui om me broertje uit te loggen.

cross jij nog wel aapwin?


luiwammes:P

de laatste tijd bijna niet meer (de laatste x dat ik wilde gaan crossen sneeuwde het enzo), heb het druk met alles, beetje te druk eigenlijk, maargoed,

ga ontopic (ik tracht nl. het niveau weer wat omhoog te brengen hier)
 
Members zijn vervelend :-|

Dit topic is 11088 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved