Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaat Honda MB (std)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 665 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #16558 - uitlaat Honda MB (std)
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 480 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mbrulezzz 8-3-2004 16:31 Print topicpost

Posts: 2084
eey,

k heb ff een vraagje over mn uitlaat die er nu onder zit.

het is een std uitlaat, maar hoe weet je of het een "std snel" is of een "std std" uitlaat zal maar zegge?

en ik weet dat 16.6 op alle originele onderdele staat, en dat staat ook op de uitlaat.

maar is het dan een "std std"?

en nog een vraagje:

ik heb gehoord dat een proma 80cc en een proma 50cc niks uitmaakt.
alleen de flens is anders.

ik vond ut maar vreemd weet iemand hier meer over?

en zou ik dan een 80ccproma uitlaat op mn 50cc cil kunnen zette met dan alleen een 50cc flens?



Dit bericht is ge-edit door mbrulezzz op 8-3-2004 16:35
 
MB racing

Joscross 8-3-2004 17:48 Print reply

Posts: 12501
hm 16.6 is origineel honda
dus het is een std uitlaat
En het lijkt mij wel dat die proma's verschillend zijn, die 50 is voor 50cc gemaakt en die 80 voor 80cc dus die 50 pijp zal het waarschijnlijk beter doen op je 50 cilinder
 
Pistonpen Paultje 8-3-2004 17:49 Print reply

Posts: 8678
Dat van die std. pijp: Heeft met dikte te maken geloof ik, niet zeker dus.

Proma, dit heb ik ook gehoord. Gerben (oud member, driver) had zowel 50 proma en 80 proma op zijn 125cc eurocilindro gehad, en waren identiek.

Flens van 80 is met een veil ook gewoon pas te krijgen op 50. Veilen is zelfs niet altijd nodig.
 
-Niellesie- 8-3-2004 17:52 Print reply

Posts: 6454
die standaard snel uitlaat staat dacht ik luhao (bij bevestigingspunt) op en de ori niet
 
allalallalallalalallalala
mbrulezzz 8-3-2004 18:08 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niellesie

die standaard snel uitlaat staat dacht ik luhao (bij bevestigingspunt) op en de ori niet


ok dus die uitlaat is dus een echte originele...

en die 80proma die ik heb liggen kan ik dus pas maken op een 50cc cil en dan kijke hoe die het doet.

weet iemand nog of er bv iets gelast kan worden dat ie wel goed is..
b.v. een vernouwing of juiste minder vernouwen?
 
MB racing
wipe-out 8-3-2004 19:05 Print reply

Posts: 7672
proma 50 en proma 80 zijn wel degelijk anders, alleen kunnen ze allebei op een 50 en op een 80 blok, omdat je gewoon een 50 of 80 flens kan gebruiken.
 
mbrulezzz 8-3-2004 19:08 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

proma 50 en proma 80 zijn wel degelijk anders, alleen kunnen ze allebei op een 50 en op een 80 blok, omdat je gewoon een 50 of 80 flens kan gebruiken.


wat denk je is t de moete waard om de flens te gaan vervijle?
of zal die wss alleen maar slechter er mee rijden?
 
MB racing

Dit topic is 480 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved