Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Snelste brommer van het forum:

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 653 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #16233 - Snelste brommer van het forum:
Pagina 6 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 19067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Arjanus 28-2-2004 14:01 Print reply

Posts: 9074
hoop bullshit over onrealistische topsnelheden

kom gewoon naar de bm2k4 dan testen we wel ff @ openbare weg

zoals vorig jaar die 2 rs`jes

ohja mijn gsm gaat ook 90 echte kilometers !
 
lieber nurburgring als ehering
70malossi 28-2-2004 14:01 Print reply
Posts: 4176
70 cc is al geen brommer meer,lees t wetboek maar na.
en de enigste reden dat jij (2*)zegt dat alleen 50 en 70 cc brommer is omdat jij geen 80 blokkie hebt.

mijn inmiddels beruchte blaasbeest heeft een door mij persoonlijk geteunde 128 euro (van seamen),bijgewerk carter,32 mikuni,twinair,max vervroegde onsteking,profi opmaat gemaakte kop,techno/prestigio met dubbelde dempers(die niks dempen)
wil best wel hoor.
hou me nou voort meer bezig met auto tuning dus dat project ligt stil.

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Tsxdude AKU MicheL 28-2-2004 14:02 Print reply

Posts: 10676
Zeik toch nie allemaal zo... pffff
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Rs0wnage 28-2-2004 14:13 Print reply
Posts: 170
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FREESTYLE

Aprilia Rs 50
Identikit 2002 had ik erop
Yasuni uitlaat
73,5 cc malossi
21 mm dellorto 96 sproeier dacht ik
carbone membraam kleppen
power filter malossi
twv 13-40 geloof ik weet nie zeker meer
toeren elke versnelling tot 14000/14500

inbeslag genomen had top van 145 op auto teller en trok echt fucking hard redde ik ook nog met iemand achterop ding was echt fucking snel ! hoop dat ik em nog terug krijg en hij rijd et echt 145 weet niet wat die terring jutten er nu mee hebben gedaan ?? maarja hopen dat ik em terug krijg in iedergeval !!!!!!!!!! op de roller bank zag et er trouwens wel vet uit in zen eerste versnelling ging die meter meteen al rond en bleef er staan bewoog niet meer was echt vet om te zien

enk heb nog een honda mb 5 gehad
tecno racing uitlaat
70 polini
16 mm keihin 105 sproeier
carbone membraam kleppen
standaart lucht filter huis
twv 17-41
toeren 11500
had top van 115 op auto teller
heb ik verkocht was wel een leuk ding !!


Dit bericht is ge-edit door FREESTYLE op 28-2-2004 11:04


Nice ik heb ook Identikit 2002 zie ze niet veel maar heb gister kopelings platen kapot gereden ofzo
 
http://www.geocities.com/aprilia_rs_ownage
Ja Weh nou 28-2-2004 14:28 Print reply

Posts: 2242
ik heb op mt5 :
125 eurocilindro
26mm mikunie +26mm malossi spruitstuk
Vhs berekende kop
Proma enduro
twin air filter

Op mijn teller(mb) staat het wijzertje net niet naar beneden
 
HTS Autotechniek
youp 28-2-2004 14:45 Print reply
Posts: 325
Naked Super Ciao

nu nog 65cc Polini race cilinderkit met boostpoort op een centraal spoelkanaal en cilinderkop... centraal spoelkanaal in het carter gemaakt, carter inlaat getuned 13.13 carburateur, krukas getuned, standaard 'opengeknipt' luchtfilter, gare leovinci handmade (moet ik zelf nog een demper voor maken want deze is ROT)...

met standaard poeli trek ik een standaard duitse zundapp weg op top en op trekkracht... met kleine poeli is een top van +-80-90 (echte km/h) haalbaar

dit is nog zeer zeker niet indrukwekkend dat weet ik maar er ligt een 100cc Simonini kit te wachten met 26mm Bing carb enzo... dan zal t evengoed niet de snelste brommer van het forum zijn maar heel misschien wel de snelste 'vespa' voor zover het dat nog is...



sorry voor de onduidelijke foto maar ik post pas een duidelijke foto als hij helemaal af is (er komt nog een schijfrem op voor en nieuwe remhendels, t stuurtje moet nog gespoten worden, hij moet nog gepoetst worden etc. etc.)

ja deze brommer heb ik zelf gemaakt...

Dit bericht is ge-edit door youp op 28-2-2004 14:47
 
jij bent bob... en ik rij!
Roedie 28-2-2004 14:49 Print reply

Posts: 3531
als je jezelf dood wil rijden, volg dan deze kerel.... op een vespa wat dacht je van een Echte bgommah!? dan is t een stuk makkelijker... en minder gevaarlijk.
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
KaWaReZ 28-2-2004 14:50 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

als je jezelf dood wil rijden, volg dan deze kerel.... op een vespa wat dacht je van een Echte bgommah!? dan is t een stuk makkelijker... en minder gevaarlijk.


stuk makkelijker jezelf dood te rijden ?

Edit: die vrachtwagen komt met dezelfde snelheid aan hoor

Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ [Rezek] op 28-2-2004 14:50
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
youp 28-2-2004 14:51 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedie

als je jezelf dood wil rijden, volg dan deze kerel.... op een vespa wat dacht je van een Echte bgommah!? dan is t een stuk makkelijker... en minder gevaarlijk.


bestudeer de foto eens

EBR telescoop voorvork
stijgerpijp tussen zadel en balhoofd
(en in de achterste spijltjes zitten metalen strips van 1cm dik en 3cm breed gelast )

-edit-

motivatie:

een vespa is heel moeilijk echt snel te krijgen... en van een vespa verwacht je niet dat hij snel is... het is gewoon geweldig om een mafkees op zn onbegrensde scootaah weg te rijden en niet zo'n beetje ook gnagna..... btw dit is puur voor de hobby... niet voor dagelijks vervoer

-nog un edit-

dit ding heeft een betere wegligging als een zundapp of kreidler... en al helemaal een veel betere wegligging dan een scooter

Dit bericht is ge-edit door youp op 28-2-2004 14:52

Dit bericht is ge-edit door youp op 28-2-2004 14:54
 
jij bent bob... en ik rij!
Roedie 28-2-2004 14:52 Print reply

Posts: 3531
hmm zal best allemaal, k vindt het er niet echt veilig uitzien, maar ja wie ben ik... succes dr mee
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
KaWaReZ 28-2-2004 14:52 Print reply

Posts: 20582
vergeetje malossistickers niet
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
BTB-789 28-2-2004 14:54 Print reply
Posts: 169
Joo,
Mijn fiets is het snelste, met 3 kettingbladen voor en 8 achter, weet je hoeveel versnellingen ik nu heb en wat voor snelheden ik wel nie haal!!!

Meer als 200 KMH!!!
 
Brute mannen, rijden nog brutere woagens!! WWW.SEC500.COM
KaWaReZ 28-2-2004 14:55 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BTB-789

Joo,
Mijn fiets is het snelste, met 3 kettingbladen voor en 8 achter, weet je hoeveel versnellingen ik nu heb en wat voor snelheden ik wel nie haal!!!

Meer als 200 KMH!!!




*kijkt admin aan*
hoe lang nog??
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
theredone51 28-2-2004 14:55 Print reply

Posts: 2506
Quote van Youp:

en in de achterste spijltjes zitten metalen strips van 1cm dik en 3cm breed gelast

die strips ga ik er ook nog in lassen, want zo is die achterbrug geen zak waard.
Ga je ook nog vario plaatsen?
IK heb al een vario, alleen verkeerd achterwiel dus de achterkoppeling-as past niet



Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 28-2-2004 14:56
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
youp 28-2-2004 14:57 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: theredone51

Quote van Youp:

en in de achterste spijltjes zitten metalen strips van 1cm dik en 3cm breed gelast

die strips ga ik er ook nog in lassen, want zo is die achterbrug geen zak waard.
Ga je ook nog vario plaatsen?
IK heb al een vario, alleen verkeerd achterwiel dus de achterkoppeling-as past niet



Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 28-2-2004 14:56


nope... geen vario, daar moet je een racevertanding voor hebben anders kom je niet boven de +-60 uit en dan maak je gigantische overtoeren... alleen racevertandingen zijn zeldzaam.... en duur

-edit-

bij een vario hoort een compleet ander binnenwerk voor de achterklok... dat zal jij dus niet hebben

Dit bericht is ge-edit door youp op 28-2-2004 14:57
 
jij bent bob... en ik rij!

Dit topic is 19067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved