kheb verder niet alles gelezen. Maar als je nou de cilinder zelf vastzet door hem gruwelijk vast te zetten aan het blok met tai-rips en dan een keertje goed rondrijden .
en ff serieus tliefst aan 2 kant tegelijk iets tussen die koelribbe wrikken zeg maar...
ik had et ook. zat vloeibare pakking tussen ook op een senda. eerst de cilinder deraf zien te krijgen. dan de cilinder in de bankschroef.
dan een blokje hout pakken. een moker. dan van onderen en van de zijkant op de kop slaan. dan komt ie wel los. bij mij zat ie igg niet vast op me blok. welke cilinder heb je trouwens? die 49 of 50cc. die van mij is 49 die heb geen pas busjes in de kop zitten. de 50 misschien wel.
heb vanmiddag ff mee gekeken naar het proberen los te maken van dat ding. bij 3 tapeinden komt ie los, bij 1 niet. En dan ook echt niet, schroevedraaiers er tussen, hamers alles en niks helpt. Hij heeft hem nu bij een scooterboer staan die gaan het proberen..
heb vanmiddag ff mee gekeken naar het proberen los te maken van dat ding. bij 3 tapeinden komt ie los, bij 1 niet. En dan ook echt niet, schroevedraaiers er tussen, hamers alles en niks helpt. Hij heeft hem nu bij een scooterboer staan die gaan het proberen..
denk nei dat leo em lost krijgt zonder die cil te slope.. maarja.. wonderen zij nde wereld nog nie uit
Nou bij mijn blok zat eerst de cilinder zooo vast op het laatste stuk dat ik met dikwandige pijp moest wrikken toen wilde het nog niet
dus wij een paar biertjes even onszelf even kwaad gemaakt en toen kwam ie los de tapeinden waren afgeschreven