Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 2-Kleps Membraam ---> 4-Kleps Membraam

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 804 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #15299 - 2-Kleps Membraam ---> 4-Kleps Membr...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 7139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MC Beuner 31-1-2004 19:53 Print reply

Posts: 3687
over zo'n zes klep membraam (malossi), wat scheelde dat nu vergeleken met een 4 kleps adige? (110 malossi mt8) breken ze dan niet sneller omdat ze smaller zijn???
 
Vivatje snor
Erik_P 31-1-2004 20:06 Print reply

Posts: 690
Weetniet precies hoe het in z'n werk gaat, maar het gaat erom dat er zoveel mogelijk verdampte benzine word gepreid het het lucht.

In ieder geval onze aanhangmotor heeft een 3-kleps membraam
 
-
master of disaster_rs50 31-1-2004 20:07 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_P

Weetniet precies hoe het in z'n werk gaat, maar het gaat erom dat er zoveel mogelijk verdampte benzine word gepreid het het lucht.

In ieder geval onze aanhangmotor heeft een 3-kleps membraam

eehhmm je bedoelt zeker 3per zijde van je membraan?
in totaal dus 6klep
 
lalalalalala i can't hear you

Dit topic is 7139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved