ten 1e
Wie weet tussen welke toleranties de zuigerspeling mag hebben voor een std.cil. voor honda mb/mt.
ten 2e
Ik heb een ori.cil. maar als ik met stoten gas geeft klakt er een zuigerveer... zo klinkt het iig. Hij tikt niet tegen de kop aan oid...kan het zijn dat de cil. nog ingereden moet worden?? ik heb namelijk net alles vernieuwd... maar nog nooit zo`n klak geluid gehoord... wie herkend dit??
nee er zit geen rand bovenin, dacht ik ook al aan.. hij knakt alleen als je vanaf stationair ineens een stoot gas geeft en net zo snel weer dicht doet...jenggjenggklak... dan schokt het hele blok...is niet goed heb er ook niet mee gereden.
Speling die je vaak voor het honen moet nemen ligt tussen de 0.05 en 0.07milimeter. (voor giet wand)
verder is de maximale slijtage dus ongeveer .1mm oid maar echt niet veel meer, anders krijg je mooie slijtplekken boven je uitlaatpoort (kantelen enzo)
ten 2e
Ik heb een ori.cil. maar als ik met stoten gas geeft klakt er een zuigerveer... zo klinkt het iig. Hij tikt niet tegen de kop aan oid...kan het zijn dat de cil. nog ingereden moet worden?? ik heb namelijk net alles vernieuwd... maar nog nooit zo`n klak geluid gehoord... wie herkend dit??
is dat niet gewoon je ketting die dan strak komt te staan?
is dat niet gewoon je ketting die dan strak komt te staan?
Hoe kan dat nou? Hij zegt dat er een vreemd geluid uit zn clinder komt en waarschijnlijk hoort tie dat wanneer hij stilstaat, dus staat de ketting ook stil dus de ketting zal het zeker niet zijn als je het mij vraagt