Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Verlagen en Monoseat Rs.....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 769 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #14749 - Verlagen en Monoseat Rs.....
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

GMP 407 12-1-2004 14:58 Print topicpost
Posts: 1182
Ik ben al een poos met mijn brommer bezig en sta op het punt om de voorkant van mijn brommer te verlagen

RS Nieuwmodel uit 2000

maar er zijn dus 2 manieren. 1 manier zoals die in de faq op dit forum word beschreven en de andere manier is om de poten gewoon om hoog te laten komen (of hoe jullie t beschrijven) zoals dit:

Ik zou graag van jullie weten wat de voordelen en nadelen van deze 2 manieren zijn. Omdat ik zelf met geen 1 van beide ervaring heb.

Dan nog iets: Ik wil ook een monoseat op mijn brom maar zit ik dus te denken aan een Motor 2000 monoseat of een Willy Hubert. Al weet ik dus echt niet waar ik ze moet kopen. Iemand die dat weet?
 
Streetracing team HGV - GMP 407

KaWaReZ 12-1-2004 16:25 Print reply

Posts: 20582
alsje je voorvork verlaagt is je veerweg korter.
(hangt ervanaf HOE veel je em verlaagt, op gegeven moment zal dat niet meer zo lekker rijden )

de blokspoiler van je brom zal ook dichter bij de grond komen... (pas op voor stoepen en drempels )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
GMP 407 12-1-2004 17:17 Print reply
Posts: 1182
kut pic doet t nie

nee da weet k ma t word ook nie extreem 3cm ofzo hoogstens. Maar ik vraag alleen jullie mening over beide manieren
 
Streetracing team HGV - GMP 407
master of disaster_rs50 12-1-2004 17:22 Print reply
Posts: 1839
Als je je voorvork wil verlagen kun je dat als volgt doen:

1). Maak de kapjes bovenaan de voorvork los,

als je nu in je voorvork kijkt zie je bussen zitten met daarboven borgveren.

2). Haal de borgveren en de ring eronder weg, je moet zo'n 5 cm tussen de ring en de binnenpoten overhouden.

3). Druk de ringen in en borg ze weer met de borgveren.

4). Draai de 6 inbusbouten die de voorvork vasthouden los, let erop dat je ze niet te los doet want dan zit je voorkuip tegen het spatbord.

5). Laat de voorvork zodanig ver zakken totdat de voorvorkpoten zo'n 7cm boven het stuur uitsteken, meet goed na dat de voorvorkpoten allebei evenver erbovenuit steken.

6). Nu kun je de voorvork weer vastdraaien.



Als het goed is zal je RS na het volgen van deze stappen stabieler op de weg liggen en je vering zal stugger zijn waardoorde RS minder ver in z'n vering zakt wannneer je remt

( orginal from aprilia2000)


Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 12-1-2004 17:23
 
lalalalalala i can't hear you
GMP 407 13-1-2004 10:36 Print reply
Posts: 1182
OKay dat wist ik al.

Iemand nog iets over monoseat?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Bullet 13-1-2004 11:57 Print reply

Posts: 12150
wat wil je nou weten over monoseat?
 
**My BungHole Will Speak Now**
GMP 407 13-1-2004 12:03 Print reply
Posts: 1182
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

wat wil je nou weten over monoseat?


kijk naar me eerste post. Waar je da spul kan kopen want dealers bij mij in de buurt weten niet.
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Bullet 13-1-2004 13:57 Print reply

Posts: 12150
ff bestelen bij motor2000?
 
**My BungHole Will Speak Now**
GMP 407 13-1-2004 14:25 Print reply
Posts: 1182
hebbie ene site?
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Bullet 13-1-2004 14:40 Print reply

Posts: 12150
**My BungHole Will Speak Now**
GMP 407 13-1-2004 15:22 Print reply
Posts: 1182
that's what i need,.. thnx

nu nog kijke of ze ook in nl leveren
 
Streetracing team HGV - GMP 407
GMP 407 13-1-2004 15:40 Print reply
Posts: 1182
shit je moet ophale als je nie in belgie woont :S
 
Streetracing team HGV - GMP 407
aprilia94 13-1-2004 16:32 Print reply
Posts: 157
ik heb wel is ergens gelezen als je je voorkant verlaagt dat je dan betere weg liching krijgt
 
Jasper van Dijk 13-1-2004 17:39 Print reply

Posts: 111
verlagen rijdt echt bagger, je rechtuit stabiliteit wordt minder, hij 'duikt' ook meer de bocht in en je zit sneller aan de grond.... het ziet er trouwens niet uit je vork 70mm uit je kroonplaat laten steken
 

Dit topic is 1974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved