Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Algemeen poortmap, timingen en tunen topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 957 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #14350 - Algemeen poortmap, timingen en tune...
Pagina 37 van 52
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 50, 51, 52Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 80360 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ja Weh nou 23-6-2004 18:24 Print reply

Posts: 2242
dar moeten je zuigerveren toch langs?

tenminste je openingen
 
HTS Autotechniek
[RRT] Lost-P 24-6-2004 13:13 Print reply
Posts: 4578
daar moet je dus voor oppassen ja
 
Chille Tune shit dan
Ja Weh nou 24-6-2004 13:14 Print reply

Posts: 2242
maar dan kan die poortmap toch helemaal niet?

Ik bedoel, die poorten die je op dat plaatje ziet, daar kunnen die openingen toch niet meer langs

Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 24-6-2004 13:17
 
HTS Autotechniek
[RRT] Lost-P 24-6-2004 13:41 Print reply
Posts: 4578
tjah, ik weet niet hoe bij die zeta de openingen van de veren zitten...Als ze bij die inlaat in de buurt zitten is het een beetje tricky ja
 
Chille Tune shit dan
SavagePielk 1-7-2004 11:21 Print reply

Posts: 4562
Dit is de poortmap van mijn Aprilia Classic Gilardoni cilinder. Hij is een beetje aangepast (uitlaatpoort bijgewerkt en onderaan zijn de wangen wat bijgewerkt). Nu wil ik een uitlaat maken die hierbij past. Wat moet ik precies gaan uitrekenen en hoe doe ik dat?


 
Ralf 1-7-2004 11:22 Print reply

Posts: 9073
Leuke vorm, die uitlaatpoort.
 
SavagePielk 1-7-2004 11:23 Print reply

Posts: 4562
haha. Zo ziet ie er echt uit alle poorten hebben een soort vierkante, afgeronde vorm

Edit; and don't blame me, de Jager heeft die uitlaatpoort gedaan

Dit bericht is ge-edit door ClassicPielk op 1-7-2004 11:24
 
Pingu 1-7-2004 11:25 Print reply
Posts: 1842
maak gewoon een echte poortmap..

 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Blukaap2 1-7-2004 11:26 Print reply

Posts: 9984
Die tekening klopt voor geen kont he.

Die uitlaatpoort begint net boven de spoelpoorten.
En daar zit je van onderkant uitlaatpoort - bovenkant map op 38mm.
De spoelpoorten zijn volgens jou 9mm hoog, dan die 32 erbij, zit je aan 41.

Terwijl de uitlaatpoort boven de spoelpoorten begint en 3mm korter is.

Dus als je nu eerst een normale poortmap maakt ?
 
Stoere brommers
SavagePielk 1-7-2004 11:28 Print reply

Posts: 4562
okey ik scan hem wel ff in... dacht dat het alleen om de afmetingen ging
 
Pingu 1-7-2004 11:39 Print reply
Posts: 1842
poortvorm maakt mss ook een klein beetje uit?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
SavagePielk 1-7-2004 11:56 Print reply

Posts: 4562


okay... lol.
 
-jaZper- 1-7-2004 11:58 Print reply

Posts: 3841
vergeet niet de breete van je uitlaat poort te melden is wel handig
 
groene motoren gaan harder
SavagePielk 1-7-2004 11:58 Print reply

Posts: 4562
let niet op de meest rechter poorten, die lukten niet goed de linker spoelers hebben wel de juiste vorm gekregen (voor zover ik weet dan )
 
SavagePielk 1-7-2004 12:00 Print reply

Posts: 4562
k*t vergeten over te zetten die is 28mm
 

Dit topic is 80360 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 37 van 52
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 50, 51, 52Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved