MaartenSS50 |
23-5-2004 17:23 |
 Posts: 456 |
poortmap van mijn cilinder:
slag : 41.9 mm
doorsnede : reken maar uit, 49 cc
zo ziet mijn cilinder eruit van binnen:
I--------------------------------I
I--------------------------------I
Dit bericht is ge-edit door maartenc50 op 23-5-2004 17:23
Dit bericht is ge-edit door maartenc50 op 23-5-2004 17:25
|
|
|
|
Tomos 50 |
23-5-2004 17:36 |
 Posts: 925 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: maartenc50
poortmap van mijn cilinder:
slag : 41.9 mm
doorsnede : reken maar uit, 49 cc
zo ziet mijn cilinder eruit van binnen:
I--------------------------------I
I--------------------------------I

Dit bericht is ge-edit door maartenc50 op 23-5-2004 17:23
Dit bericht is ge-edit door maartenc50 op 23-5-2004 17:25
wat wil je nou hiermee?
|
|
|
|
MaartenSS50 |
23-5-2004 17:44 |
 Posts: 456 |
sorry, examens maken me gek
|
|
|
|
JCG |
26-5-2004 17:54 |
Posts: 1531 |
Weet iemand soms hoeveel graden de uitlaat poort van die imi 50 cc cilinder van 50cc open staat?
En heeft iemand ervaring met "Expansion Chamber designer v0.1"? Werkt dat programma goed of echt fluts zoals de meeste programma's die uitlaten berekenen.
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
[RRT] Lost-P |
26-5-2004 17:57 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JCG
Weet iemand soms hoeveel graden de uitlaat poort van die imi 50 cc cilinder van 50cc open staat?
euhm, voor welke brommer enzo???  ...En vaak bij Imi;s kan t nogal wat afwijken dus moet je denk ik per cilinder ff nakijken ( dus gewoon je eigen cilinder pakken  als je die hebt teminste)
|
|
Chille Tune shit dan |
|
JCG |
26-5-2004 18:00 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lost-P
[...]
euhm, voor welke brommer enzo??? ...En vaak bij Imi;s kan t nogal wat afwijken dus moet je denk ik per cilinder ff nakijken ( dus gewoon je eigen cilinder pakken als je die hebt teminste)
heb ik dat er niet bij gezet  , das lomp van me. Maar ik heb een MB
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
[RRT] Lost-P |
26-5-2004 18:01 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JCG
[...]
heb ik dat er niet bij gezet , das lomp van me. Maar ik heb een MB
heheh nam ik eiglijk al aan, ik heb een Imi voor mt/mb, ook getuned, dus als je geluk hebt heb ik de graden/timingen nog ergens liggen, k zal even kijken voor je. Maar zoals ik al zei, meestal bij Imi;s gaat t allemaal niet zo precies dus wijken ze nog wel eens wat af....
Edit: Ik heb t dus niet meer liggen, maar t was wel aardig aan de hoge kant ( als ik t me goed herrinner...De Blowdown lag iig standaard al op 33, best hoog voor een 50cc-tje dus)
Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 26-5-2004 18:05
|
|
Chille Tune shit dan |
|
The Catfish |
29-5-2004 20:05 |
 Posts: 1337 |
ik heb een imi 50snel op m'n TSX.
loopt nu 80 @ teller met 16mm mikuni en gianelli uitlaat.
heeft iemand misschien een tekeningetje ofzo hoe ik m'n poorten wat uit kan vijlen zodat ie wat sneller gaat? (liefst in lage toeren  )
iemand die er toevallig 1heeft kan me inboxen of hier neerzetten
alvast bedankt he!
doeiii
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
orange |
29-5-2004 20:12 |
|
Jarco |
29-5-2004 20:13 |
 Posts: 4520 |
|
|
|
|
The Catfish |
29-5-2004 20:19 |
|
Jarco |
29-5-2004 20:21 |
|
NSR-Power |
29-5-2004 20:21 |
 Posts: 285 |
Ja, hij wil een 50 supersnel.
|
|
|
|
orange |
29-5-2004 20:36 |
 Posts: 672 |
ff het topic serieus houden oke! ik vind het een interresant topic. maar als er van deze flauwekul in staat hoeft ie niet meer sticky van mij!
|
|
|
|
CustomWorks |
31-5-2004 12:54 |
 Posts: 409 |
dit is het algemene tune topic dus hier me vraag,
ik heb dus een rag brommer,..daarvan heb k de cilinder eraf gehaald en de bus eruit gehaald,.
de cilinder heeft 2 spoelpoorten, 1 inlaat en 1 uitlaatpoort
nu is mijn vraag:
Wat is het effect prs als ik er 2 spoelpoorten met dezelfde timing bij zou maken ?
en nog een vraag of k er 2 poorten boven de uitlaat poort aan elke kant bij zou maken
(naam van de poorten ff kwijt)
wat is daar prs het effect van ?
beetje rare vragen
|
|
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::...... |
|