Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Technical Forum - Topic #14350 - Algemeen poortmap, timingen en tune...
|
Pagina 25 van 52
|
Dit topic is 80339 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
blair |
2-5-2004 19:23 |
Posts: 150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxerr
[...]
Moet toch ergens beginne
Bij het begin en niet bij het eind. Blijf dus van je spoelers af, en gebruik een extra pakking oid als je ze hoger wilt krijgen.
|
|
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm |
|
Bierie |
3-5-2004 0:03 |
Posts: 128 |
En kan iemand iets zeggen over die rechtopstaand randen? Je ziet duidelijk het verschil tussen foto 1 en foto 2. Alvast bedankt!
|
|
|
|
tsxerr |
3-5-2004 0:14 |
 Posts: 1478 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blair
[...]
Bij het begin en niet bij het eind. Blijf dus van je spoelers af, en gebruik een extra pakking oid als je ze hoger wilt krijgen.
Wat is het effect als je er een extra pakking tussen doet?
|
|
http://groups.msn.com/tsxer |
|
Hans F |
3-5-2004 9:30 |
Posts: 4326 |
dan worden ze hoger, zonder dat je ze hebt verneukt met je geveil
|
|
|
|
tsxerr |
3-5-2004 11:57 |
 Posts: 1478 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
dan worden ze hoger, zonder dat je ze hebt verneukt met je geveil
Ik ben egt een n00b op dit gebied. Maar wat verandert er dan in de prestatie?
|
|
http://groups.msn.com/tsxer |
|
arie-de-arier |
3-5-2004 13:19 |
 Posts: 10000 |
andere timingen, lees het topic eens door en klik eens op deze link
als je het allemaal goed wilt begrijpen
|
|
Allah is beter |
|
-jaZper- |
3-5-2004 13:38 |
 Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxerr
[...]
Ik ben egt een n00b op dit gebied. Maar wat verandert er dan in de prestatie?
word de compressie lager en dat geeft meestal meer vermogens verlies dan de spoelpoorten die langer open staan, dus hoge druk pad erop is dan wel minimaal
|
|
groene motoren gaan harder |
|
arrier |
5-5-2004 15:55 |
Posts: 2221 |
dr kwam een keer een link voorbij van iemand die van zo'n blad alles had ingescaned over expansie uitlaten maar ik ben t kwijt  heeft iemand dit nog als je weet welk artikel ik bedoel
|
|
|
|
Tomos 50 |
6-5-2004 21:44 |
 Posts: 925 |
iemand ooit een ori tomos cilinder berekent?
|
|
|
|
Tomos 50 |
6-5-2004 22:55 |
 Posts: 925 |
|
|
|
|
Joostvdw |
6-5-2004 22:59 |
 Posts: 4789 |
je zal dan toch echt dit topic HELEMAAL moeten doorlezen, kweet et, klote werk, maar ja dan snap je et wel
(ik snapte et daarna wel, beter dan niet iig  )
Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 6-5-2004 22:59
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
[RRT] Lost-P |
6-5-2004 22:59 |
Posts: 4578 |
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Tomos 50 |
6-5-2004 23:25 |
 Posts: 925 |
timing heb ik wel, maar hoe weet je daaruit hoeveel mm je nog naar boven mag vijlen als je een blowdown van 30 wil?
En je mag de uitlaatpoort 67% van de boring uitvijlen . In mijn geval Boring = 38*67%= 25.46
de originele breedte is 20mm, betekend dit dus dat ik naar elke kant 2.5 mmm mag uitvijlen?
|
|
|
|
arie-de-arier |
6-5-2004 23:26 |
 Posts: 10000 |
als je een blowdown van 30 wilt draai je de formule toch om met antwoord blowdown=30
|
|
Allah is beter |
|
Tomos 50 |
6-5-2004 23:26 |
 Posts: 925 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
je zal dan toch echt dit topic HELEMAAL moeten doorlezen, kweet et, klote werk, maar ja dan snap je et wel
(ik snapte et daarna wel, beter dan niet iig )
Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 6-5-2004 22:59
ben al bij pagina 15
|
|
|
|
Dit topic is 80339 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 25 van 52
|
|