hmm vork omgedraaid heeft volgens mij net zo'n effect als bij je fiets omdraaien, kan ook iets nadeliger zijn voor het remmen (hoek waar je wiel de grond raakt t.o.v. je voorvork)
dat verstevigde frame ziet er netjes uit, maar is het vastbouten wel zo'n top idee?
is zo'n geintje niet beter uit te voeren door er U-profielen onder te lassen met gaten op de juiste plaats voor het verwijderen van je blok?
as ze zijn omgedraait... dan zit de remklauw "voor" de vork ??
is da niet n btje minder veilig??
(geloof dat die dingen niets voor niets achter de vork worden geplaatst)
Als je m wa hoger wil hebben kun je ast goed is ook Mt binnepote gebruike... (corrigeer me as ik et fout heb.. ) die schijnen langer te zijn.
ff voor alle duidelijkheid; we wouden eerst ook een CB900F voorwiel erin plaatsen; maar om een of andere reden moesten het zootje toen ff omdraaien; dus vandaar; maar dat is allemaal weer omgedraait zoals het hoort
ff voor alle duidelijkheid; we wouden eerst ook een CB900F voorwiel erin plaatsen; maar om een of andere reden moesten het zootje toen ff omdraaien; dus vandaar; maar dat is allemaal weer omgedraait zoals het hoort
voges mijn ligt het eerder aan het springen dan aan het vermogen, bij mij ging de achterbrug wel steeds krom, maar mijn frame is kaars recht, en van de 6 mt's die ik gehad heb was er 1 zeer lichtelijk krom, het is echt bullshit dat mt onstevig is