Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Beun & Sleutelblundertopic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1050 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13999 - Beun & Sleutelblundertopic
Pagina 37 van 50
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 48, 49, 50Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 39236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Oonzen Ad 8-2-2006 21:42 Print reply

Posts: 3807
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennisss
[...]


Ah da's wel heel spijtig...

Dat je Heineken hebt staan


 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
SectorZero 8-2-2006 22:24 Print reply

Posts: 388
15 km naar Eersel rijden (moest cilinder inrijden). Opeens denk ik... hmm hoort dat zo, de toerenteller sprong soms echt 2k vooruit ofzo kei wazig. Ik stop ergens, zet 'm af, kijk een beetje...

hmm valt nix te zien...

ik weer starten, alles in orde lijkt, dus ik in z'n 1 koppeling op laten komen... wtf hij rijd niet weg... 2,3,4 ook 't geval


kk zooi had ik die koppelingsbouten toch maar het goede aandal Nm aangedraaid

Wat bleek nu, door de draairichting van 't vliegwiel zijn die bouten los getrilt, op een gegeven moment raakt die vierkante plaat dan de koppelingsdrukstift met als resultaat -> continue koppeling in


Dus ik heb die dag 15 km gelopen met een 100 kg zware brommer

Toch frustrerend als je moet lopen terwijl je blokje vlekkeloos loopt

edit: geen beunblunder maar toch wel grappig:

Ik ging een keer naar 'n winkel toe met m'n mtx, wil hem met de linker kant (waar standaard zit) voor 'n glazen ruit zetten bij de winkel ernaast...

oops, vergeten standaard uit te klappen... scheelde weinig of heel die ruit was aan diggelen geweest

Dit bericht is gewijzigd door SectorZero op 8-2-2006 om 22:31 uur.
 
What's puzzling you is the nature of my game.
John Huijben 8-2-2006 22:33 Print reply

Posts: 2433
overloopt van de carburateur dichtgemaakt met slangetje en boutje en denke dat je m wel een nachtje ken late stana.
de volgende ochtend hattie ineens heeeeel veel compressie, en het kwam op een begeve moment zelfs tusse de cilinder en kop uit.
toch maar eve bougie eruit gehaald en gekeke oftie toen wel rondging.
"whoesh" benzine uit bougiegat, en vonkje en tadaaaa mijn brommer stond in de fik.

bleef dat de carb aan de bovekant was gaan lekke en heel mn krukasholte stond vol met benzine.

snel achter tuinslang gepakt en 10min staan te blussen, carburateur was zelfs half weggefikt.
mense die langskwame ware wel geschrokke zien ineens een brommer langs de kant van de weg in de fik staan
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Oonzen Ad 8-2-2006 22:38 Print reply

Posts: 3807
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
overloopt van de carburateur dichtgemaakt met slangetje en boutje en denke dat je m wel een nachtje ken late stana.
de volgende ochtend hattie ineens heeeeel veel compressie, en het kwam op een begeve moment zelfs tusse de cilinder en kop uit.
toch maar eve bougie eruit gehaald en gekeke oftie toen wel rondging.
"whoesh" benzine uit bougiegat, en vonkje en tadaaaa mijn brommer stond in de fik.

bleef dat de carb aan de bovekant was gaan lekke en heel mn krukasholte stond vol met benzine.

snel achter tuinslang gepakt en 10min staan te blussen, carburateur was zelfs half weggefikt.
mense die langskwame ware wel geschrokke zien ineens een brommer langs de kant van de weg in de fik staan

haha wa bende toch ook een erpol he johnny
mee welke brommer?
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
richard3 8-2-2006 22:40 Print reply

Posts: 5198
das handig met water te doen eh ?:P

 
op naar de grote brommers
Pingu 8-2-2006 22:43 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SectorZero
15 km naar Eersel rijden (moest cilinder inrijden). Opeens denk ik... hmm hoort dat zo, de toerenteller sprong soms echt 2k vooruit ofzo kei wazig. Ik stop ergens, zet 'm af, kijk een beetje...

hmm valt nix te zien...

ik weer starten, alles in orde lijkt, dus ik in z'n 1 koppeling op laten komen... wtf hij rijd niet weg... 2,3,4 ook 't geval


kk zooi had ik die koppelingsbouten toch maar het goede aandal Nm aangedraaid

Wat bleek nu, door de draairichting van 't vliegwiel zijn die bouten los getrilt, op een gegeven moment raakt die vierkante plaat dan de koppelingsdrukstift met als resultaat -> continue koppeling in


Dus ik heb die dag 15 km gelopen met een 100 kg zware brommer

Toch frustrerend als je moet lopen terwijl je blokje vlekkeloos loopt

edit: geen beunblunder maar toch wel grappig:

Ik ging een keer naar 'n winkel toe met m'n mtx, wil hem met de linker kant (waar standaard zit) voor 'n glazen ruit zetten bij de winkel ernaast...

oops, vergeten standaard uit te klappen... scheelde weinig of heel die ruit was aan diggelen geweest

Dit bericht is gewijzigd door SectorZero op 8-2-2006 om 22:31 uur.

Jij zet die bouten normaal met een momentsleutel vast ?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Marko 8-2-2006 22:47 Print reply

Posts: 1521
moet officieel ook met een moment sleutel moeten met 20newton
vast zitten die dingen
 
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
zundappchef 8-2-2006 22:48 Print reply

Posts: 4082
net de voorvork en 4 keer ingezet en telkens iets vergeten

daarna de veering lopen pielen met revetten schijnen er gewoon opvulbussen tussen te moeten
 
1000 v twin rotax biatch
SectorZero 8-2-2006 22:49 Print reply

Posts: 388
Ja heb ze die dag daarna met 'n momentsleutel vastgezet
 
What's puzzling you is the nature of my game.
richard3 8-2-2006 22:52 Print reply

Posts: 5198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
net de voorvork en 4 keer ingezet en telkens iets vergeten

daarna de veering lopen pielen met revetten schijnen er gewoon opvulbussen tussen te moeten



dat soort blunders zijn we niet van jou gewend eh ?:P

 
op naar de grote brommers
G-Force 8-2-2006 22:54 Print reply

Posts: 4603
Ik heb vandaag de bouten van de waterpomp van mn RS helemaal dolgedraaid
Ze zitten gewoon te kkvast
imbussleutels zijn ok?, geen krasje(Chrome Vanadium rules )

Morgen dus boutjes vierkant dremelen en waterpomptang erop
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
zundappchef 8-2-2006 22:55 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
[...]



dat soort blunders zijn we niet van jou gewend eh ?:P



foto`s volgens spoedig in puch mv project
 
1000 v twin rotax biatch
Speakerfreak 8-2-2006 22:56 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-Force
Ik heb vandaag de bouten van de waterpomp van mn RS helemaal dolgedraaid
Ze zitten gewoon te kkvast
imbussleutels zijn ok?, geen krasje(Chrome Vanadium rules )

Morgen dus boutjes vierkant dremelen en waterpomptang erop


griptang er strak op en dan krijg je ze ook wel los
 
Vieze naaiers hier
bollie 8-2-2006 22:57 Print reply
Posts: 126
puchblok reviseren en gewoon dat secundaire tandwiel vergeten derin te douwe :S
 
G-Force 8-2-2006 22:57 Print reply

Posts: 4603
Griptang heb ik ook liggen, maar daarmee gaat het ook niet lukken.
Alle bouten op mn RS zitten muurvast, die van mn dash kreeg ik ook niet met de griptang los, alleen na 4kant slijpen
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...

Dit topic is 39236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 37 van 50
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 48, 49, 50Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved