Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Beun & Sleutelblundertopic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 541 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #13999 - Beun & Sleutelblundertopic
Pagina 23 van 50
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 48, 49, 50Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 39211 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zundappchef 18-1-2006 22:04 Print reply

Posts: 4082
heb der ook nog wel een

nieuwe carb der op
benzine slangtje vergeten


offe rennne renne renne
en dan erachter kome dat bezine kraan dicht staat

offe nieuwe uitlaat der op
en dan er achter kome dat je uhm niet vast gezet hebt

offe je gaat je band plakken en smeer vast de plek in waar plakkertje moet komen, dan terug komen met plakertje en een ander geplakt stukje aanzien voor geplakt

offe onstekking niet vast zetten
en dan heel ding kapot schelde om waarom ie het niet doet

offe je remvloeistof bij vulen
en dan er achterkomen dat je uhm ook moet untluchten

mijn grootste blunder dnek ik

offe je zadel er af halen voor kabelboom te bekijken zadel terug leggen verder naar kabel boom kijken
kabel boom maken
en vergeten zadel vast te zetten en als je wheely trek er achter over afschuiven


edit:

offe je blok uit elkaar schroeven
en dan vergeten dat er ook nog olie in zit

offe je vertanding in de bak aan passen
en dan de trekspie vergeten terug in het blok te doen omdat die van de werkbank afviel

offe puntje zetten waar je gaat boren
en dan in een ander puntjes boren



Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 18-1-2006 om 22:07 uur.
 
1000 v twin rotax biatch
Raffel 18-1-2006 22:06 Print reply

Posts: 1226
afgelopen week: werkbank voor me, brommer achter me.. ik laat een moertje vallen en raap m op, kom omhoog en ram echt precies, recht, 100% voltreffer met t dikke knoerharde handvat van mn brommer tegen mn ster aan..

tjonge ik heb gehuppeld toen

Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 18-1-2006 om 22:06 uur.
 
S1lv3r 18-1-2006 22:06 Print reply

Posts: 5213
In mij enthousiasme (was de eerste keer dat ik mijn eigen mt kon horen lopen), snel de carb erop geschroefd zonder te kijken of er een sproeier in zat enz.
Bleek dat ik de sproeier en stationairsproeier los in het bakje had gedaan en het vlotterbakje weer dicht had gemaakt :P.
 
Blijhoofd 18-1-2006 22:07 Print reply

Posts: 7378
een heel eind lopen met de brommer omdat je denkt dat hij vast liep, blijkt dat je bougi eruit is getrilt en daar voor dat tikkende geluid maakte
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Evilmex 18-1-2006 22:07 Print reply

Posts: 4458
ben welles het hele vlotterbakje vergeten
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
Potvis 18-1-2006 22:07 Print reply

Posts: 1910
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raffel
afgelopen week: werkbank voor me, brommer achter me.. ik laat een moertje vallen en raap m op, kom omhoog en ram echt precies, recht, 100% voltreffer met t dikke knoerharde handvat van mn brommer tegen mn ster aan..

tjonge ik heb gehuppeld toen

Dit bericht is gewijzigd door Raffel op 18-1-2006 om 22:06 uur.


Rofl
 
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!!
mb-gek 18-1-2006 22:08 Print reply

Posts: 10385
de grootste is wel een 2 hands malossi laten tunene en erop zetten en 3 dagen later de circlipjes die eruit schieten
weg paar 150 euro.....
had er dus geen nieuwe clipjes in gemonteerd omdat ik toen geen idee had dat die max 2 keer kon gebruiken

een zuiger met geen chrome zuigerveer vragen bij de bromboer en vervolgens niet zelf nog eeen keer controleren 'dom'

week later was me hele wand aan gort van weer een malossi van ruim 160 euro



het bekende brandstof slangetje er vergeten op te doen

het contactslot vergeten

en nog een berg dingen waar ik ff niet op kom

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Deon 18-1-2006 22:09 Print reply

Posts: 9656
2ehands benzine, en dan je moer er achterstevoren op draaien.
 
zundappchef 18-1-2006 22:11 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
In mij enthousiasme (was de eerste keer dat ik mijn eigen mt kon horen lopen), snel de carb erop geschroefd zonder te kijken of er een sproeier in zat enz.
Bleek dat ik de sproeier en stationairsproeier los in het bakje had gedaan en het vlotterbakje weer dicht had gemaakt :P.



dies wel erg noob

ik zie het al voor me

hier moeten de sproeiers en vlotter kan mooi precies in dit bakje wat precies op dat dingetje gaat

en dan op bf posten

topic: brommer wil niet starten

alles zit goed heb alles goed aangesloten maar der komt hele tijd bezine uit mijn carb
terwijl ik de vlotter en sproeier er netjes ingelegt heb


reply : @ zundappchef: heb je zo ook vastgeschroeft


reply: @ noob: moet dat dan ook
 
1000 v twin rotax biatch
Menu2t 18-1-2006 22:11 Print reply

Posts: 2815
je koppeling te strak aanstellen.. en dan het gek vinden dat hij niet wegrijd als je de koppeling '' naar jou gevoel dus'' op laat komen... of wat miss ook wel veel gehad zullen hebben... iets te stoer doen voor n meisje dat je of te ver achterover gaat mt wheelie of bijna onderuitgleid of je voorwiel glijdt weg.. ga zo maar ff door:P
 
NSR Supersprint special!
zundappchef 18-1-2006 22:13 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
de grootste is wel een 2 hands malossi laten tunene en erop zetten en 3 dagen later de circlipjes die eruit schieten
weg paar 150 euro.....
had er dus geen nieuwe clipjes in gemonteerd omdat ik toen geen idee had dat die max 2 keer kon gebruiken

een zuiger met geen chrome zuigerveer vragen bij de bromboer en vervolgens niet zelf nog eeen keer controleren 'dom'

week later was me hele wand aan gort van weer een malossi van ruim 160 euro



het bekende brandstof slangetje er vergeten op te doen

het contactslot vergeten

en nog een berg dingen waar ik ff niet op kom



vertel leg uit
waarom kun je die maar 2 keer gebruiken
terwijl ik telkens weer de zelfde gebruik als ik een zuiger/cilinder vervang en nog steeds niet kapot gelopen is

 
1000 v twin rotax biatch
Dikke Dennes 18-1-2006 22:13 Print reply

Posts: 4337
Oja, ook zo mooi...

Je moeder in alle enthousiasme vertellen dat je Kreidler 110 loopt...
Om vervolgens een quasi-non chalante-lachende houding aan te moeten nemen om er onder uit te komen
 
Drive it like you stole it.
puch_master 18-1-2006 22:17 Print reply

Posts: 3429
digi teller op m'n nsr gemaakt

doet het netjes

wil ff gaan rijden, doet ie nix..

ik d'r voor gaan zitten op de grond om te kijke of de afstand tussende contacten goed is..

rolt de brommer beetje naar voren klapt standaard in en kiept ie om

op m'n been...

broek kapot
 
Toyota AE86 Levin coupé
-Tom- 18-1-2006 22:18 Print reply

Posts: 4152
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
In mij enthousiasme (was de eerste keer dat ik mijn eigen mt kon horen lopen), snel de carb erop geschroefd zonder te kijken of er een sproeier in zat enz.
Bleek dat ik de sproeier en stationairsproeier los in het bakje had gedaan en het vlotterbakje weer dicht had gemaakt :P.

Zo'n actie hadden wij ook met onze hovercraft. Blok er pas op, snel proberen te starten. Geen sproeiers erin, maar hij liep wel
 
FTS Member
Palava 18-1-2006 22:21 Print reply

Posts: 2866
mijnes: na een maand eindelijk je nieuwe cil eropgezet, ook meteen carb schoongemaakt enzo alles netjes....pakkingen overal goed...

nou starten lopen.. stukje rijden..kilometer of 15 gereden dus ik denk alles is goed...en volgende dag deedtie niks meer...lag de sproeier in de vlotterbak

en 10000x gewkickt zonder contact enz..enz..
 

Dit topic is 39211 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 23 van 50
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 48, 49, 50Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved