hondamt8 |
14-1-2006 18:34 |
|
fastkootje |
14-1-2006 18:36 |
|
NSR-krul |
14-1-2006 18:54 |
 Posts: 2981 |
cuiger verkeerd om erin  tot grote verbazing hele cilinder nog goed  maar zuiger waren wat slukjes van af gebrokkelt
|
|
|
|
Classicap |
14-1-2006 18:57 |
 Posts: 624 |
K heb is gehad sprong iemand voor me brommer:S
OMdat ik dus lawaai maakte..
maar niet op zij stappe he
Ik zo van als je niet weg gaat, rij ik over je heen hoor, ff koppeling en gas en toe stapte diegene opzij:P
|
|
AIGHT |
|
Tommyofzo |
14-1-2006 18:59 |
 Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-krul
cuiger verkeerd om erin tot grote verbazing hele cilinder nog goed maar zuiger waren wat slukjes van af gebrokkelt
had ik ook es en toen liep hij voor geen meter en dan band was lek
maar als die niet lek was had ik hem kapot gereden
ik ga dus naar binnen omdat band lek was kijk door de voor ruit rijden er vet langsaam een stelletje wouten langs vet lucky :p
|
|
|
|
Volty |
15-1-2006 11:54 |
 Posts: 110 |
ff een ragtomos in elkaar beunen, achterband had 2 jaar in een hoek gelegen.. zat een bult op. mja, ff met ding naar de pomp rijden om m vol te tanken. Hobbelen als de tering, ik daar aangekomen. Ding volgetankt enzo, en weer wegrijden. Was mn tank aan de bovenkant lek, bij elke 'hobbel' van mn achterwiel spoot er een straal benzine uit de tank
thuis aangekomen, zat heel de tomos onder de benzine  kon ik hem weer overspuiten met uitlaatverf  Kuttig beunding ook altijd
Dit bericht is gewijzigd door Volty op 15-1-2006 om 11:55 uur.
|
|
|
|
Shoot_me |
15-1-2006 12:07 |
 Posts: 1535 |
tochtje maken met slappe ketting omdat je denkt dat de auto kettingspanner het wel houd... Lekker aant het rijden met 95 langs een gare scooter die denkt dattie hard kan  . Boem achterband slippen etc... Ikke kan kaannnkkeerrr een vastlopen  . Kijk ik naar mijn ketting zittie om de bouten van mijn achtertandwiel gewikkeld  . Ketting dus ook nog is gebroken daardoor...
en dan weer die scooter langs zien rijden...
|
|
miauw |
|
zundappchef |
18-1-2006 21:38 |
 Posts: 4082 |
ik heb nu dus een grote sleutel blunder gemaakt
ik trek cilinder kop der af
ik trek het carter der af
draai keer aan het vliegwiel
kom er achter ding 2 mm te laat staat en loopt aan
dus ik kijken hoe dat komt
zit er maar 1 boutje in om de grondplaat vast te houden
de andere vond ik het vliegwiel
dus ik die dinger er in beetje blauwe loctite der in
grondplaat zo afgesteld dat de onteking 1.2 mm voor dode punt staan
en het gestotter is over
heb nog even de contact punten na gekeken ze staan op 0.38
dus dat heb ik maar laten staan
omdat een 9 graad`s bougie nu niet zo goed wou lopen (60 rije)
heb ik er een 6 ingezet die ik nog had liggen
ngk bs6.. S en nu rijd ie netjes 65 in de kut mist
mischien dat ik mijn 2 er nog in zet aangezien deze eerst goed liep
omdat ik toch bezig was heb ik ook maar een kop afgevlakt
1 mm der af
die komt er op zodra ik zeker weet dat ie goed loopt
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Terror |
18-1-2006 21:40 |
 Posts: 9269 |
kan je er ook nog bijzetten dat je daar een topic voor had aangemaakt waarom ie zo slecht liep
|
|
|
|
S1lv3r |
18-1-2006 21:42 |
 Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
ik heb nu dus een grote sleutel blunder gemaakt
ik trek cilinder kop der af
ik trek het carter der af
draai keer aan het vliegwiel
kom er achter ding 2 mm te laat staat en loopt aan
dus ik kijken hoe dat komt
zit er maar 1 boutje in om de grondplaat vast te houden
de andere vond ik het vliegwiel
dus ik die dinger er in beetje blauwe loctite der in
grondplaat zo afgesteld dat de onteking 1.2 mm voor dode punt staan
en het gestotter is over
heb nog even de contact punten na gekeken ze staan op 0.38
dus dat heb ik maar laten staan
omdat een 9 graad`s bougie nu niet zo goed wou lopen (60 rije)
heb ik er een 6 ingezet die ik nog had liggen
ngk bs6.. S en nu rijd ie netjes 65 in de kut mist
mischien dat ik mijn 2 er nog in zet aangezien deze eerst goed liep
omdat ik toch bezig was heb ik ook maar een kop afgevlakt
1 mm der af
die komt er op zodra ik zeker weet dat ie goed loopt
komt er nog een vervolg? ik zie de blunder namelijk niet
|
|
|
|
Raffel |
18-1-2006 21:43 |
 Posts: 1226 |
ehm, is een keerring je oog in schieten en een half uur lang geen steek zien aan 1 kant een grote sleutelblunder?
|
|
|
|
Evilmex |
18-1-2006 21:44 |
 Posts: 4458 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raffel
ehm, is een keerring je oog in schieten en een half uur lang geen steek zien aan 1 kant een grote sleutelblunder?
Jah, dies wel goedgekeurd
|
|
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is? |
|
Potvis |
18-1-2006 21:46 |
 Posts: 1910 |
Zucht echt stomme blunders  :
- Gaan tanken, en gaan rijden en dan vervolgens na 30 km stilstaan. En maar kicken en aanlopen, en schelden GVD ik krijg hem niet meer aan. En er dan achter komen dat je de tank nog op reserve had staan.
-Contact niet aangezet en maar kicken, overkomt me dagelijks.
-Tijdens het schakelen van zijn 1 naar zn 2 in zn neutraal schakelen, dat geluid is zo vernederend maar ook wel bruut
-Als je een imbus losdraait, de schroef doordraaien en je er dan alle ziektes naartoe scheld omdat je hem dan niet meer loskrijgt
-Met een uitlaat zonder pakking die loszit door het dorp rijden, en geloof me dat maakt een tering herrie
|
|
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!! |
|
Potvis |
18-1-2006 21:47 |
 Posts: 1910 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raffel
ehm, is een keerring je oog in schieten en een half uur lang geen steek zien aan 1 kant een grote sleutelblunder?
Ouch, moet vast zeer gedaan hebben
|
|
Fox @ bling bling ---> jUh w33t t0gH!! |
|
bobje |
18-1-2006 21:49 |
 Posts: 2955 |
Ik had een uitlaat gekocht van een vriend/kennis, kwam ik erachter dat de uitlaat die ik had vastgeroest zat, geen beweging in te krijgen. Wil ik(op de brommer) die andere uitlaat terug brengen naar die vriend, was ik een bevestigingsschroefje vergeten vast te maken. Uitlaat zat los en klapperde steeds tegen m'n frame  dat was toch wel heel erg dom.
|
|
Sooner or later it's lager time |
|