Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #13999 - Beun & Sleutelblundertopic
|
Pagina 19 van 50
|
Dit topic is 39207 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Stefannn |
21-6-2005 12:31 |
|
BIET |
14-1-2006 17:01 |
 Posts: 22355 |
Moet van terror:P":
Net zuigerklipje in het blok laten vallen, kan de shit nu open halen en meteen ma ff reciveren
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Terror |
14-1-2006 17:01 |
 Posts: 9269 |
braaf
je had het alleen wat mooier neer mogen zetten
dat je een heel gekut had om je circlipje in je zuiger te krijgen en het lukte maar niet.. en toen poeff ging je circlipje door je doek heen zo je krukasholte in
Dit bericht is gewijzigd door Terror op 14-1-2006 om 17:03 uur.
|
|
|
|
zundappchef |
14-1-2006 17:03 |
 Posts: 4082 |
achterwiel der uitgehaalt en nieuw tand wiel der op
ben toe vergeten ketting spaners der op te doen
resultaat ketting gebroken
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
mulder |
14-1-2006 17:04 |
 Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: acer
ik ging mn achterband verwisselen want hij was op. Met heel veel gezeik eindelijk het wiel eruit, want de as was helemaal vastgeroest. Dat heeft 1 dag geduurd, nieuwe as gehaald en nieuwe buitenband.
Toen heb ik de buitenband met heel veel moeite erop weten te krijgen (geen goede bandenstekers dus schroevendraaiers gebruikt)
nou alles er eindelijk in en het zat goed. Toen moest de band nog ff opgeblazen worden dus ik begin aan de 15 minuten wandel met de MTX naar de benzinepomp. Kom ik daar aan, wil ik het zooitje opblazen, is de binnenband LEK !!!!!!!!! Ahum, dat kwam dus omdat ik met die kut schroevendraaiers had lopen kloten. Wat heb ik lopen balen zeg, kon ik weer teruglopen en alles weer eruit gaan halen en opnieuw beginnen
ik had bijna hetzelfde een keer met mobylette. Maar toen werd ie steeds lek omdat het velglintje binnein versleten was  wist ik veel.
Band 8 keer los gehad en 8 keer geplakt ofzo
|
|
|
|
shibby |
14-1-2006 17:06 |
 Posts: 770 |
NSR blokje reviseren, lager vastzetten met loctite, dan vergeten dat de keerringen er nog in moesten. Dus ik krukas enzo er terug uit, lager kei hard uitgeslagen (loctite..) dus nieuwe lagers erin, en dan beseffen dat de keerringen er ook inkunnen zonder het blok te splitsen...
|
|
|
|
Terror |
14-1-2006 17:18 |
 Posts: 9269 |
hmm over blokje reviceren gesproken...
met killerbean samen..
krukas verkeerd om
en keerringen vergeten
en weer wat vergeten ondertussen kon het koppelingshuis er 4x af
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
14-1-2006 17:20 |
 Posts: 13700 |
uhm veel boortjes gebroken uhm gespoten spullen vergeten binne te leggen als het regend uhm ringen vergeten bij vario scooter rolletjes mix en dan 2x rolletje van 5 gram naast elkaar
|
|
|
|
zx7r |
14-1-2006 17:21 |
 Posts: 3868 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
Moet van terror:P":
Net zuigerklipje in het blok laten vallen, kan de shit nu open halen en meteen ma ff reciveren
blok er af, benzine in de holte en ondersteboven houden, dan istie er vaak zo uit.
|
|
|
|
BIET |
14-1-2006 17:26 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zx7r
[...]
blok er af, benzine in de holte en ondersteboven houden, dan istie er vaak zo uit.
Tog maris proberen, want heb nie eens speling op me kruk
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Johnny_D |
14-1-2006 17:35 |
 Posts: 2578 |
piston ringetje verkeert er in gezet die dan fijn door je cil heen schuurt met 9000 rpm dag cil van een midag oud  verder een x boutjes te vast gerdraait en de achter as van me puch niet goed vast gezet waardoor ik ineens met piepende bande stil stond
|
|
Johnny D tuning Old style.... Is the NEW style!| sliedrecht, sliedrecht, schaapjes in de wei. koetjes in de stal. bier is overal |
|
Pitre |
14-1-2006 17:56 |
 Posts: 4066 |
Oud blok proberen open te maken, maar lukte niet..
omdat vliegwiel dr nog op zat + koppelingsshit
en ik me maar afvragen wrm ik um niet geslits kreeg hehe..:P
tis uit eindelijk wel gelukt..
|
|
Ja en? |
|
bereheer |
14-1-2006 17:58 |
 Posts: 1901 |
eerste keer blok reviseren, alles zeer netjes en schoon doen enzo, denk je alle blokbouten eruit gehaald te hebben, ben je er eentje stiekem vergeten. Dus overal schroevendraaiers tussen slaan en dan wil 't nog niet lukken, dus na heel m'n blok vernaggeld te hebben met een kwade kop kwam ik erachter dat er nog eeen boutje in zat  achter af wel lache natuurlijk
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
hondamt8 |
14-1-2006 18:09 |
 Posts: 592 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bereheer
eerste keer blok reviseren, alles zeer netjes en schoon doen enzo, denk je alle blokbouten eruit gehaald te hebben, ben je er eentje stiekem vergeten. Dus overal schroevendraaiers tussen slaan en dan wil 't nog niet lukken, dus na heel m'n blok vernaggeld te hebben met een kwade kop kwam ik erachter dat er nog eeen boutje in zat achter af wel lache natuurlijk
dat is wel strak ja
dat probleem heb ik ook bij een dt blok gehad.. alleen ik had het net optijd door dus mijn carters waren niet kapot...
ik vergeet trouwens met eninge regelmaat de benzine slang terug op de kraan te drukken als de tank er af is geweest  best lullig als dat ding een paar minuten staat te lekken
|
|
HONDA, THE POWER OF DREAMS |
|
aprilia rs 50 girl |
14-1-2006 18:10 |
 Posts: 4805 |
caterhelft niet kruislinks aangedraaid tenminste niet goed genoeg
toen krak carterhelft in 2e
|
|
henkie |
|
Dit topic is 39207 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 19 van 50
|
|