Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cr80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 811 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13865 - cr80
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1639 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gonzales 7-12-2003 12:00 Print reply

Posts: 1319
ik hoop dat honda voorzien heeft dat de jongeren zo gek zijn .
hopelijk hebben ze eraan gedacht dat wij die cr80-125 blokjes willen gebruiken in een 50cc frame . beetje gewicht-pk bijhouden . en wat wheely power hebben . effe denken eum. 140 haalbaar ? meschien wel. zeggen dat mijn mtx waarschijnlijk ongeveer 20 cm voor en achteraan opgehoogt staat . wat zal resulteren in perfecte wegligging . ben nog op zoek naar noppenbanden . en dan op de juten hun rollerbank gaan staan effe zien waar die zal landen
 
burn your rubber not your soul
gonzales 7-12-2003 12:01 Print reply

Posts: 1319
en ja frame verstevigen ? waarom ?
 
burn your rubber not your soul
dick1 7-12-2003 12:33 Print reply
Posts: 971
nee cr85's hebben geen powervalve's


 
gonzales 7-12-2003 14:39 Print reply

Posts: 1319
bedankt voor nuttige info
 
burn your rubber not your soul
jeroen 7-12-2003 15:55 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

en ja frame verstevigen ? waarom ?



Ow, omdat je frame het niet echt houdt, in mijn geval dan..
 
gonzales 7-12-2003 16:38 Print reply

Posts: 1319
ik denk wel dat het lukt . als je zou verstevigen dan zou ik baren inBOUTEN en niet lassen. lassen geeft thermische eigenschappen die veranderen van je staal . dit kan metaalzwakheid tot gevolg hebben . ik geloof meer in bouten . en als je last is langzaam afkoelen een must en nadien nog eens lichtjes gloeien en langzaam afkoelen terug
 
burn your rubber not your soul
gonzales 7-12-2003 19:51 Print reply

Posts: 1319
blok is mijn eigendom 50? compleet met cdi en alles dus
-carbu
-cdi
-uitlaat
-blok
enkel demper ontbreekt heb expansie erbij en alles is blok van 10 jaar oud zeggen ze en heeft 1 overmaatse boring gehad en weinig cross uren na die boring 2 uur ofzo wordt er beweerdt . ik zie wel . compressie is dik in orde en het heeft ontsteking ps past wel tussen je frame maar denk dat de punten toch wel schelen
 
burn your rubber not your soul
gonzales 7-12-2003 19:55 Print reply

Posts: 1319
wat zou er dan moeten verstevigt worden ? zal een bekijken als ik tijd heb
 
burn your rubber not your soul
dick1 8-12-2003 16:12 Print reply
Posts: 971
tering man ik snap niet waarom er iets verstevigt moet worden :S
 
Pistonpen Paultje 8-12-2003 16:52 Print reply

Posts: 8678
MTX frame is standaard al wel aardig stevig...Althans, vind ik in vergelijking tot MT
 
xplodus 8-12-2003 17:20 Print reply
Posts: 124
in vergelijking met een mt frame is ALLES stevig :P
 
Laten we lekker link gaan doen!!! :-)
Pistonpen Paultje 29-1-2004 16:17 Print reply

Posts: 8678
Hoe staat et inmiddels met het blokkie??

Weet overigens iemand de slag van een AC cr80 blok? Het zou namelijk op een MT blok moeten assen. Ben wel benieuwd...
 
De Schout 29-1-2004 16:24 Print reply
Posts: 5327
meej van de eerste waterkoeling blokjes hadden de zelfde slag als een mbx, 41.4 dus, wss luchtkoeling blokken dus ook 41.4 mm slag.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 1639 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved