Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cdi of iets anders???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 799 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #13414 - cdi of iets anders???
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1025 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 17-11-2003 18:36 Print topicpost

Posts: 2814
ben net lansg de bromboer geweest heb hem probleem uitgelegt dat me brom in zijn 11 wel iets doortrekt tot 8-9k ofzo maar in zijn 2 3 4 maar 6k -7k en datie pingh zegt bij 6k! zeg ik dat dat detoneren kan zijn en of ik beter een extra koppakking erop moet zetten. maar zeg hij dus dat het me cdi is
die zou ori kunnen zijn waardoor hij niet verder trekt.
dit is em

isdat zo of moet ik gewoon koppakingje kopen?? of iets anders
 
trots BMW e30 325i eigenaar

huh 17-11-2003 18:50 Print reply
Posts: 1755
Sorry, dat lijkt mij dikke bullshit aangezien hij in zn 1 wel 8-9k kan maken...lijkt me nie te kunne als cdi gaar is maar goed.

Bovendien heb ik hier ergens een keer gelezen dat als je cdi gaar is dat je brommer het dan gewoon niet doet. Dus dat je cdi niet half kapot kan zijn.

En wat je met dat pingh bedoeld, daar kan ik me niks bij voorstellen...


 
koen-z 17-11-2003 18:52 Print reply

Posts: 3702
wel grappig dat je 11 versnellingen heb...

(sorry moest er ff uit)
 
boy.schouten 17-11-2003 18:54 Print reply

Posts: 884
meschienis zijn cdi wel begrenst dat was wel eens net zoals bij een citta die bobine is daar wel eens begrenst
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
wipe-out 17-11-2003 18:56 Print reply

Posts: 7672
als het aan de cdi zou liggen maakt hij in elke versnelling even veel toeren, en niet in de ene meer als in de andere.

ik zou het eerder in twv zoeken, wat is die?
 
KaWaReZ 17-11-2003 18:56 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

wel grappig dat je 11 versnellingen heb...

(sorry moest er ff uit)


zat ook al te kijke


maarre... probeer voor een tandje lichter of achter paar tandjes groter... maaktie al wat meer toeren (dattie bijv nei zoveel toere ken make omdajje blok je twv ff nie aankan)

edit: Wipeout was me voor

Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ op 17-11-2003 18:57
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
-Wheelie-Johie- 17-11-2003 18:58 Print reply

Posts: 2814
twv is 14 40 is dat abnormaal voor een 70????

zou ik kunne proberen me brommer warm te rijden en dan kijken hoeveel die aankan in zijn vrij, is dat een optie???

Dit bericht is ge-edit door hogemtxsh op 17-11-2003 19:00
 
trots BMW e30 325i eigenaar
koen-z 17-11-2003 18:59 Print reply

Posts: 3702
neuh...
 
KaWaReZ 17-11-2003 18:59 Print reply

Posts: 20582
zou ie moete hebbe.. (tenzij jezuiger of cil gaar zijn) uhm.... mijn ideeen zijn op...

sorry
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
koen-z 17-11-2003 19:00 Print reply

Posts: 3702
het spookt in je brommer!
 
huh 17-11-2003 19:01 Print reply
Posts: 1755
Kheb trouwens wel precies zon zelfde CDI liggen.

'Deneghiniken' ofzoiets

Zou ik een keer kunnen testen als mn brommer weer normaal rijdt...maar daar heb je toch niks aan, want dat duurt veelste lang. En ik kan wel beloven het nog te posten, maar dat doe ik toch nie meer dus jah

Maar van een te zware tandwielverhouding gaat ie toch geen vreemde geluiden maken?

Lijkt mij dat er iets is dat zn vermogen gruwelijk verpest maar goed, moeilijk op een afstandje he


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hogemtxsh

twv is 14 40 is dat abnormaal voor een 70????

zou ik kunne proberen me brommer warm te rijden en dan kijken hoeveel die aankan in zijn vrij, is dat een optie???




14-40 lijkt me redelijk voor een 70...ik had 16-47 met een 70 imi (ook met mn 50 imi trouwens ).

En dat van je vrij is een ideetje jah, als ie in zn vrij boven de 10k komt ofzo, weet je zeker dat ie wel toeren k?n maken, maar het niet doet. Al weet je dat nou al, omdat ie in zn 1 wel 8-9k haalt en in zn 2-3-4 maar 6 dus jah.

Apart probleem in ieder geval, ik heb met iets vergelijkbaars last gehad. Leek er op tenminste

Dit bericht is ge-edit door huh op 17-11-2003 19:03

Dit bericht is ge-edit door huh op 17-11-2003 19:04
 
-Wheelie-Johie- 17-11-2003 19:03 Print reply

Posts: 2814
ik had me onsteking eerst vervroegd( helemaal naar rechts gedraaid). nu heb ik hem gisteren weer normaal gezet maar hij pingelde nog steeds. zal ik hem proberen op zijn laats te zetten?(ja mijn ideeen zijn ook op) heef ter niemand een andere idee
help!!! ik ben morgen vrij dus ik zou hem wel willen fixxen!!!
of tochdubbele koppakking?
 
trots BMW e30 325i eigenaar
KaWaReZ 17-11-2003 19:04 Print reply

Posts: 20582
je kan alles proberen
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
koen-z 17-11-2003 19:04 Print reply

Posts: 3702
volgens mij verlies je meer kracht met een dubbelle koppakking...
 
-Wheelie-Johie- 17-11-2003 19:09 Print reply

Posts: 2814
dan verlies ik maar kracht poverdorie dat ding kan in zijn 2 3 en 4 niet eens in zijn powerband komen ik wordt echt gek en dat pingelen moet ophoeden want hij slaat dan echt een onsteking over! dus niet goed!
 
trots BMW e30 325i eigenaar
jeroen 17-11-2003 19:23 Print reply

Posts: 15066
niet gewoon zuiger die gaar is, of kapotte zuigerveer?
 

Dit topic is 1025 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved