Vliegwiel kan je altijd vastzetten. Als je een vliegwiel van een 80 erop zet heb je wss een vervroegend vliegwiel, en die zijn nog aardig duur. Als je een vastgezet vliegwiel erop heb en een ori Japanse uitlaat kan je pas een beetje vooruit komen.
If you kiss too much ass, you will choke in the shit
in het vliegwiel zitten 2 gewichtjes die openkomen bij een bepaald toerental, dit komt door de middelpuntvliegende kracht. wanneer deze gewichtjes openvliegen, treed de verlater in werking. als je dus zorgt dat de gewichtjes niet meer open kunnen komen, kan hij wel zijn volle toeren draaien.
meestal word dit mechanisme geblokkeerd door er een puntlasje op te leggen,
Dit bericht is ge-edit door de_koen op 14-11-2003 23:00
Ik heb ook zo'n vastgezet vliegwiel op mn brommer, maar dat is gedaan door de veertjes te vervangen door ijzerdraadjes, zodat de gewichtjes niet meer naar buiten kunnen veren. Is iets handiger want dan kan je later het nog altijd ongedaan maken, bij lassen niet.
in het vliegwiel zitten 2 gewichtjes die openkomen bij een bepaald toerental, dit komt door de middelpuntvliegende kracht. wanneer deze gewichtjes openvliegen, treed de verlater in werking. als je dus zorgt dat de gewichtjes niet meer open kunnen komen, kan hij wel zijn volle toeren draaien.
meestal word dit mechanisme geblokkeerd door er een puntlasje op te leggen,
Dit bericht is ge-edit door de_koen op 14-11-2003 23:00
Soort van regelateur...dus?
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D