Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Dark_Flash

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 539 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #13097 - Project Dark_Flash
Pagina 33 van 39
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 37, 38, 39Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 44390 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daan Da Man 14-2-2004 11:53 Print reply
Posts: 2064
ow en kijk es wat er bovenaan de linkpagina staat:
Naturally, all the values reported in the table are real values and not factory declared values!
 
Blukaap 14-2-2004 11:54 Print reply

Posts: 10008
Je hebt sowieso het verlies op het achterwiel al, dan heb je nog verschillende manieren van meten, dus 25PK a/h achterwiel zal dan toch niet zo vreemd zijn ?
10% verlies tussen krukas en achterwiel (optimistisch zijn), je zat aan 28PK, dan nog een beetje anders afgestelde testbank en je zit wel aan 34PK @ de krukas.


Kijk naar de koopmansbank, iets andere manier van meten, geeft 25/26PK als je er 20 hebt ofzo


Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 14-2-2004 11:55
 
Bastila is lief
Daan Da Man 14-2-2004 11:58 Print reply
Posts: 2064
anders ga je gewoon ff miereneuken?

hoe bewijs je dan hoeveel pk de opgevoerde brommer in kwestie heeft?

wel deze formule toepassen op de gegevens die er staan he: Power Conversion
CV * 0.735 = kW
CV * 0.986 = HP

Dit bericht is ge-edit door Daan Da Man op 14-2-2004 11:58
 
Blukaap 14-2-2004 12:03 Print reply

Posts: 10008
Ik geef alleen aan dat dat ding ws in 'normale' PKs toch niet meer dan 25PK @ achterwiel heeft.

Maar dat het verschil tussen achterwiel/krukas PK's en een iets andere vermogensnorm al aardige verschillen kan geven.
 
Bastila is lief
-Zeroed in- 14-2-2004 12:38 Print reply

Posts: 3255
moet het met harrie eens zijn...als je op lelystad was had je het met je eigen ogen gezien

 
Sk4f 14-2-2004 12:40 Print reply
Posts: 534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hongarij02

[...]



k geef je helemaal gelijk, daan doet iets waar de meeste nog niet eens aan zouden durven beginnen,....k vind eigenlijk voordat je hier daan ligt af te zeiken je eerts eens maar gaat kijken naar wat je zelf hebt gemaakt,...
niet veel op BF wagen zich aan zo een project zoals daan dat doet.
dit is een project dus geef hem tijd als je iets " zelf " maakt gaat niet alles van vandaag op morgen, dus kijk eerts naar je eigen brommers jah voordat je daan zn project gaat afzeiken.
die jongen is gewoon goed bezig,...tenminste een fatsoendelijk project niet ik spuit me brommer over project als die andere 736473847 topics

respect voor jou daan

Dit bericht is ge-edit door hongarij02 op 12-2-2004 23:34



dit geld dus voor IEDEREEN die overal over aant zeiken is, ook daan die bitched ook post nou gewoon fotos en shit geen andere onzin net zoals deze post
 
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
mr200r 14-2-2004 12:49 Print reply
Posts: 5122
Ligt aan het land waar hij uit komt en vooral aan het jaar.
We zeiken wel dat inbelgie of frankrijk de 50cc beter lopen is ook ,maar koop maar een een nieuwe rs125 in belgie of in nederland dab hebben wij weer de onbegrensde versie belgie
11 kw mag je wel op ryden met auto rijbewijs.
ik had een cagiva ar125 staat ook 11 kw op papier was een italiaanse import.
 
mr200r
CARMAGE 14-2-2004 12:58 Print reply
Posts: 151
Om toch een stuk zever op te ruimen.

Ten eerste wordt er steeds vermogen gemeten aan de krukas het is namelijk vrij dom en nutteloos om je vermogen te meten aan je achterwiel. Een slecht aangespannen ketting ( +/- min 3 pk) een bar harder opgepompte achterband (+/- plus 2 pk). Er wordt natuurlijk wel veel aan het achterwiel gemeten om vergelijkingen te maken tussen motoren onderling maar deze waarden zijn dan steeds exemplarisch.

Ten tweede mag je in Belgi? van je achtien mits een motorrijbewijs met 22 KW rijden of 0.18 pk/kg. Tussen Aprilia rs 125 is geen verschil van 22 kw of 11 kw is alleen anders af gesteld kan dus niet op een trage cilinder gestoken worden.

En verder als iemand nu een mooi projectje start en iedereen begint dan te zagen over iets waarvan hij gezegt heeft dat het niet belangrijk is. Dan kunnen we misschien ook evengoed stoppen met het brommerforum. Waar zit de solidariteit hier nog.

En al wie mij nu gaat zitten afzijken ik lees dit waarschijlijk de eerste week toch niet meer dus spaar u de moeite en alle kilobytes plaats die je zever zal innemen.


 
Carmi
rs oxbow 14-2-2004 13:02 Print reply
Posts: 620
hier in belgie vanaf 18 jaar 25kw rijbewijs,

maar als je nu een moto koopt met 34kw ofzo maakt geen fuck uit. is toch geen controle op.

moto = moto dus geen bullshit.

ik haal me een nieuwe rs125 met meteen een arrow uitlaat eronder en k&n filter,

ouders vinden het het beste dat ik met 125cc begin, en de kw's maakt geen fuck uit.

politie ziet zelf ook dat het geen 1000cc is

 
BlizzarD 14-2-2004 13:03 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

hier in belgie vanaf 18 jaar 25kw rijbewijs,

maar als je nu een moto koopt met 34kw ofzo maakt geen fuck uit. is toch geen controle op.

moto = moto dus geen bullshit.

ik haal me een nieuwe rs125 met meteen een arrow uitlaat eronder en k&n filter,

ouders vinden het het beste dat ik met 125cc begin, en de kw's maakt geen fuck uit.

politie ziet zelf ook dat het geen 1000cc is



Behalve als je een ongeluk maakt, en ze komen er achter. Dan ben je gewoon onverzekerd en kun je alles mooi zelf gaan betalen

Oja: ben zeer benieuwd naar de verloop van dit project! Gezeik over PK en KW en snelheid Boeiend!! Je hebt tenminste iets origineels

Dit bericht is ge-edit door BlizzarD op 14-2-2004 13:06
 
Koos non-brommerloos!
Ralf 14-2-2004 13:17 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man
anders ga je gewoon ff miereneuken?



Ik vind het verschil tussen DIN en SAE, zo'n 20%, niet mierenneuken
 
Hans F 14-2-2004 14:28 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CARMAGE

Om toch een stuk zever op te ruimen.

Ten eerste wordt er steeds vermogen gemeten aan de krukas het is namelijk vrij dom en nutteloos om je vermogen te meten aan je achterwiel. Een slecht aangespannen ketting ( +/- min 3 pk) een bar harder opgepompte achterband (+/- plus 2 pk). Er wordt natuurlijk wel veel aan het achterwiel gemeten om vergelijkingen te maken tussen motoren onderling maar deze waarden zijn dan steeds exemplarisch.

Ten tweede mag je in Belgi? van je achtien mits een motorrijbewijs met 22 KW rijden of 0.18 pk/kg. Tussen Aprilia rs 125 is geen verschil van 22 kw of 11 kw is alleen anders af gesteld kan dus niet op een trage cilinder gestoken worden.

En verder als iemand nu een mooi projectje start en iedereen begint dan te zagen over iets waarvan hij gezegt heeft dat het niet belangrijk is. Dan kunnen we misschien ook evengoed stoppen met het brommerforum. Waar zit de solidariteit hier nog.

En al wie mij nu gaat zitten afzijken ik lees dit waarschijlijk de eerste week toch niet meer dus spaar u de moeite en alle kilobytes plaats die je zever zal innemen.




het is natuurlijk niet nutteloos, want wat boeit is het vermogen dat je op de weg overbrent, hoeveel iemand aan de kruk heeft boeit me helemaal niks.

Verder lokt daan dit gedoe zelf uit, met opscheppen over vermogens terwijl hij niet weet waar hij het over heef!

Vermogen wat ik gaf (die 25 pk) is gemeten op een bank waarop bijna al het kleine spul (scooters/brommers e.d.) gemeten wordt. En daardoor heb je iets aan zo'n meting omdat je dan kunt vergelijken.
 
h3ll rac3r 14-2-2004 15:20 Print reply

Posts: 416
heye ik vind het maar niks dit, want volgens mij is dit 33 paginas praten en geen plaatjes, laat eens wat fotos zien, anders kan je het net zo goed sluiten...............................
 
stoffelsmichiel 14-2-2004 15:20 Print reply

Posts: 395
ik zal wel een hoop kritiek krijgen op wat ik nu ga zeggen maar dat boeit me gewoon niet:
toen ik voor het eerst dit project las, qua optische en motorische aanpassingen was het echt heel cool!!! mss een beetje veel tijd en geld maar boeie echt wel heel cool als je zulk soort dingen kan doen met brommers/motoren! elke zoveel tijd kwamen er replies bij en daarmee steeds meer kritiek. opzich niks verkeerd mee, zolang het niet te erg wordt, discussie voeren is prima. maar naarmate het project vordert, lijkt het wel alsof steeds meer mensen zich tegen daan da man keren! alleen al de laatste paar pagina gaat over hoeveel pk een of andere motor nmou wel of niet heeft! toen kwam der iemand met het idee om tegen elkaar te racen en elkaar uit te dagen, echt heel zielig, jullie lijken wel sooterrijders!!! waarom laat iedereen daan niet effe met rust en als het oproject af is zullen we wel zien hoe het is geworden. hou nou is op met kankeren op elkaar, schud de handen en ga rustig verder met het uittypen van wreede ideen. al dit gezeik der omheen maakt het allemaal maar minder leuk. discusieren is goed, maar niet op het niveau waarop jullie ze voeren. DOE IS EFFE NORMAAL!!!!
 
CustomWorks 14-2-2004 15:24 Print reply

Posts: 409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Buis

[...]



dit geld dus voor IEDEREEN die overal over aant zeiken is, ook daan die bitched ook post nou gewoon fotos en shit geen andere onzin net zoals deze post



haha wil je dus zeggen dat deze post wel zinvol of nut heeft ?
 
...::: Viva La Revolution :::::..... ....:::Hasta La Racing Siempre:::......

Dit topic is 44390 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 33 van 39
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 37, 38, 39Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved