Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Dark_Flash

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 654 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #13097 - Project Dark_Flash
Pagina 31 van 39
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 37, 38, 39Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 44396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 12-2-2004 23:57 Print reply

Posts: 13825
Daar zit ook erg veel onderdelen op die hij zelf gemaakt heeft, ook helemaal nix is gewoon zo gekocht en erop gezet.

Hij zeikt mij af terwijl hij zelf precies hetzelfde doet
 
Ralf 12-2-2004 23:58 Print reply

Posts: 9073
Stel dat jullie precies dezelfde werkwijze hebben, heeft Bjorn iig nog het voordeel dat het veilig, functioneel en legaal voor op de weg is...
 
Hans F 13-2-2004 0:00 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

[...]


Hmm ooit al es die aprilia europa streetfighter gezien?


doodzonde, origineel ziet zo'n ding er veel mooier uit (is ongeveer de mooiste brommer die er is, zo'n naked)

Verder, het openen (en verloop) van dit topic zegt al een hele hoop over degene die hem geopend heeft.....
 
[RRT] Lost-P 13-2-2004 7:40 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Dankje wel lost-p hoef ik niet meer te reageeren.



heheh ur welcome
 
Chille Tune shit dan
Pingu 13-2-2004 8:51 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

okeej zoals jullie AL WETEN heb ik weinig tijd de laatste tijd.
en dus al zeker niet om op dit forum te zitten.

nu begin ik er een beetje een stronthekel aan te krijgen. typisch nederlands, altijd maar overal op kankeren en liefst zo veel mogelijk.

neem nou pingu.
alleen maar negatieve kritiek die ik van jou krijg.
en nee je hoeft je niet te verdedigen hierover, want iedereen heeft het al gelezen van je.
Ik krijg natuurlijk de drang om mezelf te bewijzen en wel even te melden dat ik dus al wel grote prestaties uit een am5/6 blok heb gekregen... Wil je het weten? zoja... ik heb natuurlijk geen bewijs> Laatst voor een kennis een rs nieuw model opgevoerd. 70cc airsal. 21mm mikuni. gianelli direct uitlaat. had ik allemaal toevallig nog liggen.
maar heb ik nou ff heel die cylinder getuned, de uitlaat ingekort op de middelste conussen en nog wat dingetjes gedaan. Gaat dat ding ineens heel de teller rond. En ja zoals je waarschijnlijk al weet, die dingen wijken af. En bovenin staat 80. dus onderin zou doorgeteld 160 zijn. oke jij je zin. we halen er dus 25km/h af ofzo? mwah kvindt dat toch wel serieus hard...

met de originele vertanding

mjah ik heb dus nog niets kunnen doen. ik wil misschien nog wel fotos maken van mijn lenslampen enzo... maar daar heb ik eigenlijk nog weinig zin in. ik post dit ook alleen maar zodat jullie het kunnen zien. tkost mij alleen moeite, en veel tijd, vaak nog ruzie ook omdat ik het op tijden moet doen dat me ma loopt te kankeren dat ik moet gaan slapen.

Dus vanaf nu, als je het er niet mee eens bent, en toch alleen van plan bent mij de grond in te stampen... wil je dan gewoon zo vriendelijk zijn je bek te houden, anders mag er van mij hier wel een slot op.

Dan post ik het wel lekker in scooter-freaks.nl ofzo

nu jullie zin?

Ik zeik jou niet af, heb alleen flink kritiek op je omdat je zegt dat je het maximale er makkelijk uithaalt, terwijl ik haast zeker weet dat je dat niet kunt, veel zeggen kunnen we allemaal. Ik vind je project heus wel vet, maar dat gestoef niet...
verder haal je jezelf er volkomen onderuit, door te zeggen dat dat ding ff makkelijk 145 loopt..
Is het zo, post dan wat meer info rond de cil, bv poortmap/timingen etc. as je weet wat dat is
Dus no-offense tege je project, vind het vet zat, maar dat gestoef kan ik niet echt uitstaan.
Ik woon trouwens vlak bij, over paar maanden mag jij wel een rs'je tegen mijn mtx-projectje laten sprinten Dan zullen we zien.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Daan Da Man 13-2-2004 15:02 Print reply
Posts: 2064
als die jongen die rs tegen die tijd nog niet om zeep heeft geholpen, graag

en ik ga nu niet alles lopen inscannen enzo. ik neem gewoon je uitdaging aan.

edit: en hallooo ik zeg niet dat ik tot in detail het maximale uit een 2takt motor kan halen.... dan zou ik wel ergens een leukbetaalde baan hebben bij een of ander raceteam... maar ik ken de theorie en praktijk van het tunen aardig goed ja.

Dit bericht is ge-edit door Daan Da Man op 13-2-2004 15:04
 
Tsxdude AKU MicheL 13-2-2004 15:22 Print reply

Posts: 10676
Ach, laat dat jong toch lekker een end aankloten, doe ik ook, doet ieder member wel die beetje met brommers bezig is...

Voor iedereen is zijn eigen``projectje`` heilig en vinden ze het mooi, niet dat alles nouw nut heeft zoals die stuurdemper maar het gaat natuurlijk ook om de looks...

Als hij klaar is, zullen we wel zien wat ie ervan gebakken heeft klinkt iig allemaal goed maar dat zal die dan maar moeten bewijzen @ pingu.....


Yeah, I am @ Peacemaker...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Pingu 13-2-2004 17:38 Print reply
Posts: 1842
Ik wil je project totaal niet afzeiken, het zal wel zo over zijn gekomen, maar je zei dat je ff 'makkelijk' het maximale uit een brommertje kreeg, dat pik ik niet

Maar goed, zodra de mtx goed loopt, wil ik best sprinten.

edit:
met sprinten bedoel ik sprinten tegen een am-6 blok, door jou getuned.

Dit bericht is ge-edit door Pingu op 13-2-2004 17:38
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
-Tom- 13-2-2004 17:47 Print reply

Posts: 4152
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy16

Hoezo zou je een 70cc gaan tunen als je ook met een standaard 125cc kan gaan rijden en dan minder slijtage dus minder kosten heb en je gaat nog harder ook

Jezus, hoe dom kun je antwoorden... Koop dan gewoon een 500cc motor... Waarom dan uberhaupt je brommer opvoeren, als je een motor kan pakken en daar een brommerplaatje op kan plakken..... Jij bent slim!
 
FTS Member
Daan Da Man 14-2-2004 10:28 Print reply
Posts: 2064
nee wat hij zegt denk ik ook.

als ik dan toch ga kloten. en van dat eeuwige maximale 74cc-op-snel-slijtend-blok af wil....

en er nog es een (origineel 2!) versnellingen bij krijg...

en 50cc ofzo erbij...

en gewoonweg 0 slijtage...


kvindt dat best goeie redenen.

en nee het wordt geen echte motor, het is een project, als ie straks wordt bekleed met roze stringetjes schiet ik er ook niets mee op. maar als ik dat mooi vindt doe ik het lekker.

ik vindt het hele goeie argumenten waarom ik een lichte-motorblok eronder zou stoppen ipv een zwaar getuned am5/6 blok wat ik eerst van plan was.

oja en natuurlijk de kick, mijn standaard 125 cc tegen de getunede honda 125cc's.....
 
bart de schakelgek 14-2-2004 10:34 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

nee wat hij zegt denk ik ook.

als ik dan toch ga kloten. en van dat eeuwige maximale 74cc-op-snel-slijtend-blok af wil....

en er nog es een (origineel 2!) versnellingen bij krijg...

en 50cc ofzo erbij...

en gewoonweg 0 slijtage...


kvindt dat best goeie redenen.

en nee het wordt geen echte motor, het is een project, als ie straks wordt bekleed met roze stringetjes schiet ik er ook niets mee op. maar als ik dat mooi vindt doe ik het lekker.

ik vindt het hele goeie argumenten waarom ik een lichte-motorblok eronder zou stoppen ipv een zwaar getuned am5/6 blok wat ik eerst van plan was.

oja en natuurlijk de kick, mijn standaard 125 cc tegen de getunede honda 125cc's.....


ok daan ik ben helemaal voor jou, maar dat laatste dat snap je zelf ook wel: honda 125 is nog steeds opgevoerd brommertje, draait niet de toeren die jij kan maken met jouw blok
jouw blok moest 20-25kw of zo halen???
dus is gewoon geen match
 
Limburger
Hans F 14-2-2004 10:40 Print reply
Posts: 4326
Een standaard mito blok niet zo snel hoor (had iets van 22 pk ofzo op lelygat?)
 
bart de schakelgek 14-2-2004 10:45 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

Een standaard mito blok niet zo snel hoor (had iets van 22 pk ofzo op lelygat?)


oh ok dan moeten goed getunede honda's die wel bijhouden
 
Limburger
Daan Da Man 14-2-2004 11:25 Print reply
Posts: 2064
uh eerder 34pk met begrenzende demper en cdi?

en dan ook nog es 7 versnellingen EN een powervalve
 
Hans F 14-2-2004 11:27 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man

uh eerder 34pk met begrenzende demper en cdi?

en dan ook nog es 7 versnellingen EN een powervalve


je vergeet de dingen krukas en fabrieksopgaaf

testbank liegt niet

verder heeft een honda rs 40 pk ofzo, denk je dat een straatfiets daar ook maar in de buurt komt?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 14-2-2004 11:27
 

Dit topic is 44396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 31 van 39
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 37, 38, 39Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved