Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Dark_Flash

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 788 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #13097 - Project Dark_Flash
Pagina 28 van 39
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 37, 38, 39Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 44413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pingu 9-2-2004 11:27 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CARMAGE

Het was geen kritiek en trouwens die twee schijven is niet zo erg. Je kan het heel simpel oplossen afgeveerd gewicht moet gewoon omhoog. Het is de verhouding die belangrijk is.

Tuurlijk, je pleurt ff 2 grote schijven erop, en hangt je brommer dan ff vol met lood?
Onafgeveerd gewicht moet je, als het je om prestaties gaat, altijd zo laag mogelijk houden.
En daan: loop nou niet te lullen dat je het maximale uit een brommer kunt krijgen, dat is loze opschepperij, heb namelijk bijvoorbeeld nog nooit opmaatpijpen van je gezien.

 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Hans F 9-2-2004 11:42 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: CARMAGE

Het was geen kritiek en trouwens die twee schijven is niet zo erg. Je kan het heel simpel oplossen afgeveerd gewicht moet gewoon omhoog. Het is de verhouding die belangrijk is.


het is idd de verhouding die het belangrijkst is, maar als je je afgeveerd gewicht evenveel wil verzwaren dat de verhouding gelijk blijft wordt het wel een heel zware bak....

Verder kost de acceleratie van een zwaarder wiel (incl. schijven) meer energie als 1 zonder die schijven.

dit hele project schijnt alleen niet om prestatie's te gaan? Redelijk wazig

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 9-2-2004 11:45
 
NSR RULEZZ 12-2-2004 16:44 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


het is idd de verhouding die het belangrijkst is, maar als je je afgeveerd gewicht evenveel wil verzwaren dat de verhouding gelijk blijft wordt het wel een heel zware bak....

Verder kost de acceleratie van een zwaarder wiel (incl. schijven) meer energie als 1 zonder die schijven.

dit hele project schijnt alleen niet om prestatie's te gaan? Redelijk wazig

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 9-2-2004 11:45

nee om de looks
lijkt me vrij duidenlijk
iedere idioot kan een 125cc blokje onder zijn brommer bouwen en (...snel...) gaan
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
John Huijben 12-2-2004 16:47 Print reply

Posts: 2433
wat n gelul
dat ding gaat echt wel snel worden

nou en dat bijna iedereen een 125cc blok eronder kan hangen en hard kan gaan.
ik zie het alleen weinig mensen doen

( 125cc eurocilindro niet meegerekend )
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
NSR RULEZZ 12-2-2004 16:51 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exoskull

wat n gelul
dat ding gaat echt wel snel worden

nou en dat bijna iedereen een 125cc blok eronder kan hangen en hard kan gaan.
ik zie het alleen weinig mensen doen

( 125cc eurocilindro niet meegerekend )


misschien omdat het vrij kansloos is
(ik zeg btw niet eens dat hij niet snel zou gaan worden...)
wat moet ik nou met een brommer met een 125cc motorblok eronder?
khoef het niet eens....


Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 12-2-2004 16:52
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
RS_70_power 12-2-2004 17:16 Print reply

Posts: 1990
ff over die remmen , voor is al heel sterk , zorg maar dat je achter niet weg slipt als je hem intrapt , want je achterkant is gewoon te licht , dat heb ik ook met me RS50 oud model .

Dit bericht is ge-edit door RS_50cc_16mm_giannelli op 12-2-2004 17:16
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Rik 12-2-2004 18:16 Print reply

Posts: 3464
het gaat hem ook de looks en om het project zelf mensen
 
Supernova 12-2-2004 18:28 Print reply

Posts: 7654
Geil ding gek,
Zeer veel respect, ik zou zo iets niet kunne!
 
WP Car Customs
GMP 407 12-2-2004 18:39 Print reply
Posts: 1182
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exoskull

wat n gelul
dat ding gaat echt wel snel worden

nou en dat bijna iedereen een 125cc blok eronder kan hangen en hard kan gaan.
ik zie het alleen weinig mensen doen

( 125cc eurocilindro niet meegerekend )


Ja waarom zouden mensen toch geen 125cc blok er onder hange, jah moeilijk hoor om daar een antwoord op te vinduh....... zou t egt niet weten.

T zou misschien kunne weze da je brommer daar nie op berekent is en dus je frame moet gaan verbouwe,.... neeeeee vast niet .

Of zou t zijn dat als je een ongeluk of krijgt je vies de lul bent?... nee da denkt toch niemand ana man .


Maar toch het is niet zo ff doen en heb ook zeer respect voor die gast dat hij dit doet. Vooral om het werk en de gigantische risico's die je er meeneemt want dit is wel ff anders dan een 70cc er onderhangen. MAar toch orgineel idd,... nee niet egt. Is t vet? Jah dat wel

 
Streetracing team HGV - GMP 407
tommy16 12-2-2004 18:41 Print reply
Posts: 278
Hoezo zou je een 70cc gaan tunen als je ook met een standaard 125cc kan gaan rijden en dan minder slijtage dus minder kosten heb en je gaat nog harder ook
 
GMP 407 12-2-2004 18:43 Print reply
Posts: 1182
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy16

Hoezo zou je een 70cc gaan tunen als je ook met een standaard 125cc kan gaan rijden en dan minder slijtage dus minder kosten heb en je gaat nog harder ook


Politie en verzekering kijkt toch anders naar een 70cc op een blokje dat er onderhoort. Dan een totaal ander 125cc motorblok dat je er onder heb gezet.
 
Streetracing team HGV - GMP 407
Sjorsx87 12-2-2004 18:52 Print reply
Posts: 159
Hey daan!
Wanneer krijgen we weer een update?
ligd je projectje ff stil....
Het is wel een vet project maar het moet wel op gangblijven he?!?!

 
tommy16 12-2-2004 18:55 Print reply
Posts: 278
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

[...]


Politie en verzekering kijkt toch anders naar een 70cc op een blokje dat er onderhoort. Dan een totaal ander 125cc motorblok dat je er onder heb gezet.


70cc is ook motor en 125cc ook je moet gewoon niet aan gehouden worden
 
Pingu 12-2-2004 19:01 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy16

Hoezo zou je een 70cc gaan tunen als je ook met een standaard 125cc kan gaan rijden en dan minder slijtage dus minder kosten heb en je gaat nog harder ook

Als ik ga tunen, gaat het mij niet om de snelheid, maar om de snelheid die je wint. Als je iets wat normaal 100 ofzo loopt 135 oid laat lopen is dat veel leuker dan dat je een dik blok koopt vind ik, anders kun je net zogoed meteen een hayabusa kopen. (al lopen die geen 300+ meer las ik in moto73 )
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
GMP 407 12-2-2004 19:02 Print reply
Posts: 1182
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy16

[...]


70cc is ook motor en 125cc ook je moet gewoon niet aan gehouden worden


En jij wil zegge da politie er ook het zelfde over denkt . Okay met 70cc ben je je cilinder kwijt met dat 125cc blok ben je je blok kwijt
 
Streetracing team HGV - GMP 407

Dit topic is 44413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 28 van 39
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 37, 38, 39Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved