Ja, sorry dat ik dit topic weer omhooghaal. Maar ik was mij eigenlijk al een tijdje aan het afvragen of er rekening is gehouden met de verhouding onafgeveerd en afgeveerd gewicht?
Daar ik ondekt dat alles precies vrij licht gaat worden en dan nog een dubbele schijf het onafgeveerd gewicht omhoog gaat brengen denk ik dat er misschien toch ook wel eens gedacht kan worden aan wat duurdere veerelementen. Anders gaat het project misschien wel hard gaan maar rijden als een kreng (bitch) En dat zou wel spijtig zijn
Als je 2 remschijven op een ding douwt met 125cc ben je qua onafgeveerd iig niet verstandig bezig. Zelfs in de gp doen ze het niet.
Maar het gaat hem om de 'looks' denk.
Het was geen kritiek en trouwens die twee schijven is niet zo erg. Je kan het heel simpel oplossen afgeveerd gewicht moet gewoon omhoog. Het is de verhouding die belangrijk is.
nope
nu even niet... druk druk, eerst alles koud en nat, toen proefwerkweek, toen 2 weken stage, nu net EINDELIJK weekend.
het enige wat ik heb gedaan in de tussentijd is 4 gaatjes boren en 2 stripjes gemaakt...
mja leuk...
ik vind alleen dat het niet meer meeteld onder de rs'en...
iedereen kan met wat gebeun ergens een snel klein motorblok vandaan toveren en ergens onder bakken...
tis imo leuker om zoveel mogelijk pk's uit een 50 of 70cctje te persen, is veel meer kennis voor nodig.
============
Maar op de 125 kun je jaren rijden is immers
standaard en dat telt denk ik voor hem ook wel
mee als hij af is is hij af en kam 15000 km mee.Maar hij valt niet onder de brommers das waar maar de mijne ook niet,en het meerendeel 75% van hier heeft>50.
Dit bericht is ge-edit door mr200r op 8-2-2004 1:31
Dit bericht is ge-edit door mr200r op 8-2-2004 1:35
Ik vind toch ook dat er best wel wat zever in dit topic begint te staan. Het doel van dit project was toch simpel leest de eerste pagina's ook. Als je dan kritiek wil geven doe dat dan op zo een manier dat de kritiek opbouwend lijkt voor de topic starter.
Daan nog altijd schitterend bezig. Kan je eventueel is geen filmpje maken?
mwaaah weetje, dat 'kan' ik al...
ik heb geen zin in dat eindeloze gereviceeeer en blablablabla en ik vondt het wel tof om nou 7 versnellingen te hebben, 125 ECHTE cc's en gewoon 'origineel' te rijden dus niet voortduuuuurend die problemen die je krijgt met opgevoerde blokken etc etc... en tis veel zuiniger omdat je veeel meer koppel hebt onderin waardoor je maar weinig toeren hoeft te maken (duh) maar dat snapte je al. owjah de powervalve niet te vergeten. en echt gebeun is het niet hoor.... :S
kijkes wat ik ga doen vanaf het balhoofd... dat noem ik geen gebeun, aangezien ik niet dood wil.
mja daan, het ging om het idee (dat beunen, dat is uiteraard moeilijker en meer gepruts maar toch) en tis niet dat ik je onderschat ofzo...maar ik heb van jou nog geen prestaties gezien als het om een am6 blok ging.
dus hoe kan je dan zeggen dat je dat al "kan".