KaWaReZ |
17-1-2004 23:49 |
 Posts: 20582 |
nu bedenk ik me..
stel je hebt een slagje in je voorwiel...
helpt zon kreng ertegen??
of ist te verwaarlozen ??
(kga me brommer niet 500gr zwaarder maken  ga ik minder snel   )
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Daan Da Man |
18-1-2004 12:38 |
Posts: 2064 |
dan hebtie geen nut... of die slag moet zo groot zijn dat je stuur van links naar rechts klapt onder het rije
|
|
|
|
Pingu |
18-1-2004 13:38 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man
aarg tis een project wat vooral om het uiterlijk gaat.... kheb ook geen dubbele remschijven voor nodig 
hijs gewoon mooi en daar gaat het om.
verder isset wel leuk als je uit een bocht accellereert met lage versnelling, en je voorwiel komt omhoog, als die dan terug op de grond komt bijvoorbeeld, kan het zijn dat dat gaat zwieberen enzo.
aangezien mijn 'motor' heel licht wordt(instabieler als zware motor), en eigenlijk best veel pk's heeft, is dat nog es voordelig ook...
nie allemaal zo serieus en sarcastisch doen?
Als dat ding beetje normaal in elkaar zit gatie uit bocht zonder gek te doen echt niet op achterwiel. En best veel pk's? Sja, met die achterlijke seatpipes?
Verder, een stuurdemper zit niet eens op alle 1000cc supersports... Als je frame ontwerp deugt, lijkt het mij totaal overbodig.
Maar ok, als jij het mooi vind, van mij mag je
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Martijn |
18-1-2004 14:26 |
Posts: 10000 |
martijn denk dat je em superirritant gaat vinden...en dan telt uiterlijk minder denk ik...je gaat ook geen vierkante kuip ontwerpen omdat dat mooier is, want dat werkt ook niet...bij wijze van voorbeeld  ...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Daan Da Man |
18-1-2004 19:10 |
Posts: 2064 |
mm je kunt em verstellen he, nagenoeg geen weerstand tot een heleboel... traploos
|
|
|
|
CARMAGE |
18-1-2004 21:04 |
Posts: 151 |
Zalig vet. Moet er gewoon bij op en daarboven ondervind je er echt geen last van als je het zeer ligt afstelt. En kan toch ook misschien wel handig zijn bij een stoppie wat zeker moet mogelijk zijn met een dubbele schijf
|
|
Carmi |
|
Hans F |
18-1-2004 21:30 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daan Da Man
btw waarom begint de teller dan pas bij 13000 rood te worden???
Ik kon het even niet laten, maar rood betekend ook vaak dat je niet moet terugschakelen.
|
|
|
|
Wizzel |
18-1-2004 21:47 |
 Posts: 100 |
ah al weer wa leuk speelgoed erbij
wist nie da je zo'n ding had gekocht joh
maar t wor iig wel leuk beesje...
|
|
|
|
gonzales |
23-1-2004 22:34 |
 Posts: 1319 |
wanneer zit dit geschift project op de weg
|
|
burn your rubber not your soul |
|
Nasic |
23-1-2004 22:59 |
Posts: 890 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Het is nog een ducati performense maar waarom?
De nieuwste ss 600 hebben hem nog niet nodig
zal wel lekker prijzig zijn ik hoop dat hij mooi
staat op je brommer dat is ook de functie
of is hij echt voor tankslappers.
nieuwste ss600? die zijn in 98 gemaakt......
|
|
Ducati 900SS |
|
mr200r |
24-1-2004 0:04 |
Posts: 5122 |
Met ss600 bedoel ik supersport 600 geen ducati
model.
|
|
mr200r |
|
*Richard* & *His Aprilia ... |
24-1-2004 0:31 |
Posts: 267 |
van jou kan ik nog veel leren
|
|
|
|
KaWaReZ |
24-1-2004 0:56 |
|
-Zeroed in- |
24-1-2004 1:02 |
 Posts: 3255 |
mja leuk...
ik vind alleen dat het niet meer meeteld onder de rs'en...
iedereen kan met wat gebeun ergens een snel klein motorblok vandaan toveren en ergens onder bakken...
tis imo leuker om zoveel mogelijk pk's uit een 50 of 70cctje te persen, is veel meer kennis voor nodig.
|
|
|
|
Daan Da Man |
24-1-2004 1:08 |
Posts: 2064 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-
mja leuk...
ik vind alleen dat het niet meer meeteld onder de rs'en...
iedereen kan met wat gebeun ergens een snel klein motorblok vandaan toveren en ergens onder bakken...
tis imo leuker om zoveel mogelijk pk's uit een 50 of 70cctje te persen, is veel meer kennis voor nodig.
mwaaah weetje, dat 'kan' ik al...
ik heb geen zin in dat eindeloze gereviceeeer en blablablabla en ik vondt het wel tof om nou 7 versnellingen te hebben, 125 ECHTE cc's en gewoon 'origineel' te rijden dus niet voortduuuuurend die problemen die je krijgt met opgevoerde blokken etc etc... en tis veel zuiniger omdat je veeel meer koppel hebt onderin waardoor je maar weinig toeren hoeft te maken (duh) maar dat snapte je al. owjah de powervalve niet te vergeten. en echt gebeun is het niet hoor.... :S
kijkes wat ik ga doen vanaf het balhoofd... dat noem ik geen gebeun, aangezien ik niet dood wil.
@kawarez... da is een verslaving... dat heb ik nodig... krijg na een dag al afkickverschijnselen (missen...)
btw... t interresseert me eigenlijk geen ruk wat die ducati ss600 gebral het wel of niet heeft enzo hoor... ga ff ergens anders zooi afzeiken...
|
|
|
|