Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Pro Forum - Carburateur en membraan grootten/doorlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 695 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Pro Forum - Topic #13009 - Carburateur en membraan grootten/do...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 68947 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nasic 4-11-2003 18:36 Print reply
Posts: 890
cilinder heb ik destijds niet veel aan gedaan, omdat ze std al wel erg hard blazen.

en de poorten in die cilinder liggen idd niet overal gelijk..... ik neem aan dat je je daarmee wel gaat redden. er is iig een leuk vermogen uit te halen, alleen de brakheid van de zuiger, en cilinder algemeen std uit doos gezien heeft mij toen overwogen hem te verkopen. als je er serieus hard mee wilt gaan, betwijfel ik het of hij het lang vol gaat houden.
 
Ducati 900SS
Daan Da Man 4-11-2003 19:03 Print reply
Posts: 2064
mwah zal wel lukken... en als ie kapoet gaat... dan heb ik nog een op- ge- ruimde top performaces liggen... inmiddels dan al wel 80 echte cc's ongeveer...

mwah speelprojectje.

Nieuwe cylinder kopen kan altijd nog
 
Pingu 4-11-2003 22:18 Print reply
Posts: 1842
tp is dacht ik ovale uitlaatpoort? Haal je dan bij lange na niet zoveel uit als uit die airsal. Ik zou die cilinder gewoon netjes afwerken, mss tunen. Iig bevels aanbrengen, en mss andere zuiger zoeken, dan moet hij het echt wel volhouden, ook met veel vermogen imo.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Nasic 5-11-2003 12:37 Print reply
Posts: 890
pingu, daar noem je meteen een aantal leuke aspecten bij een airsal op .


tunen en bevels aanbrengen gaat wel, maar airsal nicasyl is heel apart spul, het brokkelt nl heel snel af. ook de slijtage op langere duur schijnt aardig hoog te zijn.

ander zuigertje? hmmmm ik ben er iig naar op zoek geweest. als je er een kan vinden, moet het richting een crosser zuiger (kx/rm80) zijn, want wat anders heb ik er niet voor kunnen vinden. Dan heb ik nog niet eens naar de slotjes en zuigerpen gekeken.

en de tp is idd ovaal, is niet zo'n pretcilinder, zeker als je extreem wilt gaan. tp is gewoon een cilinder die je koopt als je overweegt veel vermogen onderuit te willen hebben, en een lekker koppel te willen persen. verder is het niet veel bijzonders.

Dit bericht is ge-edit door Nasic op 5-11-2003 12:38
 
Ducati 900SS
Daan Da Man 10-11-2003 22:19 Print reply
Posts: 2064
ging er alleen maar om dat ik als het kapot zou hebben altijd nog wat heb liggen waar ik ook mee kan spelen (lees: leren met vallen en opstaan... vallen is in dit geval vastlopen)
 
Daan Da Man 10-11-2003 22:21 Print reply
Posts: 2064
het is ook geen nicasyl he... tis euh... wa wast ookalweer... Scanimet
is ongeveer hetzelfde, maar harder... heeft voor en nadelen dus
 

Dit topic is 68947 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved