Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
|
Pagina 92 van 202
|
Dit topic is 162459 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
vinnie |
21-5-2004 14:19 |
 Posts: 3505 |
Dat MB tankje is wel leuk gedaan  van nelle
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
peturrr |
21-5-2004 15:45 |
Posts: 199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SPARKLE
Oke wat weten de autokenners hier over de Opel Calibra 2.0 16v te vertellen? Behalve dat vele roesten, en velen het ook een sjonniebak vinden , en dat ie 150+ pk heeft ??
Dingen waar je op moet letten bij zo'n ding?
Steviej jij je Civic nog te koop zonder rondvliegende uitlaten en ander loslatend spul ?
k heb zelf een calibra.
let goed op wat je koop want ze roesten als gekken!!!!!!
gaat wel redelijk snel mijne (2 liter 16v)
heeft nu ongeveer 165 pk
Dit bericht is ge-edit door peturrr op 21-5-2004 15:45
|
|
blablablablabla |
|
Blijhoofd |
21-5-2004 15:48 |
 Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: peturrr
[...]
k heb zelf een calibra.
let goed op wat je koop want ze roesten als gekken!!!!!!
gaat wel redelijk snel mijne (2 liter 16v)
heeft nu ongeveer 165 pk
t zijn ook meestal enorm gare bakken waar meer aan word gesleuteld als mee gereden
Dit bericht is ge-edit door peturrr op 21-5-2004 15:45
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
Markos |
21-5-2004 16:09 |
|
peturrr |
21-5-2004 17:50 |
Posts: 199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
[...]
t zijn ook meestal enorm gare bakken waar meer aan word gesleuteld als mee gereden
het ligt er natuurlijk ook aan hoe je ermee om gaat!
maar idd zijn zeker geen onderhouds vrije auto's
|
|
blablablablabla |
|
70malossi |
21-5-2004 19:21 |
Posts: 4176 |
sideskirts zijn ook m3
die gele heb ik bij racewars gezien,die heeft volgens mij ook air ride.
op full speed heb ik m gemist.
jappen dag in assen was vet.
330 impreza's op kleur gesorteerd.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Dustbuster |
21-5-2004 19:32 |
Posts: 36 |
was er ook met mijn toyota carina E 2.0 GTi Twincam 16, 175pk, crxjes en golfjes kunnen het schudden op het circuit, op de weg ook btw, peace of cake, en die auto ziet er heel normaal uit, dan zie je ze lachen bij et stoplicht maar zogauw ik wegrij is het janke met de pet op bij die golf/crx rijdertjes
|
|
|
|
coen en rieju |
21-5-2004 19:40 |
 Posts: 593 |
mijn eerst auto word hoplijk een 205.
eindempertje eronder uitslopen en een rechte pijp naar achter heb je een mooi goedkoop sport uitlaatje.
en dan gewoon rijden tot ie er bij neervalt
|
|
|
|
Steve_ZHC |
21-5-2004 21:45 |
 Posts: 2716 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dustbuster
was er ook met mijn toyota carina E 2.0 GTi Twincam 16, 175pk, crxjes en golfjes kunnen het schudden op het circuit, op de weg ook btw, peace of cake, en die auto ziet er heel normaal uit, dan zie je ze lachen bij et stoplicht maar zogauw ik wegrij is het janke met de pet op bij die golf/crx rijdertjes
dat wil wel jagen dus, al blaas je zonder enige moeite n golf gti nog weg in n civicje zoals die van mij met maar 108pk standaard
golf is namelijk n bijzonder lompe bak, 1100kg ofsow?
toch weer 200 zwaarder dan n civic, en bijna 230-240 zwaarder dan n crx (crx vtec is trouwens ook 1050kg ofsow...)
|
|
|
|
De Schout |
21-5-2004 21:53 |
Posts: 5327 |
bij de 4*4 calibra's gaat de tussenbak nogal eens kapot. en bij zowel de gewone 20. 16v en de turbo, scheurt de cilinderkop binnen in bij een olie kanaal. dus goed letten op olie bij kvs of kvs bij de olie als je er een koopt.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
NSR RULEZZ |
22-5-2004 16:07 |
 Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dustbuster
was er ook met mijn toyota carina E 2.0 GTi Twincam 16, 175pk, crxjes en golfjes kunnen het schudden op het circuit, op de weg ook btw, peace of cake, en die auto ziet er heel normaal uit, dan zie je ze lachen bij et stoplicht maar zogauw ik wegrij is het janke met de pet op bij die golf/crx rijdertjes
HONDA:
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1590 cm3
boring x slag 81,0 x 77,4 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 110 kW (150 pk)
7600tpm
max. koppel 144 Nm
7100tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
PRESTATIES
topsnelheid 222 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,2 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 7,3 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
TOYOTA:
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1998 cm3
boring x slag 86,0 x 86,0 mm
compressieverh. 10,3:1
max. vermogen 129 kW (175 pk)
7000tpm
max. koppel 186 Nm
4800tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
PRESTATIES
topsnelheid 225 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,4 s
verbruik binnen b.k. - l/100km
verbruik buiten b.k. - l/100km
verbruik gecombineerd 8,1 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
 
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Markos |
22-5-2004 16:10 |
 Posts: 5048 |
? autoweek.nl
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
NSR RULEZZ |
22-5-2004 16:11 |
|
70malossi |
23-5-2004 11:46 |
Posts: 4176 |
dit zijn meestal specificaties opgegeven door de fabrikant zelf,en daar klopt ook niet altijd alles van.
dus puur op die gegevens auto's vergelijken is niet eerlijk.
bij t stoplicht een vtec eruit trekken geloof ik niet,maar op t circuit zeker wel,check dat koppel maar eens dat veeeeeel hoger ligt.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
David |
23-5-2004 12:05 |
Posts: 259 |
Hier de degelijkste woage, die hebben wij een gehad, en die kar laat iedereen achter zich bij het stoplicht.
Dat is wel een wage die ik zou willen hebben als ik 18 ben, lijkt me echt lache om dan bij het stoplicht al die sukkels met golfjes en crx'en eruit te trekken.
Want vergis je niet deze wage is loei snel.
2.5 met turbo
Amper 7 sec naar de 100
en met gemak 230.
Ik zie ze al kijken, die sukkels met hun gti'tjes als ik ze er dik uit trek bij het stoplicht met deze kar.
Je kan deze kar ook heel hoog of heeel laag zeten met de hydrolische vering.
|
|
|
|
Dit topic is 162459 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 92 van 202
|
|