Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 967 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
Pagina 71 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162496 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Markos 22-4-2004 22:41 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Komop jij gaat in zon citroen rijen
nee, de komende jaren rij ik denk ik in ons ma auto, want geld is een beetje een probleem bij mij iig voor een auto
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
70malossi 22-4-2004 23:03 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

[...]


80 mm?????, weet hoeveel dat is op zon een honda. de meeste sets gaan tot 40 mm op een HOnda en dat scheelt al veel. Lager moet je echt niet gaan, anders voel je ieder steentje en heb je op je 30 ste een hernia



alleen veren gaan meestal tot 40 mm,maar ori honda dempers met een setje koni's is ook niet alles(op een crx niet tenminste)
als je een setje billstein/eibach (bv) veren en dempers gebruikt lever je niet heel erg veel comfort in hoor,maar hij wordt wel super strak.
betaal je wel veeeel voor.
ik heb ook wel hondas met 12 mm verlaging gezien,en die hadden wel wat moeitje met drempels,maarziet er wel strak uit.
als je er van houd.

lager wil niet per definitie zeggen dat je inlevert op comford,mits je ook je dempers vervangt.
de normale veerweg is bijna even lang,alleen de hele demper is korter.
maar om te veel inveren te voorkomen(aanlopen wielen) kun je va ndie bumpstops er tussen zetten.

t probleem is dat als je lager dan zeg een mm of 80 gaat,je je aandrijfassen naar de klote rijd,en bij een noodstop reageerd ie heel slecht op stuur reacties.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Steve_ZHC 23-4-2004 0:12 Print reply

Posts: 2716
ehmm, wie zei ook alweer dat ik m moest verlagen?
want dan moet je ff beter kijken; de auto is voor met 60mm verlaagd, en achter met 40mm.....

specs v/d amp weet ik zo ff niet, kep de amp via n kennis en die geeft mij t boekje nog.
weet wel dat t n Osio is en dattie 4ch is, en 4x100w geeft (en Osio schijnt een van de merken te zijn die dat dan ook minimaal geeft).

n setje goede veren met schokbrekers kost je al gauw 1250 euro, ga je ff sparen?

want als je zo bezig bent met je wegligging dan wil je ook je remmen upgraden, n vermogender motorblok om je wat harder de bochtjes (och, en de rechte stukken ook maar) door te sleuren, bodykit is ook niet mis dan, tjah, die moet gespoten worden dus meteen de hele auto maar, och waarom niet meteen ff goeie lightweight lm-velgen met goeie banden.
en dan moet natuurlijk ook de kofferbak vol met fatsoenlijke audio van Kicker, MTX en Rockfort e.d. om boven t geluid van je nieuwe sport-uitlaatlijn uit te komen als je 230 boekt op de Autobahn...

tis met auto's meestal zo; je wil 1 ding, maar daar hoort EIGENLIJK dat andere ding ook bij...
 
superior mt7 23-4-2004 0:32 Print reply

Posts: 2675
ik verlaag mijn crx vtec ook gewoon 40mm ...op de orginele schokbrekers, is goed te doen met maar 40mm ...en de veren kosten me maar 40 euro , lekker cheap

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 23-4-2004 0:33
 
V8
Markos 23-4-2004 9:53 Print reply

Posts: 5048
ik ga persoonlijk liever voor een niet verlaagde auto, nederland is gewoon een kutland voor verlaagde auto's.. En het kost altijd geld.. dusja ik blijf lekker hoog en droog en eventueel nog hoger verhogen ipv verlagen..
Kwil een Toyota Hi-lux hebben en die lekker flink verhogen maarja this vort allemaal zo duur...
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
Steve_ZHC 23-4-2004 11:44 Print reply

Posts: 2716
op termijn is verlagen slecht voor de auto; de homokineten slijten sneller, en de rubbers van de draag en sleeparmen ook.

maar goed, iedere auto in NL gaat naar de k@nk@h tegenwoordig met al die drempels...
 
70malossi 23-4-2004 13:56 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC

op termijn is verlagen slecht voor de auto; de homokineten slijten sneller, en de rubbers van de draag en sleeparmen ook.

maar goed, iedere auto in NL gaat naar de k@nk@h tegenwoordig met al die drempels...


is niet helemaal waar.
van bijna elk auto type heb je wel sport(ieve)versies,en t enigste verschil met zon sport versie en de normale is een spoilertje hier en daar,een iets scherper motormanagement en een strakker/lager onderstel.
en die autos leiden er niks meer van dan een andere.
mijn auto is af fabriek ook 40/40 verlaagd met veren en dempers,en dat slijt niks harder dan eentje die dat niet heeft.
als je alleen met veren verlaagd,dus tot 40 mm dan is er bijna niks aan de hand.
als je nog enigzins normaal over drempels gaat.

tis maar net hoe je het doet.

en voor 40 euro veren.
lager is leuk,maar ik denk dat je voor dat geld misschien nog wel wegligging inlevert op origineel.
de ene veer is de andere niet.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Steve_ZHC 24-4-2004 7:15 Print reply

Posts: 2716
psies, en n harde veer is niet de comfortabelste veer, wel de goedkoopste... (over t algemeen)
 
Steve_ZHC 29-4-2004 1:31 Print reply

Posts: 2716
ik was laats in de veronderstelling dat mijn uitlaat niet meer zo gasdicht was dan toen de auto uit de fabriek kwam rollen, en dan wel in n wat hinderlijke mate zullen we maar zeggen haha (BROEEEEEEMMMMMMMMMMM)

ik onder de auto kijken, ja hoor, uiteraard leek de catalysator doormidden.

ik ben er dus vanavond achter gekomen dat...........
ik geluk heb gehad!

tis nl. geen cat, maar n demper, catvv dus...
op het eind v/d middenpijp zit n buisje met de flens op de catvv geschoven, en die is van vrij dun materiaal.
met de catvv was niks mis, alleen ff t flensje op n nieuw stukje pijp laten lassen en klaar.

verder heb ik de catvv zelf nog leeggehaald, en als die middenpijp er nu toch niet meer onder ligt, meteen de middendemper maar ff verwijderen!

kep eindelijk iemand gevonden die kan lassen, en bij n beunhaas werkt (wist ik niet eens ) en die gaat binnenkort ff mijn bumper fixen en de roestplekjes bijwerken voor zover die er al op zitten dan...

dus ik ben weer helemaal heppie
 
superior mt7 29-4-2004 1:40 Print reply

Posts: 2675
@Steve_ZHC... een catvv oftewel een catvervanger is toch al helemaal open??

in je ori middenpijp zit idd een demper die je kan laten vervangen door een demperloze middenpijp... maar als je je catalysator laat vervangen door een catvv is dat al een openstuk..

door mijn catvv kan je helemaal doorheen kijken
 
V8
Suzuki Noël 29-4-2004 9:36 Print reply
Posts: 235
Ik ga mijn auto verhogen
Binnenkort een holley 4 barrel carburateur erop zetten, dat is goed voor 25 pk meer.
V8 Power!
 
Steve_ZHC 2-5-2004 19:49 Print reply

Posts: 2716
catalysator wordt n nieuwe rechte pijp, met de 2 bestaande flenzen (worden gezandstraald).

middendemper wordt ook n nieuw stuk rechte pijp.

samen 35eu @ hele goeie beun...
 
SIWWN 2-5-2004 20:08 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki No?l

Ik ga mijn auto verhogen
Binnenkort een holley 4 barrel carburateur erop zetten, dat is goed voor 25 pk meer.
V8 Power!


Leuke bakken die Range rovers!

op http://www.rimmerbros.co.uk/ staan bijna alle onderdelen en tekekingen,orig artikelnummers enzo op
 
70malossi 2-5-2004 20:49 Print reply
Posts: 4176
zo full speed weer voorbij.
hoop vette shit gezien.
mooie instelbare brandstofdrukregelaar met metertje gezien.
vette installs.

morgen andere 4 kanaals groudzero halen,en inbouwen,en komende zondag naar race wars op circuit zolder.

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Steve_ZHC 3-5-2004 23:23 Print reply

Posts: 2716
morgen heb ik m'n uitlaat weer binnen, kzal ff foto's maken van t resultaat, en misschien ff n kort filmpje met t geluid...
 

Dit topic is 162496 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 71 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved