| Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
|
Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
|
Pagina 52 van 202
|
| Dit topic is 162601 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Markos |
16-2-2004 23:22 |
|
|
NSR RULEZZ |
18-2-2004 16:09 |
 Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC
[...]
welke lip, voor/achter ?
ik wil er zelf nog een keer een originele renault lagunalip onder schroeven, die zijn best mooi.
achter wil ik een diffusor (soort bumper-aanplaksel die je bumper lager maakt), zie je die demper niet meer...
owjah, eindelijk foto's @ daglicht kunnen maken (het regende wel een beetje)...
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
wow geil man
ik dacht alleen dat je het nieuwe model civic had 
maareeh ziet er leuk uit !!!
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
zozo, een zeer mooi wagentje, alhoewel ik geen fan ben van verlaging, toch  !!!
Deze schoonheid
wooow, nu helemaal nu ik de restauratie heb bekeken
Dit bericht is ge-edit door Markos op 16-2-2004 23:24
WOOOW die is geil waar staat die?
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
Steve_ZHC |
18-2-2004 18:13 |
 Posts: 2716 |
Kweenie waar die staat, ergens in t westen, dat weet ik wel.
Ik verheug me echt zooooooo op het zomer jonge, ga dan pas ?cht kilometers vreten 
Lekker beetje door de stad cruissen ensow, misschien wil ik er trouwens nog wel weer een Senda R o.t. bij, voor t dorp en af en toe lol in de stad.
Maar dank je wel Jorrick
|
|
|
|
Markos |
18-2-2004 18:18 |
 Posts: 5048 |
ik zit er aan te denken om heel misschien een opel kadett cabrio 1.6i te kopen voor heel weinig met weinig op de teller..
alleen moet het nog regelen met ouders..
en ik vertrouw het niet helemaal
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Steve_ZHC |
18-2-2004 18:58 |
 Posts: 2716 |
Cabrio Kadett is toch altijd een GSi??
Je kan er wel 1 nemen, maar het is wel heeeeeeel handig als je iemand bij een Opel dealer kent, en iemand bij een schadeherstelbedrijf...
Aangezien GSi'tjes allemaal dezelfde kwalen hebben (ik weet ze niet want ik heb er geen), en Opels van voorrrrrrrrrrr........ 1994 of 1996??.......... die roesten allemaal en nog s hard ook.
Duur in onderhoud en verzekering.
Cabrio is alleen leuk in de zomer...
|
|
|
|
70malossi |
18-2-2004 19:14 |
| Posts: 4176 |
nee zijn niet alleen gsi's die cabrio's.
ken chickie met een gewone 1600 8 klepper.
maar daar komt een calibra turbo blok in,althans wil ze dat ik die erin bouw.
en ja ,die roest ook bij de wielkasten en de tunnels/dorpels.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Markos |
18-2-2004 19:16 |
 Posts: 5048 |
en bij veel zijn de kappen lek (ook bij de ene die ik op het oog heb..)
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
Steve_ZHC |
19-2-2004 19:16 |
 Posts: 2716 |
Voordeel aan die auto's is dat er veel op de sloop ligt (niet omdat t opel is hoor!), en vaak ligt daar vet veel goed spul!
Maar ik vind de meeste auto's van die tijd zo vreselijk sober!
Vooral Opel en VW...
------
Ik ben vandaag trouwens op sollicitatie geweest bij een taxibedrijf in de buurt.
T was vrij uitzonderlijk, maar ik ben meteen aangenomen haha, v?t strak!
Moest rijproef doen op een gigantische Merc. Sprinter, rolstoelbus die zo gammel was als den neten...
Nog nooit eerder in gereden, nouw, t ging zeer netjes, zeker omdat ik nog nooit in een bus gereden heb (tis ook niks aan, beetje beter spiegels kijken...).
Begin zaterdag met de opleiding, 2 week wachten op taxipas ensow, hele hoop gedoe eromheen.
BeterzZZZZ!!
-----------
Mijn auto weer 
Blijkt dat de vorige eigenaar ooit door de stoel is gezakt ofsow...
Rails zitten op ophangpunten vastgeschroefd, en die waren afgebroken en later weer vastgelast.
Dus ik stap laatst in, lig ik zowat op de achterbank  
Dus koop ik de CRX stoelen van Gerben, die waren nog netjes, hij heeft nu toch 2 CRX'jes en 1 daarvan wordt een show-REX.
Verschil met mijn stoelen is niet groot, alleen de rugleuning verstel je bij mij met zo'n irri draaiknop in de rugleuning, en bij een REX met een hendel aan de zijkant v/d zitting.
volgens mij zitten ze ook iets dieper, en er staat CRX op de rug ipv blanco.
|
|
|
|
70malossi |
19-2-2004 22:37 |
| Posts: 4176 |
nou als we t over de zelfde leeftijd hebben dan vin ik een gsi in vergelijking me teen golf 1 of 2 echt een vette bak hoor.
zeker als ie mooi uitgebouwd is.
maar een vr6 golf3 4 motion in paccif bleu zijn ook vette bakken.
vin t fijne bij golf dat je er ook audi en seat shit in kan bouwen.
bij opel is de zooi onderling oo kwel uitwisselbaar maar je blijft meer tot 1 ding beperkt
op de sloop veel zooi ja,en behoorlijk sleutelvriendelijk auto ook een kadett,alleen die roest he.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Knoxville |
20-2-2004 9:02 |
 Posts: 1454 |
Een kadett is erg easy om te sleutelen. Onderdelen kosten niks. En de motorblokjes lopen altijd.... Is alleen jmmr van de carroserie.
Heb zelf een D kadett uit 1982. Zit wel wat roest aan, maar is echt niet verrot, en nog nooit aan gelast. Binnenkort andere kleur erop en ander blok erin. Van de week net 15 inch ATS velgen eronder geklapt.
|
|
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P |
|
Steve_ZHC |
20-2-2004 12:02 |
 Posts: 2716 |
hmm ja, een Kadettje is inderdaad een mooi uit te bouwen auto, kijk maar eens op www.gsigallery.nl !!
mooier dan golf 2 sowieso...
golf 1 vind ik wel erg mooi, dat slanke van de body, die achterlichtunits...
en dan echt fokking brede velgen eronder die echt gewoon 2/3cm uit de wielkast steken 
kabaalpijp eronder, kofferbak vol...
alleen jammer dat ze, op de GTI na, geloof ik allemaal sloom zijn?
en opel gaat motorisch niet kapot?
hmmmmmmmmmmmmmmm, volgens mij wel, kameraad heeft er veel aan gesleuteld bij de opel dealer, op gegeven moment had ie 2 broers, elk met een Corsa GSI, de 1 wat nieuwer dan de ander, en eerst kwam de een met een bep. km-stand met een kwaaltje.
even later kwam de broer met ong. dezelfde km-stand met dezelfde kwaal.
en dat niet 1 keer maar 3 of 4 keer, binnen een half jaar.
dus als jij graag vaak bij de garage komt moet je zeker een GSI kopen.
t zal met een GTI of VTEC niet veel anders zijn, maar als je t totaalplaatje bekijkt, dan maar geen opel voor mij.
|
|
|
|
Superfunk |
20-2-2004 12:35 |
 Posts: 1442 |
Mwah meestal heb je problemen met die gsi's, omdat er gewoon gigantisch veel verkocht zijn.
Daardoor zijn ze voor weinig te koop, en kopen jongere gasten die auto's eerder.
DIe hem op ze beurt weer flink afraggen.
Als je een gsi blok hebt, die gewoon netjes warm gereden is, dan kom je eigenlijk geen problemen tegen.
Me vader heeft bv laatst een astra cabrio erbij gekocht(krijg ik over 6 maanden), maar er ligt een 2 liter 8 klepper in.
Zelfde blok als in de gsi-tjes ligt(alleen andere kop).
Als het zulke rampzalige blokken waren, dan hadden ze die echt wel vervangen, of verbeterd.
En opels van voor 1995 roesten meestal wel eerder.
Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 20-2-2004 12:37
|
|
Superfunk, it\\\'s not a dream. |
|
70malossi |
20-2-2004 21:08 |
| Posts: 4176 |
die koppen zijn vervangen! hehe.
maar pas nadat ze in de vectra werden gelegd.
zit een cosworth kop op.
t probleem bij dat soort "snelle" auto's is dat er wel veel geld wordt uitgegeven aan velgen en geuid etc,maar niet aan onderhoud.
setje mislampen erop oke,maar geen nieuwe olie of filter,terwijl dat toch wel wat belangrijker is.
weet je bij wie dat t ergeste is?
bij monteurs,ik ken een aantal 1e monteurs die ook apk keurmeester zijn en al gewoon 4 maanden ongekeud rond rijden.
en als ie us wordt gekeurd dan maar meteen wat olie drop,ooh dat filter kan nog wel een jaartje mee.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
de_koen |
21-2-2004 2:33 |
 Posts: 5595 |
heb laatst een test gelezen , golf 3 1.9 tdi (90pk), de ene na al zen onderhouden volgens boekje, de andere na 1000km andere olie/oliefilter er op, vanaf dan enkel olie op peil gehouden. met beide wagens werd vlot, maar normaal gereden
resultaat,- na 100.000km nagenoeg zelde testbank score, en zelfde meetbare slijtage...
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
70malossi |
21-2-2004 10:41 |
| Posts: 4176 |
ja maar 90 pk,is iets anders als 150/160 in een crx/gsi/etc uit een kleinere/zelfde cilinderinhoud.
en een diesel draait ook geen 8000 rpm.
en met een gsi/gti/vtec wordt vlot en vaak tering hard mee gereden.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
| Dit topic is 162601 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 52 van 202
|
|