Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
Pagina 38 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de scootergek 18-1-2004 10:23 Print reply

Posts: 8916
wtf is nu eigelijk zon g-lader, ik heb meerdere keren aan een corrado gesleuteld maar iedere keer vergeet ik aan de monteurs te vragen waar dat ding voor is. en voor de rest zijn corrado's wel leuk, vooral die spoiler die je omhoog kunt laten komen
 
Honda RC-33
-Michiel RS- 18-1-2004 10:48 Print reply
Posts: 2803
Jonge rot nou maar op met je wijze gelul.
Iemand post op blz 33 van dit topic een crx die op marktplaats staat en jij gaat hem vervolgens helemaal afkraken en doen alsof jij alles beter weet. Nee die shitvic van jou is geweldig ?
Je lult over 17" en Et waarde terwijl je er zelf nog niet eens wat van snapt. Als ik al dat commentaar van je lees zie ik gewoon knippen&plakken direct vanaf het crx forum.
Je loopt te lullen dat dit en dat allemaal veel beter is terwijl je het zelf nog nooit in je handjes hebt gehad. Je begint je posts ook altijd met "ja een vriend van een kameraad van mij die ehh.." zal ook wel allemaal uit je nek geluld zijn he.
STFU over crxjes totdat je er zelf een hebt en haal die link van het crx forum hier weg want 1 gefrustreerd pubertje op het crx forum vind ik (en de rest ook)daar al erg genoeg.
Komen alleen maar onzinnige posts uit jouw handen..

KAN DIT TOPPIC NU DICHT !????
BLIJF MAAR BIJ BROMMERTJES OP DIT FORUM.



 
Zoetahmeerdah [Marcel] 18-1-2004 11:54 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC


G-laders zijn zeer onbetrouwbaar, erg onderhoudsgevoelig, en beslist AF te raden.




indd. gaan erg snel kapot, standaard al. vriend van me heeft bij g-force te zoetermeer gewerkt btw.

je kan dan beter een vr6 nemen dan denk ik.

over het algemeen zijn turbo's, g laders etc vrij onderhuidsgevoelig. zeker als je de druk hoger maakt, kamers opvuld uitfreest enz

dat is ook de rede dat ik met een DTA systeem met trottlebody's ga werken en niet met een turbo.

het constand reviseren van zo'n ding is trouwens vrij prijzig
 
ik haat mensen
Rene 18-1-2004 12:32 Print reply
Posts: 2573
marcel, turbo's zijn wel cewl! de duw in de rug is gewoon
maar je hebt gelijk, is wel een dure hobby...
jammer dat de turbo blokken zelf ook al prijzig zijn, maar heb je iets om voor te sparen..

 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Junkie XR 18-1-2004 12:58 Print reply

Posts: 5753
@ Michiel RS; helemaal
 
70malossi 18-1-2004 16:36 Print reply
Posts: 4176
ben t us een keer met jordi eens.

ennuh over zon g-lader.
dr zijn mensen die lovin it(om met justin T te spreken) en mensen die al in huilen uitbarsten als ze t woord g-lader horen.

ben zelf ook voor de 2,9 vr6
is bijna gewoon een lijnmotor met een kleine hoek.
alhoewel 180 pk ofzo(weed de specs niet uit mn hoofd) uit 2,9 cc vin ik wat tegenvallen.ook voor een auto uit die tijd.
maardat terzake.

turbo's zijn zeker mooie dingen,maar je moet er mee leren rijden.en ze zijn ook niet voor elke toepassing geschikt.
ze moeten namelijk geod op temp gereden worden en ook na de rit af laten koelen.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Junkie XR 18-1-2004 23:54 Print reply

Posts: 5753
Corrado VR6 heeft standaard 190. Vind 't wel redelijk te noemen voor een 2,9 liter. Okay, een 4 cilinder 1800 Honda Integra Type-R heeft dat ook, maar d'r ligt weer een heel groot verschil in 't koppel van beide voertuigen. Naja, vermoed ik, geen zin om op te zoeken.

Tja, turbo's, heb pas in een auto gereden met een turbo, dat was een S3 met 265 pk, en was blij dat 't een Quattro was, hehe
 
jos mb 19-1-2004 10:17 Print reply
Posts: 161
http://www.vwforum.n...22Afbeelding_002.jpg

Ik rij sinds 3 maand golf vr6 van 92 ik heb hem helemaal orgineel gekocht maar kijk bij vr6 altijd goed uit voor distributie ketting en koppaking.

Ik heb bij die van mij ketting revisie gedaan en kop licht laten reviceren het kost wat maar je hebt er ook wat moois voor terug.

Laat bij een vr6 altijd de compressie meten omdat vaak omenabij de 150000 km de koppaking lek gaat bij de 92 in 93 is dit allemaal verbeterd.

Ook zal ik nu niets anders meer willen dan vr6 heb vermogen dat je hebt en het geluid is echt supper ik rij nu met open knn filter en open uitlaat systeem en dan klinkt het echt supper ik vind de golf vr6 echt een aanrader.
 
honda mb 70 cc malossi 20 mm mikuni org uitlaat
bart de scootergek 19-1-2004 10:18 Print reply

Posts: 8916
ik heb ook wel es in een turbo gereden, maar dat was een v-10 turbodiesel . maar die 1,8 turbomotoren van volkswagen en audi zijn leuke motortjes, vooral in die kleine auto'tjes als de tt, golf en de a3, kan je zo leuk mee tot de esp grens gaan in een bochtje. ook voel je de turbo lekker erin komen bij die dingen.
 
Honda RC-33
SIWWN 19-1-2004 11:34 Print reply
Posts: 7079
Jammer dat nog steeds veel mensen niet goed met een turbo om kunnen gaan..

Doe mij toch maar een impreza
 
Steve_ZHC 19-1-2004 12:17 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Michiel RS-

Jonge rot nou maar op met je wijze gelul.
Iemand post op blz 33 van dit topic een crx die op marktplaats staat en jij gaat hem vervolgens helemaal afkraken en doen alsof jij alles beter weet. Nee die shitvic van jou is geweldig ?

helemaal afkraken? schiet zelf op ofsow, ik zie dat dit ding compleet de hemel ingeprezen is door degene die het plaatje op het forum heeft gepost, race dit speciaal dat, terwijl het gewoon standaard showspul is!

Je lult over 17" en Et waarde terwijl je er zelf nog niet eens wat van snapt. Als ik al dat commentaar van je lees zie ik gewoon knippen&plakken direct vanaf het crx forum.
wat een bullshit zeg, dus als ik dingen op het CRX forum lees, dan mag ik dat niet onthouden, en ik moet al helemaal voor me houden als ik zie dat een ander iets niet weet? ik dacht juist dat fora daarvoor bedoeld waren; kennis opdoen en dit evt. verspreiden... als ik lees dat een CRX er met het oog op de wegligging niet op vooruit gaat als je er 17" onder mikt met de verkeerde ET waarde, dan zal ik een ander gewoon afraden om er mee te gaan rijden omdat het gewoon gevaarlijk kan zijn...
en "Als ik al dat commentaar van je lees zie ik gewoon knippen&plakken direct vanaf het crx forum"?? leer dan lezen, blinde vink


Je loopt te lullen dat dit en dat allemaal veel beter is terwijl je het zelf nog nooit in je handjes hebt gehad. Je begint je posts ook altijd met "ja een vriend van een kameraad van mij die ehh.." zal ook wel allemaal uit je nek geluld zijn he.

kom maar kijken kerel, er staat hier in de omgeving genoeg leuk spul, en ik ken wel een aantal van die lui. die vriend v/e kameraad van mij woont 100m verderop in mijn straat, toegegeven, beetje overkill info om te vermelden dat jacob een kameraad is van een neef v/e van mijn kameraden, terwijl hij nog geen 20 huisnummers verderop woont.

STFU over crxjes totdat je er zelf een hebt en haal die link van het crx forum hier weg want 1 gefrustreerd pubertje op het crx forum vind ik (en de rest ook)daar al erg genoeg.
Komen alleen maar onzinnige posts uit jouw handen..

welke link v/h CRX forum, je bedoeld 1, enkele pagina's geleden (33 dacht ik) die naar een topic verwijst die ik daar heb geopend?
moet je hem voor de gein es ff aanklikken en het verhaal lezen, dat gaat helemaal niet over auto's


KAN DIT TOPPIC NU DICHT !????
BLIJF MAAR BIJ BROMMERTJES OP DIT FORUM.

afbeelding
geef es 1 reden waarom dit topic dicht moet, omdat mensen hier een discussie durven te voeren en hun mening durven te geven? wat ben jij voor ondemocratische wannabe-dictator man...



Dit bericht is ge-edit door Steve_ZHC op 19-1-2004 12:21
 
Daniel_84 19-1-2004 14:19 Print reply

Posts: 1127
oude volswagen caddy's, die zijn pas wreed. Met een pittig 1,6 turbodiesel motortje en zeer zuinig. En leuk uitgebouwd, maar niet TE. Houden trouwens heel lang hun waarde.
 
Rene 19-1-2004 15:43 Print reply
Posts: 2573
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC
... als ik lees dat een CRX er met het oog op de wegligging niet op vooruit gaat als je er 17" onder mikt met de verkeerde ET waarde, dan zal ik een ander gewoon afraden om er mee te gaan rijden omdat het gewoon gevaarlijk kan zijn...



goh, hoe zou het komen dat je wegligging er op achteruit gaat als je met de verkeerde ET waarde rijd...

wat ik in je post vond:
Quote:

17" velgen?
compleeeeeeeet de verkeerde maat (ET waarde is veels te laag, voor zover je dat wat zegt)



je hebt schijnbaar ook velgen met verschillende ET waardes...
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
NSR RULEZZ 19-1-2004 15:52 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jos mb

http://www.vwforum.n...22Afbeelding_002.jpg

Ik rij sinds 3 maand golf vr6 van 92 ik heb hem helemaal orgineel gekocht maar kijk bij vr6 altijd goed uit voor distributie ketting en koppaking.

Ik heb bij die van mij ketting revisie gedaan en kop licht laten reviceren het kost wat maar je hebt er ook wat moois voor terug.

Laat bij een vr6 altijd de compressie meten omdat vaak omenabij de 150000 km de koppaking lek gaat bij de 92 in 93 is dit allemaal verbeterd.

Ook zal ik nu niets anders meer willen dan vr6 heb vermogen dat je hebt en het geluid is echt supper ik rij nu met open knn filter en open uitlaat systeem en dan klinkt het echt supper ik vind de golf vr6 echt een aanrader.

zozo aardig wat brommertje's voor verkocht zeker?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
de_koen 19-1-2004 16:41 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

oude volswagen caddy's, die zijn pas wreed. Met een pittig 1,6 turbodiesel motortje en zeer zuinig. En leuk uitgebouwd, maar niet TE. Houden trouwens heel lang hun waarde.


pittig en 1.6 diesel gaan niet samen.

Het zijn idd mooie dingen, maar een golf 1 vind ik toch nog n?t mooier
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 162728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 38 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved