Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 680 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
Pagina 28 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162745 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 17-12-2003 20:11 Print reply
Posts: 4176
ik zeg nix over een crx want dat wordt toch weer verkeerd gelezen.
enja,ik kan er met mijn lengte ook best lekker in zitten,zeker met goedverstelbare sportstoelen (geen kuipen,dah vindt ik echt shit als je daar een paar uur in moet)

over dat sportfilter,als je regelmatig in de file staat of veel tussen stoplichten moet sprinten moet je echt een cold-air inlaat maken want t wordt behoorlijk hot onder t kappie en als je motor warme lucht aanzuigt ben je zo 20 pk kwijt.

je moet maar eens opzoeken hoeveel pk een intercooler scheelt op een turbo motor,en hoeveel te vermogen toeneemt als de temp afneemt.
dan snap je dat dat bij een atmosferiche motor ook echt veel scheelt.

een 22 mm plank is niet echt noodzakelijk als je er geen 5 kilo ofzo inhangt.18 mm volstaat ook,maar dikker is beter is mij altijd geleerd.
voor kisten liefst wel 22.
en als je van die speciale (bv caliber 15 euro m2) hoedenplankstof koopt heb je mooie stof,acoustisch zeer goed en erg slijtvast.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
David 17-12-2003 21:29 Print reply
Posts: 259
Wij gaan dus nu ook een subwoofer in de BMW 524 TD bouwen,
de enige plaats is 8erin in de armleuning in het midden... kunnen we daar een woofer in plaatsen en dan rondom de woofer alles netjes dicht maken etc... zodat de 8erbak dient als klank kast??
Of is het beter om een gesloten kist te bouwen.

Groeten David
 
frederik79 18-12-2003 13:51 Print reply
Posts: 32
Ik heb 3 jaar gereden met een crx ...
moest het niet voor mn vriendin geweest zijn had ik hem nooit niet verkocht..
in belgi? kun je nog Crxkes kopen voor een 2000 a
3000 euro (non vtec)

**Ik denk dat Stefan niet in een CRX past, en komop, wie wil er nou gezien worden in een CRX?**

laat ons zeggen wie er nu niet in een crx wil gezien worden.Ver uit de snelste 1600 die ik ken
en kwa comfort valt dat ook wel mee zolang je er niet met 4 in wil gaan zitten..
nadelen zijn wel de wielkassen en de deurdrempels
die moeten behandeld worden en het schuifdakje...
maar eens dat gedaan is heb je echt een droomwagen en laat die golfjes maar komen
daar heb ik veel plezier aan gehad
maar ja Tis nu ook een maal Honda onverwoestbare motor ongeloofelijk mijn auto was 15 (crx) oud
1600 135 pkkes 175000 km en nog iedere dag de 7000 toeren dat waren de tijden...
Nu ga ik me een moto kopen (crx vervangen door accord) hmmm dunno wat yet maar we zien wel
in ieder geval veel plezier met de civic
groeten Frederik





 
RD MANIA 18-12-2003 19:45 Print reply
Posts: 60
o ik weet niet pcies je naam meer hans dacht ik iig degene met de kamperbak

als iedereen ground zero koopt wat dan ??? is er geen concurentie meer ik weet ook nog wel een merk SOUNDSTREAM das ook leuk maar duur en niet echt om hard te beuken maar voor kwaliteit

er zijn gewoon merken als caliber (das nog een van de betere) marqant omdat er ook mensen zijn die niet echt hoeven te beuken maar gewoon leuke bass willen voor een scherpe prijs en de voordelen van een sub en composet lijkt mij logisch
 
70malossi 18-12-2003 21:25 Print reply
Posts: 4176
ik snap je niet?
waarom zou iedereen ground zero moeten kopen?
heb ik dat gezegd?
dat bedoel ik nou met verkeerd lezen!!!!!!
ik had t over prijs kwaliteit,en daar is GZ heeel goed in.
ooh,soundstream ik weet ook nog wel een merk : focal,boston acoustics,micro precision,phoenix gold,nakamischi etc.

de meeste hier (die uberhaubt al auto mogen rijden) zijn nog maar net of niet eens 20.hoe moeten die een soundstream install financieren?

en voor een leuke bass moet je geen marquant kopen,want daarmee kun je je bass niet naar behoren afstellen,investeer dan liever 50 euro meer voor een magnat of jbl.
en die gaan ook langer mee.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
RD MANIA 18-12-2003 22:22 Print reply
Posts: 60
ok got it ik begrijp best wat je bedoelt chek het hifi forum dan weet je dat ik ook niet de lulligste spullen en en niet dom ben op dit gebied

het gaat er gewoon om wie wat wil hebben en voor welke prijs en da jbl oid beter is daar zien die mensen op zon moment niet naar want ze kopen immers caliber

en caliber is nog niet zo slecht heb laast een hele caliber install horen draaien nou geloof me daar heb je geen jbl voor nodig.

ik bedoel gewoon mensen die een beetje meert bas willen dna std speakers koepn marqant ofzo das in mijn ogen logisch als je 18 bent net je rbw. hebt en een auto want das al duur genoeg

dont get me wrong ik snap jouw verhaal ook heel goed en de rest ook
 
70malossi 19-12-2003 20:26 Print reply
Posts: 4176
ooh ik ook zeker niks tegen caliber (nl produkt,moeten we trots op zijn,en ik denk ook dat je met caliber een behoorlijk goede sq gerichte instal kunt maken.
prijs kwalitatief is t ook goed spul.
heb alleen zelf jbl omdat dat harder gaat.
maar niet mooier.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Steve_ZHC 25-12-2003 1:56 Print reply

Posts: 2716
van de week ff een veerpootbrug of stabilisatorstang geregeld.
voorboven (complete set bestaat uit 4 stuks, voorboven, vooronder, achter idem).



en het ding is gemonteerd
was wel een hoop gedoe; deze is namelijk aangepast voor een SWIFT...
die zijn smaller, dus hebben ze een stuk van het bevestigingsgeval afgezaagd.

dus ik dat plateau erop, KOM IK VERD*MME 1,5cm tekort :s
ok, dus na wat boorwerk wil het toch nog net





maar ja, het is geen weer om het eens lekker uit te proberen, lijkt me zelfs zeer sterk dat bandjes nu binnen 100km op temperatuur komen

EDIT:
niet zeiken over loshangende draden, die moesten ff aan de kant voor het monteren, die zijn nu mooi op de plek waar ze horen (uit het zicht).
en degene die wil klagen over een TOUW over mijn 5 tonige 'la cucaracha' luchthoorn; weet je een andere manier om met een absoluut minimale ruimte een complete set hoornen en een compressortje een beetje op z'n plek te houden...


Dit bericht is ge-edit door Steve_ZHC op 25-12-2003 2:01
 
Pas 25-12-2003 12:10 Print reply

Posts: 1181
ze zouden wel een stuk effectiver zijn als je ze naar voren zou richte... (die luchthornen)
 
GSXR600K1
David 25-12-2003 13:36 Print reply
Posts: 259
Wat is nou precies het nut van zo?n stabilisator stang ????

Welke krachten enzo houd het tegen????
 
wipe-out 25-12-2003 13:43 Print reply

Posts: 7672
word je wagen stijver van zeg maar. hij verbindt de bovenste punten van je veren.
 
SIWWN 25-12-2003 14:06 Print reply
Posts: 7079
Net een voorvork stabilisator bij een 2 wieler...




 
70malossi 25-12-2003 16:01 Print reply
Posts: 4176
niet je veren,want die zitten met een centrale moer vastgebout op die "bobbels" (ben ff de naam vergeten)
die 2 dinguh(waar de poten in zitten) die dus een deel uit maken van t chassis zijn met zon veerpootbrug direct met elkaar verbonden waardoor t hele chassis minder kan torderen en daardoor strakker door een bcoht te sturen is omdat er minder krachten op werken.

ennuh la koekaratsja(fok mexicaans),met een zelfbebogen beugeltje op maat van plaatstaal kun je die mooi vastzetten.
is wel ff werk(mooi werk vin ik) maar dan heb je wel wat.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
-jaZper- 25-12-2003 16:47 Print reply

Posts: 3841
is dat een beetje betrouwbaar zoon crx? of moet je er veel mee sleutelen?
 
groene motoren gaan harder
Chantal MX50 25-12-2003 17:06 Print reply

Posts: 12721
was toch een brommerforum....
grapje hoor
 
BF oma!

Dit topic is 162745 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 28 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved