Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 799 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
Pagina 157 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162155 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arie-de-arier 24-7-2004 23:14 Print reply

Posts: 10000
is ze al af dan? fotos lul
 
Allah is beter
damage 25-7-2004 0:16 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

is ze al af dan? fotos lul


helaas nog niet, nog ongeveer een week en dan kan de wederopstanding beginnen!

Fotoos zal ik zeker maken!
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 25-7-2004 9:52 Print reply

Posts: 5996
bij mij stond er op me kadeath ook nog 1.2 op de acherkant
 
ik haat mensen
Steve_ZHC 26-7-2004 1:47 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

beter koop je dan een toyota starlet, zelfde categorie, oa, prijs, prestaties, en kwalitatief veel beter, zo 1 koop ik dus


onzin!
swift is groter as n starlet.
starlet is mooi trouwens, vooral t 4kante model
alleen is de 1.3 de snelste met 170km p/u en 10,8s van 0-100....

in de gti&tuning van juli staat trouwens n mooie swift

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Junkie XR

[...]

Hehe, lol, thx
Btw die gele Nova GT staat ook op Marktplaats, wel voor 9 ruggen!! Maar goed, gastje heeft gewoon een mooie barrel-staat Nova gekocht, opgeknapt en probeerd er nu wat aan te verdienen.

Hier de link.

Iemand enig idee trouwens wat een A Manta ongeveer weegt? Ook is me nou nog niet helemaal duidelijk of dat ding achter of voorwiel aandrijving heeft...


nova is n VW???
wist k nie eens

echt mooie auto's, maar t zijn vast van die dingen waar je maar tot 1.75m in past?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Superfunk

Zo eindelijk een foto van me auto.
afbeelding
afbeelding


hang die demper r s recht onder man
owjah; echt n mooi bakkie jung, hou m heel!
p.s.: nummerplaten in amerikaanse trim kosten 12eu p.s.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

nou 115 pk op 900 kg komt anders heeeel goed van zen plaats hoor...rij je zowat alle gti's mee weg en ben je zelfde of pietsie langzamer als een gewone crx dohc

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 24-7-2004 18:35


pietsie langzamer?
mwoah, crx uit 1989 met 127pk en 890kg...
die zal toch al snel n kleiner deel van z'n vleugels zijn verloren denk ik

wil niet zeggen dat t n slome bak is hoor, kvin m vet!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

@damage... die auto heeft 115 pk op 900kg, een gti 2,0 8 klepper heeft 115 op 1050 kg dus zal wat sneller zijn hoor.

en een dohc ( hoe bedoel je "echte" je hebt alleen maar crx dohc vanaf type 2...zijn allemaal 16v en dus dubbele nokkenas}
anyway ..de type 2 heeft 124 pk op 900 kg, hij zal wel sneller zijn maar scheelt niet veel!!

@ klopt , mag je niet vergelijken..in zijn tijd was het een race beest!



honda was de 1e die alleen maar 16 kleppers in z'n gamma had rond die tijd.
ik had 2x n civic SOHC uit 1990, maar ook dat was n 16v...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

indd mt7,

maar ik denk dat damage dan de vtec bedoeld. dat gaat indd niet lukken. maar met een lichtelijk gekietelde 2.0 16v wel (zegmaar rond de 175pk) in die manta. ben ik daar nog niet tevreden mee kan er altijd nog een 2.016v turbo in, (stnd 200pk en met andere chip over de 300, 310 ofzo)

je heb ook ouwe crxjes met rond de 150pk ken dat?

maar volgens mij zijn die crxjes ook nog net ff iets zwaarder dan 900.




europese crx vtec heeft 150pk, weegt 1050kg.
n japanse crx vtec heeft 160pk
'gewone' crx weegt minder dan 900kg

enne, ik betwijfel t dat je met slechts n chippie opeens 100-110pk winst krijgt, 15-35pk lijkt me waarschijnlijker?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

@ marcel

ik rij zelf crx vtec
die dingen hebben standaart 150 pk op 1010 kg, allicht dat je dat niet bij houd, dat doen (zonder opscheppen )de meeste autos niet , is ongeveer evensnel als een vr6 2,8 l


sneller zelfs
wel ff n afknapper voor n jongere auto met zowat t dubbele aan motorinhoud (2,8 vr6, hebben we t dus over de golf )
1160kg n corrado is wel ietsje sneller, met 40pk en 101nM koppel meer dan n 1010kg crx.
owjah; vtekkel misbruikt ong 7,3l vloeibaar goud per 100km (gecombineerd) en n vr6 (corrado) 9,6.....

doe mij maar n honda

Dit bericht is ge-edit door Steve_ZHC op 26-7-2004 2:15

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 26-7-2004 10:29
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 26-7-2004 7:12 Print reply

Posts: 5996
http://www.mathijsse...=1510&item=Phase 2&title=Phase 2&page_link=1530&result_id=1530&auto_type=R&taal=0

fase 2 280pk, fase 3 op de 1 of andere manier bieden ze niet meer aan.

http://www.mathijsse...ch%20cars&taal=0

hier een vergelijking met een carrera. zelfde site.
 
ik haat mensen
F. Janssen 26-7-2004 7:43 Print reply
Posts: 1
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

[...]


inderdaad, was laatst ook weer zo iemand..die 250pk ging trekken uit zijn c20xe (2.0 16v ongeblazen. met het orginele injectiesysteem

ik ga met dat soort mensen niet eens in discussie.

je mag in je handen klappen als je boven de 220pk komt met trottlebody's@dta met vrij scherpe nokkenassen en gereviseerd onderblok.

uiteraard afgesteld op een vermogensbank.

dan ben je trouwens al FLINK wat duizenden euros verder.

ik heb het dan over vermogen aan de wielen..

Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 7-6-2004 12:43



Ik kwam dit bericht toevallig tegen en zal dus aangezien deze categorie motoren en ombouwen tot mijn dagelijks werkgebied behoren even mijn visie en mening hierop geven...

De C20LET en de nieuwere Z20LET zijn inderdaad super motoren zeker gezien je er met weinig moeite en niet al te veel kosten...een behoorlijk vermogen uit kan halen...qua pk's wil ik liever niet spreken...dat zegt me namelijk ook niet zoveel...Het voornaamste is dat de carrosserie/motor/rijder combinatie op mekaar is afgesteld....
Die Combo zal dus met enige wijzigingen in de chipdata, goede intercooler en een relatief goed blok met F28 6bak zeker de 250 halen...daar twijfel ik niet aan....
Met een standaard c20let haalt hij het dus absoluut niet!!!
Nu krijg je alleen de vraag...is het verantwoord om die snelheid in een combo te rijden....daar zeg ik dus op...Absoluut NOT...
Bij zulk soort voertuigen moet je niet harder gaan als 200km/u Immers je zit niet alleen op de weg en er zijn ook mensen die zulke snelheden niet (meer) kunnen inschatten...zeker de oudere generatie zal daar moeite mee hebben....
Kan je je dus voorstellen als je met zo'n transportkist met 250 aangeblazen komt en plots voor je wisselt een "opa" van rijstrook....
Nou dan wil ik het niet meemaken waar die Combo eindigd.....
Ik zou er dus best voor zijn om zulke wagens te begrenzen op topsnelheid.....en dat ondanks ik zelf dat soort wagens opbouw h?!!!
Dit soort wagens zijn wel uitermate geschikt om te sprinten mits natuurlijk gebruik gemaakt wordt van een goed (bijv. Quaiffe) Sperdifferentieel.

En dan nog even iets ivm. de atmosferische c20xe motor dus non turbo....
Voor hier dus goed vermogen uit te halen moet je erg diep in de buidel gaan tasten...
Want met alleen Trottlebody's en een chippie ben je er nog lang niet....
Om boven de 200pk uit te komen, moet je gaan denken aan andere zuigers, grotere kleppen, nokkenassen, oliepomptandwielen, Gasklephuizen, drijfstangen, lagers, etc. etc.
Waarbij ??n punt sowieso in acht genomen moet worden...alles moet 100% in balans zijn en uitgewogen....anders is het vermogen maar van korte duur...
Verhalen van ff ander chippie erin en je hebt er 20pk bij zijn dus volkomen uit de lucht gegrepen....qua gevoel mag het dan misschien best zo zijn dat de motor dat vermogen erbij heeft gekregen...maar rij maar eens in een wagen die echt een vermogensplus van 'n 10% heeft gekregen...dat merk je het verschil pas goed...
Over het algemeen gaan de meeste er dan ook voor om over te stappen op een turbo motor, omdat daar dus eenvoudiger vermogen uit te halen is voor veel minder geld...
Vaak zijn door en door getunde atmosferische c20xe motoren dan ook te vinden in echte liefhebbersauto's zoals de Caterham...aan zo'n motoren hangt namelijk een prijskaartje waar je doorgaans een mooie middenklasser voor kan aanschaffen....

Mvg. F. Janssen
http://users.skynet.be/f.janssen





Dit bericht is ge-edit door F. Janssen op 26-7-2004 7:54
 
Junkie XR 26-7-2004 9:31 Print reply

Posts: 5753
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC

....

[...]


nova is n VW???
wist k nie eens

echt mooie auto's, maar t zijn vast van die dingen waar je maar tot 1.75m in past?
't Is eigenlijk net als de Bonito, de Buggy en vele andere kitcars op basis van een Kever onderstel.
 
Baasbas 26-7-2004 11:41 Print reply
Posts: 2177
bwahaha die kadett 1200 S is wel super stoer
vind alleen de wielen niks.. maar het project is wel erg gaaf
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Markos 26-7-2004 16:43 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Word over 2 weekjes gemonteerd als het goed is...
zijn ze al bezig?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
superior mt7 26-7-2004 17:57 Print reply

Posts: 2675
@ steve....ik weet zeker dat mijne 1010kg is ...en is een europese
staat ook in de papieren
 
V8
marthijn 26-7-2004 19:12 Print reply

Posts: 75
hier paar foto's van mij autotje






 
rijde met uitlaat verlengers is leuk
arie-de-arier 26-7-2004 19:13 Print reply

Posts: 10000
mooie auto, alleen net iets te
 
Allah is beter
superior mt7 26-7-2004 19:34 Print reply

Posts: 2675
als je dat al "te" noemt..



whoei weer een crx rijder erbij!
mooi bak man,
laguna lip, civic gen6 sideskirts en een voorlip
van een civic achter geplakt...am i right?
 
V8
arie-de-arier 26-7-2004 19:35 Print reply

Posts: 10000
ja een beetje te, zoals: die extra tellertjes, die gespoten brandblusser en de chromen genotsknobbel
 
Allah is beter
wiebutt 26-7-2004 19:36 Print reply

Posts: 6264
Neej man hij is vet !

 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C

Dit topic is 162155 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 157 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 156, 157, 158 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved