Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Grote auto topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1102 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #12795 - Grote auto topic
Pagina 156 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162153 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zoetahmeerdah [Marcel] 24-7-2004 17:47 Print reply

Posts: 5996
900 uit me hoofd

mischien ergens volgend jaar een c20xe erin, 150pk standaard. komtie ook wel van ze plek.

Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 24-7-2004 17:58
 
ik haat mensen
superior mt7 24-7-2004 18:34 Print reply

Posts: 2675
nou 115 pk op 900 kg komt anders heeeel goed van zen plaats hoor...rij je zowat alle gti's mee weg en ben je zelfde of pietsie langzamer als een gewone crx dohc

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 24-7-2004 18:35
 
V8
damage 24-7-2004 20:03 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

900 uit me hoofd

mischien ergens volgend jaar een c20xe erin, 150pk standaard. komtie ook wel van ze plek.

Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 24-7-2004 17:58


960 kilo.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

nou 115 pk op 900 kg komt anders heeeel goed van zen plaats hoor...rij je zowat alle gti's mee weg en ben je zelfde of pietsie langzamer als een gewone crx dohc

Dit bericht is ge-edit door superior mt7 op 24-7-2004 18:35


Yeah right. Een GTI 8 klepper of een SOHC maak je nog wel een beetje kans tegen, een G60 of 16 klepper of een ?chte DOHC kan je echt op je buik schrijven hoor.(jammergenoeg hoor, kheb nml ongeveer hetzelfde vermogen als marcel, alleen ik heb 4 bak.)

Marcel idd het is Bosch J-tronic zo het schijnt. Heb jij dan ook electronische ontsteking? (mss dome vraag?:$)
 
barry 24-7-2004 20:07 Print reply

Posts: 7387
peogot 106 gti uitvoering heeft toch 135pk en weegt iets van 800kg?


 
He?
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-7-2004 20:12 Print reply

Posts: 5996
joah..die manta is slechts 22 jaar ouder

dat is appelen met peren vergelijken wat jullie doen.


 
ik haat mensen
damage 24-7-2004 20:13 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

peogot 106 gti uitvoering heeft toch 135pk en weegt iets van 800kg?




925 kilo en 120 PK. Niet echt snel voor zo een nieuwe auto dus.
 
barry 24-7-2004 20:25 Print reply

Posts: 7387
nou dat gti'tje waar ik in zat was wel aardig snel

hij trok hem in de 4 toen helemaal door tot de 185 en zette hem toen pas in de 5, en werdje weer in die stoel gedrukt...
 
He?
damage 24-7-2004 20:46 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

nou dat gti'tje waar ik in zat was wel aardig snel

hij trok hem in de 4 toen helemaal door tot de 185 en zette hem toen pas in de 5, en werdje weer in die stoel gedrukt...


Top van 205 ofzo.. ?ls het al waar is,(wat ik niet waarschijnlijk vind) zou je denkik al dicht tegen de toerenbegrenser aan zitten. (en of dat zo gezond is)

Edit: knappe auto die je bij 185 km/h nog in je stoel drukt. Zeker met 'maar' 120 PK.

Dit bericht is ge-edit door damage op 24-7-2004 20:46
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-7-2004 20:49 Print reply

Posts: 5996

 
ik haat mensen
superior mt7 24-7-2004 20:59 Print reply

Posts: 2675
@damage... die auto heeft 115 pk op 900kg, een gti 2,0 8 klepper heeft 115 op 1050 kg dus zal wat sneller zijn hoor.

en een dohc ( hoe bedoel je "echte" je hebt alleen maar crx dohc vanaf type 2...zijn allemaal 16v en dus dubbele nokkenas}
anyway ..de type 2 heeft 124 pk op 900 kg, hij zal wel sneller zijn maar scheelt niet veel!!

@ klopt , mag je niet vergelijken..in zijn tijd was het een race beest!

 
V8
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-7-2004 21:08 Print reply

Posts: 5996
indd mt7,

maar ik denk dat damage dan de vtec bedoeld. dat gaat indd niet lukken. maar met een lichtelijk gekietelde 2.0 16v wel (zegmaar rond de 175pk) in die manta. ben ik daar nog niet tevreden mee kan er altijd nog een 2.016v turbo in, (stnd 200pk en met andere chip over de 300, 310 ofzo)

je heb ook ouwe crxjes met rond de 150pk ken dat?

maar volgens mij zijn die crxjes ook nog net ff iets zwaarder dan 900.


 
ik haat mensen
Markos 24-7-2004 21:11 Print reply

Posts: 5048
in die manta past toch ook een Senator en een Omega blok in? Beide 3 liters als het goed is?
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
superior mt7 24-7-2004 21:17 Print reply

Posts: 2675
@ marcel

ik rij zelf crx vtec
die dingen hebben standaart 150 pk op 1010 kg, allicht dat je dat niet bij houd, dat doen (zonder opscheppen )de meeste autos niet , is ongeveer evensnel als een vr6 2,8 l
 
V8
Zoetahmeerdah [Marcel] 24-7-2004 21:57 Print reply

Posts: 5996
marcos, jep. zelfs een lotus omega V8 blok.

er zijn ook soort after dudes zoals alpina van bmw voor opel, ben ff de naam kwijt, maar die maakte ook een getunede 3.0 v6 en bouwde de manta ook om op kenteken enzo. zijn er heeel erg weinig van gemaakt.

mt7, ik heb dat ook nooit beweerd dat ik iemand eruit rijd

en ze zijn vrij rap jah dat wel
 
ik haat mensen
damage 24-7-2004 23:10 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7

@damage... die auto heeft 115 pk op 900kg, een gti 2,0 8 klepper heeft 115 op 1050 kg dus zal wat sneller zijn hoor.

en een dohc ( hoe bedoel je "echte" je hebt alleen maar crx dohc vanaf type 2...zijn allemaal 16v en dus dubbele nokkenas}
anyway ..de type 2 heeft 124 pk op 900 kg, hij zal wel sneller zijn maar scheelt niet veel!!

@ klopt , mag je niet vergelijken..in zijn tijd was het een race beest!



Met echte bedoel ik V-tecs, en er zijn jammergenoeg meer mensen die DOHC op hun auto hebben staan dan dat er ooit van gebouwd zijn. (onder het motto van: als het er maar snel uit zietDat vind ik ook wel een beetje het jammere van GTI's)

En, de aandrijflijn is ws bij die een stuk nieuwere autoos ook wat beter geregeld, waardoor het vermogen ws ook wat beter op de weg komt. (andere differenti?elen, voorwielaandrijving, enz enz)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

marcos, jep. zelfs een lotus omega V8 blok.

er zijn ook soort after dudes zoals alpina van bmw voor opel, ben ff de naam kwijt, maar die maakte ook een getunede 3.0 v6 en bouwde de manta ook om op kenteken enzo. zijn er heeel erg weinig van gemaakt.

mt7, ik heb dat ook nooit beweerd dat ik iemand eruit rijd

en ze zijn vrij rap jah dat wel


TE's zijn dat. Alleen zijn die 6-in-lijn.(desalniettemin erg snel)

Maar door een 6 cilinder blok wordt je auto alleen maar n?g overstuurder vanwege het hogere gewicht van het blok. Daarbij zal een opgevoerd C20xe blok er niet tot weinig voor onderdoen denkik.(?)

En @ superior mt7: idd, het was voor die tijd zeker een echt snelle auto. Je wilt ook niet weten hoe leuk het is om met een meer dan 30 jar oude auto GTI's enz weg te rijden bij stoplicht. (en ik denk dat marcel met zijn kadeath verleden en ws vele anderen daar over mee kunnen praten!)



Dit bericht is ge-edit door damage op 24-7-2004 23:11
 

Dit topic is 162153 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 156 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved